kweenieeps, zie dat je net een fractie eerder was met je berichtje, dus heb m'n antwoord al! Leuk en spannend voor jullie hoor, geniet er lekker van!
joepie berdien: GEFELIIIIIIIIIIIIIIIIHIHI hoera meer meer roze in de 2e helft van april! vraagje: is je lutale fase altijd gelijk? heb de SPIERpijn ergens in/achter buik weer terug. onwijs irri, of ik als een gek heb zitten sporten ofzo (ik kijk wel beter uit ), liefs klingel
Berdien en Kweenie van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Super gaaf meiden en fijn om eindelijk weer eens goed nieuws te horen Hier geen bijzonderheden, dus vandaar dat ik ook niet zo vaak kom posten, maar kijk wel altijd elke dag even Succes dames en dat er maar veel roze mag volgen (including me, me, me!)
@Berdien en Kweenie: Gefeliciteerd meiden, wat heerlijk voor jullie. Geniet er maar lekker van! @Freewilly: Balen zeg, dat je er geen vat op kunt krijgen. Ik zou me ook in de steek gelaten voelen door mijn eigen lichaam. Sterkte ermee en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
KWEENIE EN BERDIEN VAN HART E GEFELICIFLAPSTAART. er staat al een bananechococake in de oven! Maar nu eerst ga ik een paar chihuahua's pesten.
@ de zwangeren: Gefeliciteerd meiden! Hier nog geen ongi.. ben kotsmisselijk en heb sinds de namiddag opvliegers... pffff wat een k*tzooi zeg... wil ook eens bevestiging van ja of nee... Maar goed morgen ben ik als goed is aan de beurt. Vorige keer met bloed laten trekken ben ik bijna knock out gegaan..hoop dat het dit keer mee valt!
Gatverdedammepotverdrie, ik zie dat ik nu al weer op dag 37 zit. Het schiet echt niet op. Ik begin al bijna testdrang te krijgen. Als maandag de XX niet zijn doorgebroken ga ik er denk ik toch 1 doen. Aan de andere kant mijn buik is nu zo aan het rommelen dat het niet lang meer kan duren voor ze doorbreken.
berdien van harte gefeliciteerd! ben blij dat er weer wat roze bijkomt! kweenie, wat leuk zo'n reactie hhahahaha weer 2 trotse aanstaande ouders
@ Berdien: Van harte meid, geniet er van! @ Natjes: Heel veel succes morgen, ik hoop dat je snel wat wijzer wordt! Pippa
@ Pipa: bedankt... begin het (nu al) zo zat te worden! Ben bang dat het vanavond weer een vroegertje wordt.. stort alweer helemaal in..
Net een test gedaan, veel te vroeg natuurlijk, maar heb ook al keer cyclus van 21 dagen gehad, dus dacht: ik doe het gewoon..... Maar nee dus.....
@ femmy: balen meid maar zo zie je maar weer dat je geduld moet kweken Had precies hetzelfde had ook te vroeg zowiezo getest.. was toen ook negatief en nu nog niks wijzer Wacht al 3 weken op 'nieuws'
He, Berdien en Kweenie, gefeliciteerd! Geweldig, nu kun je lekker gaan genieten van het wonder in je buikie. Poeh, wij wachten rustig af tot vrijdag... Ik ben heel erg benieuwd wat het wordt. Ik zit me net te bedenken dat ik wel ubervruchtbaar ben als ik nu zwanger ben. 1 pil vergeten en je hebt meteen een probleem (als je dat zo zou zien). Bij ons komt het prima hoor, heel welkom. Wel gek dat ik net mijn moeder aan de telefoon had en ik dus niets vertelde, terwijl wij zitten te wachten op een testje Leuk! Ze wordt hopelijk voor het eerste oma...
Nog een vraagje aan jullie. Ons zoontje is onlangs 1 jaar geworden en nu krijgen we steeds de vraag 'wanneer komt de tweede' en staat steeds met mijn mond vol te houden. Uiteindelijk mondt het altijd uit op een gesprek over wat de ideale leeftijd is tussen twee kinderen. We willen niet vertellen aan anderen dat we bezig zijn. Wat zeggen jullie? Nog leuke antwoorden.. Groetjes Victoria
natjes: heel veel succes morgen bij de huisarts. Hoop echt dat je goed nieuws krijgt! Femmmy: jammer, maar gelukkig heb je nog heeeel veel kans dat je over een paar dagen wel positief test! Wel heel vervelend als je cyclus zo wisselend is he,pffff. Victoria: wat ik altijd begrepen heb, is dat het voor je lichaam in ieder geval het beste is als je een jaar wacht met een nieuwe zwangerschap. Dus volgens mij zit je helemaal goed meid! XX
Waarschijnlijk zijn wij een van de weinige gelukkigen waaraan dat niet gevraagd word, al zie ik sommige mensen wel eens kijken met deze vraag in hun ogen.... Maar ik ben de laatste tijd vrij duidelijk naar familie en vrienden dat een 2de kindje heel welkom is maar leg verder niet echt uit dat we er zó mee bezig zijn. Eigenlijk hou ik het er een beetje op van dat het gewoon niet zo makkelijk gaat... Wens je succes met het bedenken van een antwoord op zulke vragen. Misschien een idee om er een grapje van te maken? Zoiets van: "Ach wie weet over een jaartje of 10...." en dat een beetje lachend wegwuiven en op een ander onderwerp vergaan.......is zomaar een idee
Is zeker vervelend. Zeker in combinatie met schipper als vriend, die steeds 2 weken weg is en twee weken thuis is. De ene cyclus is hij thuis, dan is hij weer weg..... Balen. Als het deze keer niet raak is, en mn cyclus blijft zo kort, dan is hij de komende twee periodes niet thuis rond de eisprong . Schiet niet op. Gelukkig zit ik er niet meer zo mee, want over 6 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, en moeten we 3 maanden klussen. Heb nu zoiets van: als de tijd rijp is gebeurt het vanzelf..
" sluipt naar binnen" altijd al geweten dat ik populair was... voor de zwangeren gefeliciteerd... @ natjes; succes bij de prikker morgen... Mail wel ff he enzo... graag voor 11 uur, want daarna zie ik nix meer tot vrijdag 13.00 uur. Ik ga een nachtje weg met collega´s Groetjes JedidJah " sluipt naar buiten"