Jeetje wat een hoop gebeurd weer hier vandaag. Junita: Heel veel sterkte! Jedidjah: Balen had echt gedacht dat je zwanger was. En alle zwangeren GEFELICITEERD, er zijn er echt veel te weinig deze maand. Zelf zit ik te wachten op de , ik heb nog geen PM verschijnselen en al helemaal geen zss, al verwacht ik die helemaal niet toch hoop ik stiekum dat er bij de ovulatietesten en de tempcurve iets misgegaan is waardoor ik gewoon mijn eisprong gemist heb en toch stiekum zwanger ben............................
NOD lijst april 2008 1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & sarai 12: miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & pipikippie & kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & zeehondje & wondertje 2009 & Gentle 19: Pookie66 & Dib & JedidJah 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978 & Lana 164 passagiers voor de roze bus! 12 Zwanger, 52 Ongesteld , 10 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 23 april 1. JedidJah Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje 2. Verhip Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.[/quote][/quote] @ Marleen2911: heb je op de lijst gezet!
Mijn dochter is 8 december 2 geworden.....echte peuterpuber dus... En die van jou? @Julita: Veel sterkte meid! Hier veel onzekerheid nog steeds, morgen mijn Nod als ik afga op de cyclus van de vorige keer, ben echt héél benieuwd of ik ong. word of niet.... [-o< , blijf maar gewoon hopen, het fijne motto van hier is toch niet voor niets, geen bloed is goed?
succes allemaal, ik leef met jullie mee. Ik ben nieuw en mag volgende week donderdag testen. Ik heb last van rare borsten ( gevoel) en pijn aan de zijkanten van mijn onderbuik. ( geen ongi.pijn). ook de liezen laten zich voelen.......herkennen jullie dit als symptomen of gaat mijn hoofd met me aan de haal? Dank! liefs!
Hier ongikrampen... MAAR geen bloed geeft moed dus ik zie wel wat de dag me morgen brengt! Succes allemaal Kweenie
He Noppie Alles goed? Hier in huis is het wel weer goed hoor maar het was wel even vrij heftig. Zelfs in de logeerkamer gaan liggen en hij beneden maar na een uurtje ben ik naar beneden gerend, in zn armen gesprongen en daarna zijn we lekker samen in bed gekropen! Bij mij komt het denk ik door mijn werk + een stukje spanning over zwanger worden en ja, die kater hielp ook niet echt mee. Ben onderhand wel aan het solliciteren geslagen trouwens....en dan zie ik wel of er wat tussen zit wat me leuk lijkt. Je moet een keer een begin maken niet waar? En maar blijven zitten waar ik zit omdat we nu bezig zijn zwanger te worden.... Nee, ik neem het risico wel! En jij? Ben jij een beetje om je heen aan het kijken? Kus, K
Heel veel sterkte Julita. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Hier nog alles z'n gangetje. Geen symptomen, alleen gisteren een beetje rose gespot. @Gentle: Een aantal vriendinnen van mij vertelde het goede nieuws zo ongeveer direct na de test. Het was niet mij keuze, ik heb netjes gewacht tot na de echo, maar ik kon hun standpunt wel begrijpen; mocht het mis gaan dan wilden ze het ook kunnen delen, dus dan moesten ze het toch vertellen. Er is geen limiet voor in ieder geval, volg je gevoel. Wij hebben het eerst aan de wederzijdse ouders verteld, daarna beste vrienden en toen de rest van de wereld. Geloof trouwens dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap niet zo lang zou kunnen wachten. Vooral mijn moeder vond het erg dat ze 3 maanden 'gemist' had. Grt. Nola
hallo! Julita: wat erg voor je zeg. Heel veel sterkte gewenst. Alle nieuwe zwangeren (of was dat er nou maar één? ) gefeliciteerd! Balen dat je toch nog ongesteld bent geworden jedidjah, maar idd wel fijn dat je weer een mooie cyclus hebt nu. Ik heb vandaag mijn eisprong volgens de banner, maar heb hem niet gevoeld hoor. Heb gister wel geklust, dus hoop dat ze de goede kant op zwemmen! succes iedereen!
Dankjewel! Lief van je! Een keer weer lekker in bad gaan is een super idee! Komt wel weer goed hoor. De ruzie is in elk geval bijgelegd. Nu nog lenteweer en een andere baan en het begint er weer op te lijken Kus, Kweenie
Hoi Noppie, Voel me precies het zelfde de hele dag + misselijkheid. Hoop dat we alle twee roze mogen deze maand. Groetjes Cien
hi allemaal... dat was weer een lange dag *pffff moeoeoeoeoe* @julita: nou moe ronde 14 had anders moeten aflopen.... sterkte! @noppie: ik ben ook onwijs moe en helemaal boeh en brok in keel en dizzy en en en.. maargoed, ik geloof het pas als ik het zie en ik weet niet wanneer ik durf te testen... het matcare ultra (6 dagen voor NOD (=de 20e) kunnen die zwanger opsporen, zou vandaag kunnen dus) in huis maar na alle verhalen van oa julita en kristel en en en denk ik dat ik gewoon maar op de ga wachten en als ze niet komen (klopt: they are NOD invited) testen pas de 21e ofzo... maarja... misschien dat ik woensdag avond op mijn vrije dag toch wel even samen test... maar denk het niet.. als het dan nega is baal ik; wil liever langer spannend en dan teleurstelling zonder nog hoop. snap iemand mij? ikzelf niet eens! slapen slapen.. LIEFS klingel