Ik hoop het voor je dat die dromen iets betekenen Ik heb zojuist de huisarts gebeld en die zegt ook als ik heb getest en er is niks te zien op de test dan is het negatief. Ik denk gewoon dat ik mijzelf gek aan het maken ben en daardoor dat mijn niet willen doorkomen.....
Wie had het er laatst over een positieve test in een droom? Laat ik dat nu vannacht ook gedroomd hebben... Zo raar, het leek zo echt. Het was gewoon zonde dat ik wakker werd vanochtend. Nu maar hopen dat dit een teken is . @Kweenie: Ik heb laatst gelezen dat stress en dergelijke alleen van invloed zijn op de periode tot de eisprong en dat de periode na de eisprong niet beinvloedbaar is, dus dat wil zeggen dat je ruzie geen effect kan hebben gehad op je cyclus. Grt. Nola
Wat ik wel droomde en wat nog klopte ook was dat ik een miskraam had. En dat is helaas nog gebeurd ook. Dus ben toch een beetje aan het denken dat dromen iets zeggen tegen je over wat er gaat gebeuren in de toekomst. Klinkt lekker filosofisch haha maar ga er nu toch wel in geloven. Dus hopelijk is zo'n leuke droom ook postief nieuws voor jullie. Groetjess
Ik droomde laatst dat ik als enige vrouw met 10 gespierde mannen op een tropisch eiland zat ..ik ga vast pakken!
HELP! AAAAAAHHHH! Hoe goed zijn de testen van Clearblue? Ik kon me niet bedwingen en heb bij de Appi zo'n doosje gehaald waar 2 inzitten....5 seconden in urine en binnen een par seconden stond er en dikke plus in het ene hokje... Een plus is zwanger toch? Volgens de omschrijving? Aaaaah maar dit kan toch helemaal niet? Ik voel helemaal niets! Alleen een paar krampjes af en toe en af en toe een heel klein beetje last van mijn tepels.... Ik ben helemaal aan het flippen. Deed die test eigenlijk meer omdat ik nog nooit heb getest en wel eens wilde weten hoe het werkte... En het mooie is....gisteren was mijn vriend jarig (en mijn NOD) en ik heb nog geen cadeautje voor hem kunnen kopen.... Maar...zou het? Kan het niet wat anders zijn? Iets dat invloed heeft op die test ofzo... Ik kan het gewoon niet geloven..... Ben dan ook maar voorzichtig blij (gezien ik dus ook helemaal geen klachten heb what so ever...of zou ik daarom vreselijke ruzie hebben gemaakt afgelopen weekend... )... Dikke kus, Kweenie
Kweenie: Ik zou er maar van uitgaan dat je zwanger bent gefeliciteerd Of je moet nog iets van een vorige zwangerschap hebben mar heb nergens gelezen dat je een mk heb gehad. Dus ik denk toch maar dat je het plusje moet geloven Groetjes Ps Je kan ook nog een bloedtest laten doen voor de zekerheid of een inwendige echo.
Ja... het is ook zo onwerkelijk.. Want het had best gekund dat ik vandaag gewoon mijn NOD had... Maar iets in mij zei dat ik moest testen.. En ik dacht: "Waarom ook niet?" Een keertje moet kunnen toch? Denk dat ik straks de huisarts bel en een afspraak maak voor volgende week. Gebruik ik de 2e test in t weekend.. Wouw... WOUUWWWW dames.... Maar... als ik dus echt inderdaad zwanger ben..verdorrie, ik doe die 2e test gewoon nu...weet ik zeker dat deze niet iets mee mis is... dan ben ik dus wel een heel mooi voorbeeld dat je geen kwaaltjes hoeft te hebben.. Zo terug, even weer wat geld wegplassen
Zowww.. die was even spannend, duurde langer tot de plus er kwam maar ook deze geeft een dikke plus aan.. Dan kan het toch niet anders? Pffff.... ik ga maar even diep ademhalen en deze 2 testjes inpakken. Mooier verjaardagscadeau kan vriendlief zich toch niet wensen? Kus, K
hee kweenie! GEFELIIIIIIIIIIIIIII! wat super! mooi kado inderdaad voor jullie, en weet je, die ruzie van dit weekend moet je maar gewoon op ZSS gooien vergeeft je vriend je nog sneller! heel veel geluk en plezier! en- je voelt dus eigenlijk helemaal nix? beetje krampjes en steekjes en thats is? klingel
Ja je bent gewoon zwanger hoor! en wat de klachten betreft die kunnen nog komen hoor je bent nu nog in een vroeg stadium en als alles dalijk uit moet rekken en plaats moet maken ga je het denk ik wel merken hoor
Helaas toch menstruatie in 't zicht. Ik denk dat 't vandaag wel doorzet, zet me dus maar in 't rood. Gisteren de hele middag zitten janken hier, mijn lichaam heeft me wéér verraden. Ik ben nooit overtijd, want ik ben altíjd overtijd. Ik bedoel, als er iedere cyclus een dag of twee bij op komt, weet ik toch nooit van hoelang ik uit moet gaan? Langere tijd een hoge temp., zeer pijnlijke borsten... Dat zijn toch serieuze tekenen waarbij je, zeker als je ook nog overtijd bent, toch mag gaan hopen op een zwangerschap. En die hoop wordt iedere keer de grond ingestampt. M'n lichaam dóet maar wat. Als ik nou gewoon wist dat mijn cyclus bijv. 30 dagen duurt en ik dus op dag 31 overtijd ben en eerder niet, dan weet ik dat. Wordt ik dan ongie, OK, daar zet ik me wel weer overheen, maar de onzekerheid maakt me echt kapot. De teleurstelling wordt steeds groter en ik durf iedere maand minder te hopen op een zwangerschap. Nu moet ik dus toch maar weer naar de huisarts, maar wat als die me naar de gyn stuurt. Ik durf dat echt niet... :S Aan de andere kant wil ik nu ook wel eens weten wat er aan de hand is. Sorry voor mijn klaagzang hoor, maar ik ben dit zó zat.
gefeliciteerd kweenie! wat leuk dat je je mannetje zo'n groot verjaardagscadeau kan geven echt geweldig! geniet er maar lekker van met z'n tweetjes
Hoi Mieke, Zou je niet eens naar de huisarts gaan? Zo te zien is je cyclus inderdaad wel onregelmatig? groetjes noppie
@ Kweenie: gefeliciteerd! Ik heb nog steeds grotere borsten, maar nu ook donkerdere tepels, pijn in de onderrug en af en toe pijn in m'n lies, ik heb het warm (normaal heb ik het altijd koud) en ik ben ontzettend moe.... Herkend iemand deze syptomen? zijn het ongi-symptomen of zwangerschapssyptomen? Nog een paar daagjes wachten en ik weet meer. Echt spannend.
@Johanna1: Die donkere tepels had ik ook toen ik zwanger was en die heb ik nooit als ik ongesteld moet worden al die andere klachtjes wel. Maar misschien is het bij jou ook zo! Zal voor je duimen @FreeWilly8: Ik zou naar de huisarts gaan dit geeft alleen maar stress en mss heeft dat ook wel werking op je cyclus ik zou op zoek gaan naar antwoorden zodat je zekerheid heb en weet wat er is. Zodat je ook weer ontspannen verder kan. In iedergeval sterkte.
Echt vervelend, de kwaaltjes die ik heb, kunnen voorkomen bij zowel ongi als zwangerschap.... Ik heb trouwens ook bultjes op m'n tepels. Maar dit heb ik ook wel eens gehad toen ik ongi werd.