NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja dat is erg frustrerend, snap eigenlijk niet dat het per ziekenhuis zo verschillend is. Maar ben wel blij dat we nu een nieuwe kans hebben gekregen. Ik hoop dat we voor September resultaat zullen hebben anders moeten we weer de MMM in :( Ik hoop zo dat dit niet nodig zal zijn!

Heb je ook onze vlindersite bekeken? Daar kun je het verhaal lezen van onze miskramen :cry:
    http://www.our3angels.vlindersite.nl

Liefs Naatje

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Toetje, dat hoop ik ook. Normaal is mijn cyclus wel kort. Maar weet niet wat hij nu gaat doen na een curretage.

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hallo meiden,

het is nu officieel. Ik zit in de run voor de bus. Mijn BM was leeg en schoon. vanaf vandaag weer elke dag klussen. Ik heb een vroege eisprong en een lange wachtperiode. echt heel vaag. Vorige keer had ik al op dag 8 een eisprong. Ik heb dit gevraag aan mijn moeder en zij heeft dat ook. Kort tot eisprong en lang tot ongi. Laten we hopen dat het deze maand niet komt.

Jedid-Jah

4. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    goedemorgen!

@jedid-jah
    Heel erg veel succes straks (of misschien nu wel)!

Met mijn eerste zwangerschap heb ik een miskraam gehad aan boord van onze zeilboot met 13 weken zwangerschap, ik ging plassen en ineens kwam alles naar beneden zegmaar, daarna ook niet vloeien gewoon 1 natte rode klets met een vrucht ter grootte van een vuist.
    Ik natuurlijk overstuur, we hadden de kinderen NET de dag ervoor verteld dat ze een halfbrusje kregen.
    Daar naar een arts, die deed geen inwendig onderzoek niks, die zei gewoon je bent het kwijt, huil erover en begin opnieuw (achterlijke gladiool) en ik kreeg een test mee om na een week te testen, als die positief was moest ik naar het ziekenhuis voor curretage.
    Daar zat in dan op de boot, geen douche niks.
    Ik heb toen een verloskundige in onze stad opgebeld, compleet overstuur met huilen en alles. dezelfde avond ben ik van boord gegaan, naar het ziekenhuis en wat bleek? Er zat gewoon NOG een beeb van 13 weken!
    Deze was ook niet gezien met de 6 weken echo (termijnbepaling en toen ook al bloedverlies)

Misschien is het een hart onder de riem voor meiden die deze moeilijke dingen ook mee moeten maken.

Neesy: Het klussen is gisteren nog gelukt zonder bananasplit of aanverwante zaken ;) kwam natuurlijk door mijn onweerstaanbare charmes gehehe;)

Groetjes,
    Rosanna

5. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    o wat jammer jedid-jah! :(
    heel veel sterkte, ik hoop dat je maar weer snel zwanger mag zijn.

Een dikke knuffel!

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Wow wat een verhaal en wat een verdriet. Ik vind een keer toch al wel weer genoeg. Ik hoop dat het hier bij blijft.

Wat is de MMM?

Jedid-Jah

7. Niet meer actief

Fijn dat je nu zekerheid hebt, alleen niet het antwoord wat je eigenlijk wilde krijgen. Dikke knuf!
    Ik hoop ook dat je ongi deze maand niet komt!

Liefs Naatje

8. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    dat is de Medische Malle Molen

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Die arts is vaag geweest! Het zag er leeg uit. Het kan natuurlijk wel omdat ik dan maar 6 weken en 1 dag zou zijn geweest, maar ik wil er niet op hopen. Ik heb vanmiddag wel een gesprek, maar das meer voor vragen geloof ik. De mevrouw [godzijdank] zei dat er wel een kans was. Ik ga er niet van uit en anders merk het volgende maand nog wel ;)

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    agah. Volgens mij zit ik daar vandaag al in ;). Hopelijk alleen voor vandaag.

