NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    ja het is hier echt nog steeds afwachten pffffff. ik ben het echt wel een beetje zat

2. natjes

natjes Niet meer actief

@ Rosanna: Waarom ga je ook niet gewoon na ha voor bloedonderzoek?

3. natjes

natjes Niet meer actief

meisjes ik ga slapen.....

Hubbie pas later thuis maar red het niet om op te blijven tot hij er is.. Lekker in warme bedje kruipen!

4. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    slaap lekker!
    Dit is het laatste weekend dat ik afwacht. Vrijdagmorgen test ik weer...als er dit weekend geen duidelijkheid is gekomen zit ik op 60 dagen. Dat kan de dokter me vast geen duidelijkheid weigeren ;)

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedenavond Meiden,

Beetje rustige dag hier vandaag met zwangeren?
    Ik houd het nog even 'spannend' althans...nog geen bloed...
    Maar eerst vannacht en morgen maar even afwachten. Heb wel een vreselijk gespannen buik (baksteen gevoel)...ofwel een 'ongibuik' dus denk dat het vannacht doorbreekt. Wel balen...weer zo'n lange cyclus.

@Noppie:
    Met onze cycluslengtes kun je prima een eisprong hebben hoor. Althans, als het goed is heb ik ze wel.... (Vorig jaar eens bij de gyn geweest en die zag een eitje).. Geloof dat als je een cyclus hebt die langer dan 6 weken duurt dat je dan over het algemeen geen eisprong hebt... Echter kan navraag bij de gyn natuurlijk nooit kwaad!

En je loopt tegen een burn-out aan te hikken? Pfff, da's niet grappig! Als je daar echt in terecht komt... Maar ik snap dat het moeilijk is om te bepalen wat je dan wel wilt .... Hopelijk loop je snel ergens tegen aan...

@Maar29: Ik heb morgen een sollicitatiegesprek dus wie weet is die wens straks al in vervulling.... :D

Meiden, ik ga weer ff op de wachtbank zitten en heel hard [-o< dat die krampen niet door een naderende ongi komen!

Dikke kus,

K

6. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Haai Kweenie,

Oh, das toch goed nieuws, dat we dan toch wel een eisprong kunnen hebben! Ik hoop dat ik er dan 1 gehad heb en dat we goed gemikt hebben, :) . In ieder geval hier nog geen duiveltjes gespot! Enne, helaas, dat van die burnout: daar zit ik al drie jaar in en het wil inderdaad maar niet overgaan. Dus ik kan iedereen aanraden: ga NIET langdurig over je grenzen, want het zal toch ooit zijn tol eisen!
    Begrijp ik nou goed dat je ineens al een sollicitatie hebt? Das snel! Jij weet kennelijk wel wat je wil? Heel goed! Succes met het gesprek.

liefs
    noppie

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hey! Kweenie! Wanneer ga je testen?!?! Zie net dat je al 1 dag overtijd bent!

liefs
    noppie

8. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    Ladies!

goh wat gaat het snel hier he! Kijk een avond en ochtend niet en moet 6 bladzijden bijlezen :p Gezellie hoor!

Ach zou iemand mij op groen willen zetten in plaats van geel? Ik had reeds een paar negatieve testen doorgegeven en anders voel ik me zo genegeerd... :cry:

Hier nog steeds geen ongi in zicht...echt ongelooflijk! Even met mn moeder erover gehad en zij kon wel gewoon thuis testen en had nooit zulke vreemde cyclussen...hmmm zal dan niet erfelijk zijn he! :rolleyes: Jammer!

Meiden, welterusten

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik denk dat ik (helaas) een plekje in de hummer moet gaan veroveren.... Vanavond een flinke steek in mn buik en toen waren ze er in 1 keer....die verhipte :evil: :evil: . Na 2 nega testen ga ik er ook gewoon vanuit dat het ook gaat doorzetten, dus ga ik jullie bij deze verlaten.

Succes op de wachtbank en ik hoop echt heel hard dat ik de laatste ben uit april die doorschuift naar volgende maand....

liefs en weltrusten!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi meisjes..

kben weer de hekkensluiter van NODdag 15 april denk ik..
    net trug van werk..

zo even lekker bijlezen hier.

Ik: heb nog immer 37 graden temp
    moet steeds boertjes laten :confused: :(:
    ben onwijs dizzy

durf niet te (pre) testen

:rolleyes:

liefs
    klingel

11. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

Hier flink aan de klus. Mag het zo wezen of niettt deze maand :D.

Iedereen die ongie is geworden suc6 de volgende ronde. En hoeveel zwangeren zijn er nu al?

Groetjess

12. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    heb al drie dagen lichte bruine afscheiding dus denk dat ik wel weer ongesteld word :cry:

13. natjes

natjes Niet meer actief

goedenmorgen!

Nog geen ongi te bekennen...

Morgen de grote dokterdag ;)

Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de uitslag hebt van de ha?

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Niet pre testen... pas testen op je NOD... ooh inbreken op mei forum is WEL DONE hoor... Een heleboel mensen zijn erg blij met je thee, koekjes en magazines :)

JedidJah
    NATJES: IK WIL HET WETEN! (ik denk jij ook wel)

15. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Boehoehoe: de :evil: :evil: :evil: zijn doorgebroken vanmorgen.... Ik ga dus naar het mei-NOD-gebeuren. Iedereen heel veel succes en sterkte en hopelijk niet tot in mei!

liefs
    noppie

16. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Dank je wel voor je lieve woorden.
    Jij zit zo te zien in je :baby: dagen, wat doe je hier nog, werk aan de winkel! :)
    Ja echt vervelend, maar goed, het is niet anders. Jij ook bedankt. :)

17. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Trouwens, kan iemand me misschien wat meer vertellen wat er aan de hand is als je zulke lange cycli hebt? Las net dat je met een cyclus langer dan 6 weken geen eisprong hebt :schrik:! Ik zit toch bijna aan de 6 weken nu... :(

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    *breekt even in*
    @Nour, ik had een cyclus van langer dan 6 weken maar wel met eisprong. Dus geef de moed niet op!
    *gaat weer weg*

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Nettie en noppie balen meiden suc6 in de volgende ronde

Hier sinds gisteravond behoorlijke vlagen van misselijkheid...

En net met afvegen een beetje slijm met bloed... wat kan dit zijn, en innestelingsbloeding of wanneer is die..?

20. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    ik ben inmiddels alweer 7,5 week onderweg met cyclus ;)

Ik weet niet hoelang het duurt natjes, ik hoop 10 minuutjes. Ik denk 2 a 3 dagen.
    Hier ook nog niets...heb zo'n rotbui. Ben vorig jaar begonnen met een slotjesbeugel voor het mooie. Zou 1,5 jaar duren. Nou me kont...ik loop nu 1,5 jaar en zegt vanmorgen die man doodleuk tegen me: "nou meid, januari 2009 mag ie eruit", die spoort niet hoor.

:(

Deel Deze Pagina