Naar meer dan een jaar kan ik eindelijk zeggen: IK BEN ZWANGER Ik kan het helemaal niet bevatten. Het dringt nog niet tot mij door. We wilden binnenkort al naar de dokter gaan omdat ik maar niet zwanger werd. Maar het is echt! Liefs mij.
Stiekum even uit de hummer geglipt om ff te kijken in de bus: Wauw, twee zwangeren in 1 keer! Gefeliciteerd en geniet ervan! Kom even op het NODmei forum wat HCG strooien? Ziet er toch een beetje hoopvol uit april-meiden, of niet? Succes met wachten, dan ga ik nu gauw weer de hummer in...
@ zwangere vrouwen gefeliciteerd! Zo 2 in 1 ochtend zeg! Hier net bloed laten tappen, morgen de uitslag!
Wauwie! weer 2 zwangeren erbij! Gefeliciteerd! Ik heb na steeds weer uitstellen gisteren toch een afspraak gemaakt met de gyneacoloog, kan alleen pas 19 mei terrecht maarach dat ene maandje kan er ook nog wel bij, al ben ik het wachten toch wel zat aan het worden. Succes allemaal! Liefs
Gefeliciteerd meiden helemaal geweldig nieuws @ natjes: Ik zal voor je duimen (kan geen kruisvingers vinden)
Goh t wordt nog druk zo in het 2e deel van april....mag ik ook alsjeblief [-o< Alle zwangeren van harte gefeliciteerd
Gefeliciteerd alle zwangeren! Echt geweldig! Voor mij is het nog even afwachten.. Vind het wel spannend, ben me wel heel bewust van alles wat er in mijn lichaam gebeurt en bij alles wat ik voel denk ik; zou het?
"sluipt binnen" je kan altijd verhuizen... wij in mei zijn blij je te mogen ontvangen "sluipt weer naar buiten"
Nou niet te filmen hier heb ik een blaasontsteking en een pijn.. Zal wel door al dat klussen komen zeker...
Wat gebeurt hier allemaal! Kom ff kijken en weer 3 zwanger! Gefeliciflappert hoor! Vera, join the club en welkom in de hummer. We hebben een plekje vrij voor je hoor. Wanneer is je NOD? De mijne op 2 mei.
Maar en Jedid, Dan ga ik gewoon met de Hummer mee. Ik laat jullie nog wel weten wanneer mijn NOD is, ik heb mijn eisprong nog niet gevonden/gevoeld, maar ik denk dat hij vanavond komt. Dan zou mijn NOD ook 2 mei zijn. Ik wacht nog even af.....
Ja, ook gefeliciteerd van deze kant. Nu het zo goed gaat met dat roze, wil ik ook graag morgen. Goed? Ik voel me goed, dik, ik moet noooodig naar de wc, maar ik ben wel wat vrolijker als gisteren. Het is bij ons niet gepland en soms heb ik opeens een dag dat ik wil dat die test gewoon negatief is. Klinkt voor jullie misschien gek, maar het voelt alsof ik helemaal niet klaar ben voor die verantwoordelijkheid... Ik ben pas 20, nog geen jaar getrouwd.. Maar goed, morgen weet ik gelukkig meer. Ik ben die spanning wel behoorlijk zat.