11. Niet meer actief

Ja we hebben al een hele weg achter ons liggen, met veel pijn en verdriet...Maar ik zie de toekomst positief tegemoet, zolang er hoop is gaan we door.
    Ondanks heel veel negeatieve reactie's en onbegrip uit onze omgeving. Mensen hebben zo iets van je hebt al twee kids, dus ben daar blij mee, waarom dan nog een derde? Ik heb het opgegeven het uit te leggen, het is een gevoel, een verlangen! En na de miskraam van onze twins is het verlangen alleen maar groter geworden :( Ik hoop dat ons verlangen ooit vervuld mag worden...

liefs Naatje

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nou Ik hoop het ook voor je. Misschien kunnen we samen een leuke kerst tegemoet zien.

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Rosanna, wat een heftig verhaal zeg maar wel met een mooi einde.

Als ik dat zo hoor denk, had ik maar nooit een curretage gedaan. Misschien was er nog wel een beebje achter gebleven. Ik zal daar maar niet aan denken.

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hoi April-NOD-ladies,

Mag ik ook mee op de lijst? Zet mijn nieuwe NOD maar rond 17 april. Eigenlijk ken ik mijn cyclus nog niet goed.....

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    NOD lijst April 2008

1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly & peaceful & Natjes
    2: Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno & PriscillaR &nynke1980 & Marlieke10
    3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & maybe & mootjen
    4: Moontje & jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & arianne22
    5: Trees & Vera77 &jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & liftrasa & Enise
    6:
    7: Saloua & JedidJah & lautje1979 & Mnq
    8:
    9: stoetel & leonie1986 & deesje80 & Melrosie
    10: evitaaa1983
    11:
    12: RDJ
    13: pookie66 & Kweenie
    14: Nikkie80
    15: FreeWilly8
    16:
    17: noppie
    18: natjuh026
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

50 passagiers voor de roze bus!
    0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Passagiers voor de testmarathon

1 april
    Naatje30 & Rosanna04 & Natjes
    Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste :)

5 april
    jent

10 april

15 april

20 april

25 april

30 april

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie

@noppie; je staat er bij. Het maakt niet uit. Volgens mij is het bij de meeste vrouwen elke keer anders ;). Hou het maar gewoon bij.

16. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Thanx Jedijah!

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Graag gedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij cyclus ook nog niet ken. Nu ik een MK heb gehad weet ik het helemaal niet meer :(.

Jedid-Jah

18. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    @Mupkuh,

het is wel een zwangerschap geweest met doorlopend bloedverlies, alle testen die je je kunt voorstellen en het idee dat "het toch niet goed zal zijn"
    Na 43 (!) weken mocht ik dan toch bevallen van een dochter, welke gelijk in quarantine moest in het ziekenhuis en 8 dagen aan het infuus. Ze is al 5 keer bij de kinderarts geweest en is vatbaar voor de meest kleine dingetjes. 2 dagen voor haar 2de verjaardag werd ze geopereerd aan haar oogje.

Ik heb op 25 feb een vmk gehad (5w+0d) en ik heb het idee dat het nu schoon is en dat het gewoon niet goed was.

Sterkte meiden, tis al 4 jaar terug maar geloof dat ik ff en tissue ga scoren ;)

19. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Jedid-jah, Jammer dat je niet het nieuws hebt gekregen waar je op hoopte... Ik kan me voorstellen dat je hier en daar toch een sprankje hoop had gekregen... Hopelijk komt je cyclus weer een beetje goed op gang...

Met mij alles prima! zonet even leuk gewinkeld... nieuwe schoenen gekocht! Verder vandaag wat scrappen... en natuurlijk hier wat rondhangen!

Vriendje is niet thuis, die komt morgenavond weer... en zaterdag gaan we een weekendje naar scheveningen! Leuke tijd voor de boeg dus!

Liefs Nikki

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Das idd een leuke tijd voor de boeg. Vandaag heb ik een vrije dag genomen. Ik ga volgende week - met een beetje geluk - beginnen met stage. Dit is maar op sommige dagen en dat zorgt voor een beetje afleiding.

Wij gaan gelijk vanavond aan de klus ;) Nu alleen er voor zorgen dat het huis een beetje opgeruimd word.

Overigens mensen, wie heeft er nog een vraag voor de gyn. Ik heb een aantal vragen, maar ik weet niet meer.

Jedid-Jah

Deel Deze Pagina