Ja inderdaad maar wat ik echt had als symptoom waardoor ik het zeker wist dat ik zwanger was. Is dat ik heel de dag kon slapen ook al was ik net wakker sliep als een blok terwijl ik normaal gesproken heel weinig slaap. Het is bij iedereen ook zo verschillend al die kwaaltjes. Maar hopelijk heeft het bij jou met een zwangerschap te maken.
@freewilly ik begrijp je goed dat je er helemaal klaar mee bent. de hele tijd van die rare en onvoorspelbare (onbetrouwbare) cycli. ik zou echt NU naar je dokter gaan hoor, om eens even te laten onderzoeken hoe en wat en met name: hoe je er weer meer regelmaat in kan krijgen! succes! klingel
Kom nog even weer om het hoekje kijken, Er werd net gezegt op het mei forum dat het hier zo rustig is. Zag direct ook dat mijn naam in de lijst nog op niks staat maar hij mag op rood want ik ben echt enorm ongi.....kan echt niet missen. Maar op zich wel lekker want als ik deze ronde zwanger zou worden komt de kleine in januari en dat is toch wel iets fijner dan in december (heb er nl al eentje van december...3 dagen na sinterklaas.....echt héél irritant) Dus bekijken we het van die positieve kant. Fijn om te horen dat er weer een zwangere is gesignaleerd, had precies hetzelfde willen doen, mijn hubby is vandaag jarig en ik had het al helemaal in gedachten hoe ik als verjaardagskado zou gaan geven, maar het mocht dus niet zo zijn maar ben blij voor je hoor Kweenie! Fijne zwangerschap gewenst hoop dat alles goed gaat!
Haha, ja maar ik ben altijd al moe. Dus daar kan ik niet vanuit gaan. Ach nou, ja ik hoef nog maar een paar daagjes te wachten en dan ga ik testen! (Zaterdag of zondag.) Lastig eigenlijk dat iedereen verschillende kwaaltjes heeft. 't Zou veel makkelijker zijn als je 1 duidelijk symptoom had waaraan je kan zien dat je zwanger bent, gewoon een grote rode stip op je buik ofzo....
Kweenie; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel spannend om je stukjes zo te lezen van de eerste test naar de tweede test! @ freewilly; wat balen voor je zeg. Misschien idd toch wel een keer goed om naar de huisarts/gyn. te gaan, weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Wachten duurt lang lang lang
Kweenie, wat super voor je. Geniet van je zwangerschap. En een beter verjaardagskado is er niet volgens mij. Ik heb ook op de dag van mijn vriends verjaardag getest, helaas negatief. Moest ik alsnog naar de winkel om een kado te kopen . Laat je weten hoe hij reageerde? Freewilly, wat een moeilijke tijden voor jou zeg. Je lichaam houdt je echt finaal voor de gek en soms voel je je zo in de steek gelaten. Ik zou als ik jou was ook contact opnemen met de huisarts. Heel veel sterkte!
Kwam weer even checken. Hey weer een zwangere Gefeliciteerd Ik ga gauw weer even verder met lezen. Groetjes, Maine
Dankjulliewel meiden! Ik ben weer een beetje uitgeraasd . Vriend komt zo thuis...ben ook wel nieuwsgierig hoe hij reageert. Voel inderdaad verder niets bijzonders, alleen die "ongi" krampjes bij tijd en wijle.... Maar hé....je hoort mij verder niet klagen. Ik wacht verder het weekend even af, doe dan denk ik voor de zekerheid nog een testje en zal dan maandag even de huisarts bellen.... Wonderbaarlijk...en dan te bedenken dat we dachten dat april een afgeschreven maand was... Blijkbaar toch nog op tijd thuis gekomen in mijn vruchtbare periode... Oh...wat ik deze maand wel heb gedaan trouwens is na de vrijpartij blijven liggen (handdoek tussen de benen)... Voorgaande keren ging ik gelijk naar de wc... Maar goed, weet natuurlijk niet zeker of dit mee heeft geholpen.... Het feit dat ik er deze maand niet veel van verwachtte speelt misschien ook wel een rol... Onwerkelijk allemaal hoor..... Meiden.... heel veel succes! Of nu of straks in de hummer... Maar het liefst heb ik dat er nog héél veel decembermama's bijkomen (wat een maand om te bevallen haha)... Kuskuskuskuskuskus, Kweenie
Dank jullie wel voor de meelevende posts. Ik maak een afspraak bij de HA voor volgende week, afwachten of hij mee naar de gyn stuurt. Ik wil alleen dan graag een vrouwelijke, maar ik denk dat ik daarvoor naar Zwolle of Emmen moet. Maar we wachten af.
