Iedereen die ongie is geworden Voor de zwangere gefeliciteerd Bij mij is er nog niks te bekennen... of Heb al een paar dagen vreselijke hoofdpijn :x Heeft iemand daar ervaring mee? Zal het gewoon de stres zijn? Ik heb maandag weer getest maar helemaal niks ook geen licht streepje Groetjes...
Hallo allemaal, Voor mij een baaldag vandaag.... Na een maand in onzekerheid te hebben gezeten is nu de ongi op gang gekomen. 't Is nog niet veel, alleen wat lichte bruinige afscheiding, maar denk wel dat het verder door zal zetten. Heb al 3 dagen weer vreselijke buikkrampen om U tegen te zeggen. Volgende keer beter denk ik maar zo al ben ik op dit moment een beetje depri. Groetjes en voor iedereen veel succes gewenst!
pffffff, verwarrend hoor, denk ik dat ik m'n cyclus een beetje snap, heb ik sinds gisteren buikkrampjes...ik zal toch niet nu alweer ongesteld worden? Aan de andere kant....we hebben te weinig geklust deze ronde dus hoe eerder de volgende ronde kan beginnen hoe beter.
@ jedid: te laat.... pretest al gedaan.. lekker op DPO10... kansvol ook he!? daar kan zelfs een matcare ultra nix mee... vandaag maar lekker op de bank voor de openhaard met boekjes en NO(d) WAY dat er nog getest wordt voor zondag... bluuuuuuuugh
Nou maak mij inderdaad maar rood. NOD was eigenlijk 25 april maar ben vandaag dus ongesteld geworden. Ik snap er helemaal niks meer van! :c: Hebben meer meiden zo'n vreemde cyclus?
@ Rozen Heel herkenbaar die hoofdpijn, wordt er helemaal simpel van. Heb ik meestal een dag voor mn NOD, maar nu had ik het vorige week en nu weer. Hoop maar heel hard dat het door de hormonen komt. Normaal gesproken neem ik dan een ibuprofen, maar dat durf ik nu niet te doen en paracetamol helpt lang zo goed niet. Wat doe jij er tegen? Groetjes Clarike
Ik neem een paracetamol En gisteravond ben ik er gewoon mee gaan slapen Ik hoop maar dat het snel ophoudt en we snel duidelijkheid hebben
Als ik er mee ga slapen, slaap ik dus bijna niet, wordt dan steeds wakker met hoofdpijn en dat in combi met een kleine die momenteel in zn slaap ligt te gillen van de nachtmerries zorgt dat voor niet al te lekkere nachten. Ik ben trouwens wel vreselijk aan het dromen! Herkenbaar? Dat had ik mn vorige zwangerschappen (laatste mk) ook. Hoop maar da thet een voorteken is, kan er verder nog geen chocola van maken.
@ Rosanna: Kom op meis! Dan wordt het januari, maar dan zit jij wel met een bekkie vol mooie tanden en dat kunnen veel mensen jou niet nadoen! Ik heb 2x 1,5 jaar ermee gelopen. Eerst 1,5 jaar en toen mocht ie eruit. Krijg ik draadje achter tanden. Deze was losgeschoten en stonden ze binnen no time weer fout. Weer 1,5 slotjes en nou al... bijna 8 jaar draadje achter tanden. Deze met trouwens voor altijd blijven zitten. Ach ik weet niet beter Hier vanacht trouwens nog errug heftig gedroomd! Ging giga mis tussen mij en mijn vriend (in echie hebben we nooit ruzie). Gigantische fight gehad in me droom, gingen uit elkaar en ik zat al met mijn baby in de armen! Zat die baby zelfs borstvoeding te geven en het gevoel in me tepels wat dat gaf voelde ik bij het wakker worden nog.. Beetje 'knijpend' gevoel maar voelde wel goed hahahaha (en nee hubbie lag er niet in z'n slaap in te knijpen..) HOEZO VAAAAAAAGGG! Is maar waar je je mee bezig houdt snachts..
