NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    En ook ik even bannercheck :)

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

Ja we zijn op de helft van de maand :D wat gaat dat hard zeg! Ik duim voor iedereen op rozeee!

Groetjess

3. natjes

natjes Niet meer actief

goedenmorgen! Hier nog geen ongi! Lag gisteravond al om half 9 in bed. echt erg!

Ziet er nog steeds niet naar uit dat ongi zich gaat aandienen, hoop dat het zo blijft. Bel vandaag ha voor afspraak donderdag voor bloedtest!

4. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik val hier (helaas) voorlopig van de lijst af, ik heb mijn ei nog niet gevonden! Ervan uitgaande ik mijn ei de komende dagen krijg (En dus tot nu nog niet heb gehad), kan ik pas vanaf 1 mei testen! Zou iemand mij van de lijst af willen halen? Dankjewel..

jullie allemaal veel succes!

5. vogeltje1980

3 mrt 2008
    14
    0
    0
    Utrecht
  6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou, we gaan nog even door, want ik was met deze banner uit gegaan van 37 dagen (hij ging niet verder...!) en mijn laatste cyclus was 42 dagen... grrrr.

Gister een ovu test gedaan, maar nix hoor. Probeer er een beetje afstand van te nemen, want word een beetje bang dat ik misschien helemaal geen ovulatie heb! :confused:

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    That's the spirit!

Het leven is te kort om te ruziën. hihi.

Ik hoop dat (gauw) je wensen uit komen!

Dikke kus

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Goedemorgen allemaal

Spannende dag hier, komen :evil: :evil: wel of niet....Heb nu nog niets ontdekt en merk op zic wel wat symptomen dat ze er aan kunnen komen.... Maar tja...dat had ik mn vorige zwangerschap ook, toen heb ik posi getest óp mijn NOD. Dus de pms kan ook zss zijn....bij mij dan..
    Misschien dat ik toch morgen een testje ga wagen zou op zich een leuk kadootje zijn voor hubby die morgen jarig is......mmm wat zal ik doen?

Oh ja @ Gentle: Wij hebben het de ouders eigenlij direct na de posi test verteld, en ook aan de broers en zussen maar de rest van de wereld mocht het pas weten toen we bij de verloskundige waren geweest en we zlef het hartje hadden gehoord, dan weet je zeker dat het echt is en deze manier vonden we erg fijn, al is het vreselijk moeilijk om je mond erover te moeten houden tegenover vrienden......Maar je moet doen wat je zelf het pretigst vind, er betsaan geen echte richtijnen voor....

Dan gaik me nu ff aankleden en kom strakls wel weer ff spieken.

MEER ROZE!PLEASE, KOM OP MEIDEN!

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Bedankt voor alle mensen die met me meedenken. Wij hebben net veel te vroeg toch een test gedaan (hubbie wilde zo graag), maar uiteraard negatief. Gewoon wachten tot vrijdag!

Ik voel me wel wat beter trouwens, hoewel ik dat gisteren ochtend ook had, en dan 's middags helemaal in kak. Ik moet echt vanmiddag naar school, dus daar moet ik vandaag maar even doorheen.

Geniet van je dag vandaag!

10. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Bij ons is het precies andersom! :D
    Toen ik de eerste keer zwanger was, wilde ik eigenlijk ook tot 3 maanden wachten, maar heb het toen al min of meer gelijk m'n schoonmoeder 'moeten' vertellen, omdat de gyn. best ver weg zat en ik er alleen niet zo goed heen durfde (woonde nog niet zò lang in het buitenland, dus zag er tegenop alleen in onbekende omgeving rond te rijden en alles te regelen bij de gyn.). En tsja... als de schoonouders het dan al weten, vond ik het wel zo fair het mijn eigen ouders dan ook maar gelijk te vertellen! Op m'n werk moest ik het ook al gelijk zeggen, omdat ik vrij moest vragen om naar de gyn. te kunnen. Zag er wel tegenop het m'n baas al te moeten zeggen, maar was achteraf gezien niet nodig, want hij zei het mij ('je bent zwanger hè?! - hij scheen het aan m'n ogen te zien :( ), nog voordat ik mijn mond had opengedaan! :confused: :)

Nu ik niet meer werk en geen schoonmoeder meer nodig heb om naar de gyn. te gaan :) , willen we het de volgende keer wèl 'pas' met 12 weken de familie vertellen.

Denk dat beide voor- en nadelen heeft. Als je het al vroeg verteld, kun je het al vanaf het begin met anderen delen (hoef je ook niet op te letten je mond niet voorbij te praten ;) ), òòk mocht het mis gaan.
    Aan de andere kant, als iedereen het al zo vroeg weet en het gààt mis, kan het extra pijnlijk zijn als iedereen dan vrolijk vraagt hoe het met de zwangerschap gaat en jij steeds weer moet vertellen dat het is misgegaan. Zeker als mensen die je niet zo vaak ziet/spreekt het al vroeg weten, kun je die vraag zelfs maanden later nog krijgen. Lijkt me niet echt leuk...

11. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Kweenie,

Gelukkig is alles weer gezellig bij jullie thuis. Ja, ik kijk zeker ook om me heen, maar vrij ongericht, weet niet goed wat ik wil. Sinds ik een soort van burn-out/depressie heb, heb ik vooral erg weinig behoefte aan op kantoor achter een computer 'academisch-zitten-doen'. Ik voel me eigenlijk het prettigst als ik lekker praktisch bezig ben en in de buitenlucht ben. Maar daar verdien je dan weer zo bizar weinig centen mee..... Het blijft bij mij een beetje een strijd tussen hoofd en hart voorlopig vrees ik. Bovendien gaat het op de zaak van mijn vriend niet goed, er is een dreigend faillisement, dus voor mij nu niet echt de tijd om gekke bokkensprongen te gaan maken vrees ik....

liefs
    noppie

12. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik heb sinds eergisteren al wat licht kramp in onderbuik. Ik denk dat de ongie binnenkort gaat komen. Verder ook geen klachten van een eventuele zwangerschap. Nog 3 dagen wachten.

Alle zwangeren gefeliciteerd.
    Iedereen s6 met het verwerken van de mk
    Alle :evil: s6 de volgende ronde
    Alle wachtenden s6 en hopelijk komt er snel duidelijkheid in de situatie.

13. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Maar,

Ja, daar ben ik nou ook bang voor, dat ik nog niet eens een ovulatie heb. De Mijn eerste cyclus was 32 en de tweede 40 dagen :confused: :confused: :confused: . Vandaag zit ik al weer op dag 34 en geen enkel symptoompje van zwangerschap te bekennen, behalve dat ik moe ben, maar dat ben ik al 3 jaar :( :( :( .
    Nou ja, we moeten toch maar afwachten niet waar!

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mijn dochter is van jan. 2007 dus nu 15 maanden

Ik heb me toch een gevoelige borsten en vooral tepels, mijn dochtertje kwam er gisteren per ongeluk tegenaan en dat deed me echt pijn.

Komop dames meer roze

15. pipikippie

pipikippie Actief lid

16 dec 2007
    158
    0
    0
    ik snap echt niets meer van mijn lijf....
    vanacht :evil: geworden!
    kortom 3 dagen overtijd, echte symptomen maar toch naar de volgende ronde..
    alle anderen succes met wachten/volgende ronde en natuurlijk gefeliciteerd voor alle roze meisjes!

ennn Gentle:
    wij hebben het bij mijn 1e zw wel gelijk verteld aan ouders, opa,zussen toen het uiteindelijk mis ging was dat heel dubbel ; fijn dat mensen er voor je zijn maar ook heel naar om te moeten vertellen dat er geen achterkleinkind komt voorlopig...

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ben nu aan het ovuleren wat is dat altijd gevoelig zeg steken in me buik pff net of ik ongesteld moet worden. Voelen anderen dit ook zo erg? Me menstruatie is ook altijd al zo hevig.

Groetjess

17. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    goeiemorgen,
    ff heel snel, mannelijke collega in de buurt van scherm..shit
    Wederom vage test vanmorgen...wel lijntje maar niet uberduidelijk...ff 2 daagjes wachten dan weer testen.

Good luck y'all!

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goodmeuning meisjes,
    hoe gaat het ermee?

hier een moeie klingel.
    gister temp gekelderd op DPO8, vandaag weer omhoog geschoten naar boven 37.

moe moe moe.

heb matcare ultratest maar durf niet...

gamaar werken dan wordt testen me ook onmogelijk gemaakt ;)

liefs
    klingel

19. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Even m'n hart luchten hier, ik hoop dat iemand me misschien raad kan geven omtrent m'n cyclus.
    Ben in september 07 gestopt met de pil en heb cyclussen gehad van 28 en 32 dagen, de 3e cyclus werd ik niet ongesteld en bleek zwanger.
    Bij de echo's bleek dat het vruchtje niet meer leefde maar de miskraam kwam niet spontaan op gang en ben 24 januari gecurreteerd. Die dagen daarna vloeide ik niet, pas 29 januari begon ik te vloeien tot 2 februari.
    Daarna werd ik 8/9 maart pas ongesteld, dat is dus een cyclus van 40/41 dagen? Ik ben zo in de war door dit gedoe, ik weet niet eens of ik die cyclus goed geteld heb.
    Bij de 2e controle bij de gyn op 27 maart kon ze via inwendige echo zien dat ik iets voor m'n vruchtbare dagen zat, dan zou m'n cyclus ongeveer 35 dagen zijn (ik dacht ook dat m'n vorige cyclus 35 dagen was, heb deze week pas gemerkt dat ik verkeerd geteld had). Die dagen bemerkte ik zelf echter geen heldere afscheiding, pas dagen daarna dus ik denk dat ze fout zat. Als ik uitga van die cyclus van 40/41 dagen dan zou ik as do/vrij ongesteld moeten worden, merk er echter nog niets van en heb zelfs al getest, negatief...Jammer ook dat er nergens banners zijn van cycli die zo lang duren..

Zucht...vermoeiend en verwarrend allemaal..

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Gelukkig dat je er zo "nuchter" mee om kunt gaan en ik hoop dat je snel weer zwanger raakt meis!

Voor een banner voor lange cycli (zie mijne) kun je heel goed terecht op 9 maanden.com!

Suc6!

Deel Deze Pagina