Hier negatief getest.....heb me niet kunnen beheersen en dacht écht dat ik zwanger zou zijn en het leek me zo leuk om het als een kadootje te verpakken voor hubby die morgen jarig is...... Nou dat was dus ff een flinke domper....nu is het wachten tot de aankomen..... Kan iemand mij op nega zetten in de lijst?
Ik ben 3 maart voor het laatst ongesteld geworden. Moest het dus eigenlijk rond 1 April weer worden, maar het komt maar niet. Heb al een bloedonderzoek gehad, die viel negatief uit. Ik wacht het nog maar ff af, heb wel de hele tijd het gevoel ongesteld te moeten worden. Het zijn echt zenuwslopende dagen..
Hopelijk heb je gewoon wat te vroeg getest! Geen bloed geeft moed! Veel succes! Hier al weer aardig wat ongi krampen en roze/licht bruin slijm dus zal niet lang meer duren voor de boel doorbreekt Nog twee rondes en weer terug naar de ha!
Het lijkt rustiger te worden op het forum. Zal wel komen omdat er al flink wat meiden naar het mei-NOD-gebeuren zijn vertrokken? Of heeft iedereen het ineens bizar druk ofzo? Nou ja, ik ga maar eens koken dan. Het is weinig geinspireerd vandaag: vissticks met een uitgebreide groene salade met feta... Eet smakelijk allemaal! groetjes noppie
Heb net ook een simpel prakkie gegeten. Ben zo ziek geweest de afgelopen weken dat het wel even gezond moest zijn.
Ja het is hier zeker rustiger aan het worden, komt vast omdat Jedid ons heeft verlaten Voor de rest zit bijna iedereen nu wel op de wachtbank nietwaar? Ik haat die bank, kan slecht stilzitten! En nog steeds geen eisprong gedetecteerd dus het is voor mij waarschijnlijk nog een loze wachtbank ook!
Hallo dames, Hierbij wil ik mij graag voor de eerste keer melden op het NOD forum en graag mee doen aan de april lijst om de bus toch een beetje vol te houden. 25 maart was mijn laatste menstruatie en volgens mij heb ik zaterdag 12 april jl. mijn eisprong gevoeld, dan brengt mij dat op NOD 26 april a.s.? Of werkt dit niet zo? Groeten, Gepie P.s. alle dames die nu in de wachtbank zitten of duiveltjes verwachten: Veel sterkte!
Zo dames! Daar ben ik weer. Het sollicitatiegesprek ging erg goed. Kon op alle vragen een goed onderbouwt antwoord geven, dus we zullen het zien.... Aan het einde van de week krijg ik het te horen of ik nog een keertje terug mag komen... SPANNEND!
Joepie, ik zit ook op de wachtbank! haha. Eindelijk weer wat spanning! Hoop niet dat het rustiger wordt hier hoor, ik moet nog tot 28 april, zit ik straks helemaal alleen . Succes allemaal!
Hallo dames, Hier nog geen duiveltjes te zien. Is nog een beetje te vroeg, maar meestal heb ik nu al de pms-klachten. Ben erg benieuwd. Alle dames succes... Groetjes Natascha
Hallo allemaal! Hier nog geen ongi... We wachten rustig af. Heb ook nog geen testdrang (leuke woordspeling op nestdrang, hihi)
Zo... weer helemaal bijgelzen na een dag werken. Hier nog alles rustig, geen zss te bemerken (is het ook nog rijkelijk vroeg voor), dus ik probeer maar verder geduldig af te wachten. Valt overigens niet mee, haha.... Knuf Nola
Hier wel wat bloed vanmiddag. Ik werd al bijna ontmoedigd, maar toen bedacht ik mij dat ik gewoon nog steeds wel gewoon aan de pil ben doorgegaan, en normaal gesproken nooit (echt nooit) bloed in mijn pilweken. Ook was het bloed, niet zo heel veel, heel rozig en helder. Typisch, dacht ik. Toch? Ik heb ongeveer een hele positieve zwangerschapstest aan symptomen die me het zelfde idee geven: hele dikke bobbeltjes om mijn tepels, paar druppeltjes bloed, buik voelt dik, af en toe misselijk, veel kleine beetjes eten, hoofdpijn en vast nog wel meer, oja, ik ben zo moe! Ik slaap wel bijna 10 uur per nacht, en meestal overdag nog een poosje... Ik ben echt geen slaapbeest wat dat betreft, had altijd genoeg aan 7 uur. Nou, mijn hubbie vind het al gewoon zwanger, maar ik zou het zo erg vinden als het straks niet zo is en we teleurgesteld zijn. Dus ik houd het nog in het midden, maar mijn lichaam zegt wel iets anders
Ik zit ook in de wacht.... gister wel getest, maar was negatief! Vorige cyclus was 38 dagen, dus misschien moet ik gewoon nog geduld hebben...
goedenavond! Hier nog geen ongi... Heb afspraak staan voor donderdag 8.10 smorgens voor bloedonderzoek, komt daar niks uit mag ik door naar de gyn! Ben errug benieuwd! @ rosanna: zeg zit jij in de ontkenningsfase ofzo? Streepje is toch streepje?
3 nega en 1 vaag streepje...moet m echt in t licht houden was het maar waar ontkenningsfase, ik wil graag weten waar ik aan toe ben na 53 dagen! Wel fijn dat je do naar de huisarts gaat, duidelijkheid zou wel fijn he na twee weken overtijd!
@ rosanna: ik had ook 1 test waarbij (als ik hem in het juiste licht hield) een vaag streepje zag... Maar vond het te vaag om te zeggen ja ik ben zwanger..