Hoi meiden, Na enig twijfelen toch besloten eens een berichtje te posten. Wij zijn in ronde 2 voor ons vierde kindje, we hebben al twee jongens en een meisje. Het blijft spannend of het nu de 1e of de 4e is en daarom vind ik het leuk de spanning te kunnen delen met "lotgenoten", terwijl eigenlijk niemand anders het nog mag weten. Ook wil ik de meiden met een onregelmatige en lange cyclus even een hart onder de riem steken. Ik heb nog nooit een regelmatige cyclus gehad, soms ging het een paar maanden goed en dan sloeg ik weer een cyclus over. Ik houd eigenlijk al jaren mijn 1e ongi dagen bij en mijn cylcussen varieren van 32 tot 66 dagen, geen pijl op te trekken dus. Bij onze eerste heeft het 1,5 jaar geduurd voordat ik zwanger was, bij de tweede was het de eerste poging raak en bij de derde was ik binnen 3 maanden zwanger. Dus meiden....laat de moed niet zakken, ik ben het levende bewijs dat een onregelmatige of lange cyclus een zwangerschap niet in de weg hoeft te staan. Als ik mijn laatste cyclus (35 dagen) aanhoud, kan ik 23 april testen. Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten. 'k Ben zelf niet zo handig, moet ook nog even uitzoeken hoe ik een banner aanmaak. Wachtende meiden....sterkte! Meiden die ongesteld zijn geworden....veel succes in de volgende ronde! Groetjes Pippa
dat klinkt bemoedigend! Ik was zowel de eerste als de tweede keer meteen zwanger en vind het nu (na mk tweede donde) al erg lang duren. Weet dat ik absoluut niet mag mopperen, maar voor mn gevoel wacht ik al zo lang! groetjes Clarike
Hoi, hoi, Las dat je ongesteld bent geworden, balen meis! En wanneer ik ga testen? Nou...ik zit hier eigenlijk een beetje want ik heb nog geen spoortje bloed opgemerkt en ik had het gisteren toch wel verwacht. Echter kan het misschien zijn dat mijn ongi door de ruzie van afgelopen weekend wat later komt? Ik heb af en toe wat krampjes, die komen en gaan en zo ook een hele lichte pijn in mijn borsten. Heel irritant want meestal als de pijn in mijn borsten helemaal over is word ik even later ongsteld... Nu lijkt het wel alsof er een timer op zit van niet zeer, naar héél licht zeer, naar weer wat meer zeer, terug naar licht zeer, naar niet zeer.... Plus ik kan me natuurlijk een dag hebben vergist...? Aaaaaah erg dit.. Ik voel verder helemaal NIETS! En..ik ben ook nog door mijn tampons heen dus ik moet naar de winkels zometeen... Hopen dat ik mezelf kan bedwingen geen test mee te nemen... Solicitatiegesprek ging wel goed. Even afwachten he? Maar in elk geval weer even kunnen oefenen Ik ga zo maar even richting winkels... Iedereen succes! Kweenie
Leuk! Nieuwe mensen = meer kans op roze Mijn hubbie zijn al helemaal enthousiast voor over 2 dagen, hoewel ik echt het gevoel heb alsof ik niets meer kan. Mijn onderrug voelt als lood en ik heb de hele dag zin om te douchen... Ik heb steeds een gevoel dat ik naar de wc moet, maar er komt echt niets uit. Misschien meld ik me maar even ziek op school vanavond..
NOD lijst april 2008 1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & sarai 12: miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & pipikippie & kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & zeehondje & wondertje 2009 & Gentle 19: Pookie66 & Dib & JedidJah & Clarike 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith & Gepke78 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978 & Lana 167 passagiers voor de roze bus! 12 Zwanger, 54 Ongesteld , 11 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 23 april 1. JedidJah Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje 2. Verhip Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. Ik zal even kijken wat er allemaal gewijzigd is, de lijst is al zolang niet geweest!