NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    pfoeh wens je sterkte en snel geluk!

@maar: zullen we een anti-lange-cycli-partij oprichten?

ik ga deze maand naar de 35 vrees ik mopper mopper

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    kom op meid... wacht rustig af... je bent nog voor je NOD... houd moed. ik hoop echt dat het niet meer komt en dat je een :D krijgt op de test. Laat me wat weten door een pb als je meer weet...

Ondertussen houdt ik dit ook in de gaten... Overigens bedankt voor de thee, koekjes en bladen, want ik wacht nu tot :evil: weg gaan

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi jedid!

of het nou wel of niet :) is deze maand, mijn ei was laat dus vandaar sowieso lange cyclus, maar dat geeft niet hoor!

ik wacht rustig af... ga niet testen ookal heb ik die stomme supergevoelige tests..

liever nog wat dagen spanning en hoop en dan pas teleurstelling via :evil: dan nu al een domper!
    ;)

zo hou ik mezelf ook lekker voor de gek!

goed he hoe we dat hier doen!

wens je veel succes in mei: doe je ondertitel eer aan met je ei!

liefs
    klingel

4. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik kom weer even om het hoekje kijken. Nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen hier en terwijl de symptomen oplopen durf ik niet meer te testen...

Moet ook eigenlijk een keer naar een gynacoloog toe gaan, want als het geen zwangerschap betreft vraag ik mezelf af of ik wel een eisprong heb.

Achja we wachten maar weer even af, blij dat ik het eefjes kwijt geschreven ben ;)

Succes iedereen, Liefs

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hoi Elena,

Ik ben ook bang dat ik geen eisprong heb. Zie mijn idiote cycli tot nu toe en vandaag al op dag 34 en helemaal niks te bespeuren! Kan alleen de gynacoloog checken of je wel eitjes maakt, of kan de huisarts dat ook? Als ik deze maand weeeer 40 of meer dagen op ongi moet wachten dan ga ik ook maar eens langs de dokter denk ik. Het is niet dat ik nog 10 jaar de tijd heb om te wachten ofzo!

groetjes
    noppie

6. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Bedankt @ Maar en Klingel.
    En nuchter, tja, wat moet je anders doen, alhoewel ik op sommige momenten wel in tranen uitbarst of gewoon niet te genieten ben...die onzekerheid is zo vervelend, ik weet niet eens meer hoe m'n lichaam werkt, die miskraam heeft echt veel teweeg gebracht.. :(

7. evepientje

14 apr 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    heb je ook ergere bobbeltjes op je tepels? Ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan. 2 uur ingeslapen en om 6 uur al weer wakker. Word gek van mezelf......zoooooooooooo ongeduldig

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Das toch logisch meidje. Je doet het hartstikke goed en ik zie dat je onwijs mooie banner hebt! Ik krijg mijn eigen banner niet naar 40 dagen... grrrr.

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Klingel: goed plan en we komen zeker voor de voor selectie! :)

10. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Volgens mij kan alleen de gyn. dat. :-k En zolang niets duidelijk op mogeljke problemen wijst wordt je normaal gesproken pas na 1 jaar doorverwezen naar de gyn. Maar heb ook al vaker gelezen dat je vanaf 30 jaar bij twijfel al veel eerder een doorverwijzing kunt krijgen...
    Je kan natuurlijk altijd alvast eens polsen bij de ha hoe het ervoor staat als je weer zo'n lange cyclus zou hebben...

@ NourElHouda
    Denk dat zo'n curretage uiteindelijk nog meer sporen achter laat dan de mk zelf... Je kunt jezelf (en je lichaam) alleen maar tijd geven om van deze ingrijpende gebeurtenis te herstellen... *knuddel*

@maar29
    Al eens je banner helemaal laten wissen en een hele nieuwe aangemaakt? Ik wilde juist minder cyclusdagen laten verschijnen en dat lukte me zo ook niet, totdat ik m'n banner (gebruik ik op een ander forum) helemaal heb gewist en opnieuw alle gegeven heb opgegeven en bewaard.

11. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Goedemiddag dames! Ik mag rood, sta op de 13e geloof ik.

12. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    @ Maar29

Heb het ff uitgeprobeerd en idd, als je je banner wist en een nieuwe aanmaakt, staat er bovenaan de pagina: Je cyclusbanner kun je via deze pagina aanmaken.
    Zorg ervoor dat je je cyclus eerst uitgerekend en bewaard hebt! Dit kan: hier.

Als je dan op het woordje 'hier' klikt, kom je automatisch op de site waar je je cycluslengte etc. in kunt geven. Heb het zelf met 42 dagen geprobeerd en kreeg toen een banner waar onder stond 'dag 19 van 42'...

13. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey top! Tis gelukt!

Xie dat ik gelijk weer in m'n vruchtbare dagen zit.. ben nog amper bekomen van de vorige...! ha ha. lol

Ik ga wel door naar de hummer, want heb nu mijn NOD op 2 mei.

Suc6 meiden! Make me proud!

14. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    IK HEB STRESS!

Ik heb om 17.30 een sollicitatiegesprek en ik heb helemaal de bibbers...hihi. Ben benieuwd wat het gaat worden.... :confused:

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Veel suc6 en plezier in de hummer :D

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Karina82: Wens je veel suc6 met je gesprek :D

17. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Heb weer flink moeten bijlezen.. afgelopen dagen het te druk gehad met klussen :)

Nu maar afwachten wat het resultaat is.. Wat wel lastig is dat ik mijn eisprong niet voel.. dus ga van de calculator uit...

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Suc6!

En weet je wat helpt... die mensen voorstellen in hun ondergoed... haha!

Laat ff weten hoe het is gegaan he? ;)

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    hahhaha dat is wel een goeie.

20. Karina82

Karina82 Bekend lid