Nou inderdaad was het maar waar dat er een stip stond haha. Hoeven we ook geen geld meer uit te geven aan dure testen
Hoi allemaal! @Kweenie: Gefeliciteerd! Hier nog geen ongi. Vanmorgen temp wel lager: 36,7. Heb met mannetje afgesproken dat als de temp morgenochtend weer 36,8 of hoger is, dat we dan een test er tegenaan gooien. Bij 36,7 of lager wachten we af tot het weekend. Ik denk zelf dat het het laatste gaat worden, maar we wachten af.
Hallo allemaal, Alle zwangeren gefeliciteerd hopelijk zullen er velen snel volgen Volgens de banner is vandaag mijn vruchtbare dag maar gisteren een ovulatietest gedaan en die gaf aan dat ik vruchtbaar was. Nu hopen dat het raak is . Wel balen dat je per maand maar 1 kans krijgt...
Kweenie gefeliciteerd! en wat zei je mannetje? ik word hier niet goed heb nog steeds een heel klein beetje bruine afscheiding dus ik weet het niet...... denk zelf ongesteld maar heb wel de hele dag al steken in mijn borsten......
Ik heb vanmiddag de predictor test gedaan en... hij geeft aan dat ik zwanger ben. Ik kan het nog niet geloven dus ik denk dat ik straks maar een 2de test er tegenaan gooi. Ben er helemaal trillerig van.. Moet nog ff wachten totdat ik weer kan plassen
Hoi Meiden, "Wil je nu je cadeautje?" vroeg ik hem? "Ja, wat denk jij ..tuurlijk!", reageerde hij. De zwangerschapstesten had ik in een doorzichtige koker met een sierlint gestopt. Ik gaf hem dit, hij keek en zei "Maar dit is voor jou, niet voor mij..." Ik: "Kijk nou eens goed!" (waarom zou ik hem 2 ongebruikte zwangerschapstesten geven. ....) Hij kijkt, kijkt naar mij, kijkt nog een en ineens..... BAM ... . Drong het tot hem door! Hij was even totaal in shock, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan (had het ook geen ramp gevonden als het wat langer had geduurd) en realiseerde zich nu dat hij over een paar maanden (als alles goed gaat [-o< ) papa gaat worden.... Hij begon zelfs heel ergens anders over te ratelen. Of ik hem wilde meehelpen met het één of ander.... Compleet van slag... Maar hij begint nu aardig bij te draaien hoor, noemt zichzelf al papa en is stiekem best wel trots dat het toch best snel is gegaan... Dus een gemengde reactie eigenlijk maar dat had ik ook wel verwacht! En nu..nu ga ik nog even genieten van een kopje koffie en laten we het allebei maar even rustig bezinken... Liefs, K [/i]
miek78 en re81; spannend voor jullie! ik zal duimen hoor! Berdien; van harte gefeliciteerd joh! EINDELIJK wat meer roze! kweenie: ben ook benieuwd wat de reactie van je mannetje was! Bij mij is er natuurlijk nog helemaal niks aan de hand. Ben nog steeds bezig met klussen, al is mijn eisprong ws al wel geweest gezien de vorige cyclussen. doeg, XX