NOD april 2008

Discussion in 'NOD forum' started by , Feb 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. victoria

victoria Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,131
    0
    0
    Hé Jedid,

Jammer dat je ongi bent geworden, maar ook weer fijn dat je duidelijkheid hebt. Heel veel succes in mei!

Groetjes Victoria

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
  3. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Je moet maar zo denken. Zonder rood is er hoop... en komt de hoop dan verheug ik mij nu al op de gesprekken in mei...

@ natjes: make me proud ;) en wees zwanger... ik duim en bid voor je

JedidJah

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @Jedidja: Balen hoor, maar toch fijn dat je nu niet meer in de onzekerheid zit. Hoop dat je in de volgende ronde meer succes hebt, wie weet zien we elkaar in het meiforum....(natuurlijk hoop ik het niet heel hard maar ben bang van wel....)

Groetjes Nettie

5. sim80

sim80 Fanatiek lid

Mar 28, 2008
    1,329
    0
    0
    Hoi hoi

Nu dan toch eindelijk na 12 dagen overtijd is het dan zover, ik mag op roze. Heb vanmorgen een positieve test in handen gehad. Kan het nog niet geloven.
    Heb na 7 dagen overtijd de laatste test gedaan en was toen negatief en ik had er niet meer op gehoopt. Omdat ik vanmorgen misselijk was heb ik toch een test gehaadl van cb en heel erg duidelijk ZWANGER. Had hiervoor van die goedkope testjes en ik dacht ik zal er nu eens wat meer geld tegen aan komen en dan weet ik het ook zeker.
    Jaaaa ben zo blij.

Groetjes Simone

6. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

Jan 22, 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Woehieieieiieeeee!
    Gefeliciteerd!
    Ik heb gelijk weer hoop met mn 14 dagen overtijd en cyclus van 38 dagen :D

Jedidjah;
    balen meid, ik had echt gedacht dat je nog wel rose zou kleuren deze maand.

7. ladybug

ladybug Bekend lid

Feb 28, 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Mijn achternaam is Vogels. Dus ik roep thuis ook al steeds in Mei leggen alle Vogelstjes een ei. hihihi

8. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ja helaas het mocht niet zo zijn. Het wil nog niet echt doorkomen, maar ik denk dat dat vanmiddag wel even gaat gebeuren... Spannend voor jou zeg... Het zou wel errug gaaf zijn ;)

@ sim80: mooi zo... Feest :)

9. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    JedidJah
    Knuffel voor jou meid!

10. Bonny76

Bonny76 Lid

Mar 7, 2008
    25
    0
    0
    financieel medewerkster/ overheid
    den haag
    Hallo allemaal,

Ff een vraagje (misschien dom) ik had op 12 april ongi moeten worden nu ben ik al twee dagen overtijd, en net constateerde ik een bruinige afscheidin (sorry) en niet echt rood dit kan toch geen innestelbloed meer zijn? HELP :confused:

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Er bestaan geen domme vragen hoor, alleen maar domme antwoorden, Ten minste dat zeggen ze toch?

Helaas kan ik je niet helpen zou echt niet weten wat het betekend en zou net als jij het ookhier vragen, hoop voor je op snel antwoord!

12. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    Dag dames,

Hoe is het hier?

Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Op dag 15 of toch dag 21. Volgens mijn temp op dag 21, maar volgens de echo en het slijm op dag 15. Maar vanochtend was mijn temp dratisch gezakt. En had gister als iets van spotting. Even afwachten of het doorzet. Hoop natuurlijk dat het de innesteling is en dus mijn ei op dag 21 heb gehad. Maar dat zal wel niet.

13. lb22

lb22 Actief lid

Feb 25, 2008
    303
    0
    0
    ik zou je ook niet kunnen helpen helaas, ik zit juist 2 dagen voor mijn NOD had vanochtend rozige afscheiding en een heel klein beetje bloed en daarna helemaal niets meer... ga er vooralsnog vanuit dat mijn ongi vanmiddag/ vanavond doorzet en dat dit ook niets meer met een innestelling te maken heeft....

14. Bonny76

Bonny76 Lid

Mar 7, 2008
    25
    0
    0
    financieel medewerkster/ overheid
    den haag
    Thanks lief van je ;)

15. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    Er zijn vrouwen die iets bloed verliezen als ze ongesteld moeten worden maar toch zwanger zijn. Wacht het nog even af of het doorzet. Ben je over 3 dagen nog niet ongesteld toch maar een testje wagen. Succes.

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Gefeliciteerd Simone!

Jammer Jedidjah, op naar de volgende ronde!

17. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    heeft iemand nog tips voor mij voor het klussen.... Rond mijn nieuwe klus periode ben ik weg en lig ik met vrienden in tenten... :oops:

18. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

Jan 22, 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Ben je wel met hubbie weg en slapen jullie samen met vrienden in de tent?
    Ik zou lekker samen een douche pakken, lekker giechelen toch? Of sluit je samen op ergens in het toilet? ;)

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    JedidJah, dat meen je niet! ha ha. Dan wordt er echt een beroep gedaan aan je creativiteit of ga je zonder je man...

20. dancevalley

dancevalley Actief lid

Jan 9, 2008
    238
    0
    0
    Ja hoor.. behandeling goed aangeslagen en nu eigenlijk als vanouds weer..

Share This Page