Hey Gentle, Ik kan me ergens die spanning wel voorstellen. Ik was zelf 21 toen ik zwanger werd van de eerste. Woonde toen zelfs nog thuis. Ik vind het echt niet gek klinken, hoor, die hoop op een negatieve test. Ik denk dat het overigens ook een stukje onzekerheid is. Zelf had ik zo'n dubbel gevoel. Aan de ene kant wilde ik graag een positieve test zien, maar aan de andere kant vroeg ook ik me toen af of ik er wel klaar voor was. Tja, wanneer ben je er klaar voor? Dat is echt voor iedereen verschillend. Heel veel sterkte met de spanning en laat ons gauw wat weten, he. Groetjes, Maine
hallo allemaal! Alle zwangeren onder ons van harte gefeliciteerd Voor mij is het nu afwachten geblazen, had m'n ei waarschijnlijk de 12e al en voel nu allemaal rare dingen in m'n buik, moet waarschijnlijk gewoon iets eten.... heeft iemand nog lekkere suggesties? Derrie, waarom duurt wachten zo lang.. pff...pas de 30e heb ik mijn nod..... Alle mede-wachtenden veel succes! Groetjes Caro
lola1982 en susanbenjamins: van harte gefeliciteerd, zeker na zo'n lange tijd! Hebben jullie nog iets 'speciaals' gedaan t.o.v. de andere rondes, of is dat te prive ?
Gefeliciteerd voor de zwangere dames! Natjes, spannend meid! Ik ben wat minder op het forum te vinden, heb het heel erg druk. Werk sinds kort 4 dagen per week, de zorg voor onze dochter erbij, het huishouden erbij EN op mijn enige vrije dag zorg ik voor mijn schoonouders Ik weet nog niets, ik heb rare lijntjes op de testen. Ik denk dat het indroogstreepjes zijn oid want ze worden niet donkerder naarmate ik langer wacht met testen. Ze verschijnen overigens na een min of 10. Zodra ik meer nieuws heb, meld ik me vanzelf wel weer. Het is best frustrerend om een tijd (8 weken - 1 dag geloof ik) gewoon niks te hebben, geen bloed, geen posi test, gewoon niks. Heel veel succes! Groetjes, Rosanna
Hey dames, Ik ga door na de NOD-lijst van mei. Ik verwachtte mijn nod op 30 april, maar mijn ei is wat later deze keer! Ga nu uit van een cyclus van 35 dagen en dan kom ik uit op 3 mei! Alle wachtenden; veel succes en PROFICIAT voor de zwangeren! Hopelijk zie ik niemand van jullie terug in de mei-lijst Liefs, Roosje
Ik wil meer roze zien! De hele lijst moet gewoon roze! Zwangeren : GEFELICITEERD! Onig meiden: Veel succes de volgende ronde! Wachtenden: Ik leef met jullie mee! Heb al weer een paar dagen roze verlies dus mijn ongi komt er bijna aan. Liefs Dib
yay 2 zwangeren! gefeli meiden! geniet ervan! @natjes; spannend, duim voor je en ik begin t nu wel heel spannend te vinden!
Hey Lola en Susan: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden! Geniet ervan! groetjes noppie
goedemiddag NODderella's! @lola1982 en susanbenjamins: GEFELIIIIIIIIIIIIIIIIIII wat is dat lekker binnen komen hier op het forum met 2 nieuwe zwangeren zeg! zoals roos ook al vroeg: nog gratis tips en tovertrucs voor ons? hier is alles rustig, temp nog immer vrij hoog, spierpijn in buik, verder nix. ja warm en koud, maar ja. ik ga braaf op zondag wachten (of zaterdag) het ene moment denk ik TUURLIJK ben ik zwanger (zo goed getimed geklust en dizzy en boertje laten : en al de hele week een nooit eerder gevoeld spierpijnbuikje) het andere moment NATUURLIJK ben ik niet zwanger ( (.)(.) doen normaal (maar ook niet als pms dus) en we zijn nog maar net begonnen en we zijn niet meer de jongste en en en aarghhhhhhh ) wachten wachten wachten... pffffffff wens de rest ook veel geduld! liefs klingel
Ik heb de grote tip: ga aan de pil, hoop vooral niet op een baby, maak rigoreuze plannen, klus vervolgens 3 keer in de week en vergeet 1 pil in week 1. Dat is de truc Ik stond net op het punt om alvast een test te doen (verrassing voor als hubbie straks thuis komt), maar nee, we zouden het morgenochtend samen doen. Mijn buik zegt de hele tijd: joehoe, ik ben er! Mijn darmen rommelen en bewegen alle kanten op en ik had me net toch even 3 of 4 flinke steken in mijn baarmoeder! AU! Nou goed, ik ga uit van mijn lichaam, maar ik wil wel heel graag een positieve test. @ Maine, fijn om even te lezen. Ik laat het morgen zsm weten (ik moet om half 9 al op school zijn, dus ik weet niet hoeveel tijd ik heb, maar anders wordt het smiddags). Bedankt! Nou, toedeloe, ik ga even iets anders doen. School komt mijn neus en oren uit...
Even off topic: Haha ik ken het gevoel. Nog anderhalve maand (als het goed is) en dan zit het er voor mij op. EINDELIJK! Groetjes, Maine
@ gentle: gewetensvraagje: stel je word deze maand ongi, gaan jullie dan volgende maand wel/niet proberen zwanger te worden? klingel
@ maine --> ik ook! Ik hoop dat het nog lukt als ik wel zwanger blijk. Voel me behoorlijk slapperig.. @klingel, nee, maar wel sneller dan gepland. Wel over een paar maanden, maar omdat alle plannen (verhuizen naar buitenland) dan doorgaan, moet het eventjes iets langer wachten. Wel leuk hoor, want wat het nu ook is, een kindje komt er toch wel
Hallo allemaal! Zit nu stiekem op mijn werk dit berichtje te typen...hihi Volgens mij komen de er aan... Kom net van de wc en ik heb al het één ander aan bruin verlies gespot.... Zal wel WEER niet doorgaan deze maand... Misschien moet ik maar even niet meer meedoen met de volgende NOD lijst ofzo... Misschien blokkeren mijn gedachten enzo wel de maak van een kindje... Weet ik veel... Voel me er een beetje ](*,) :c: onder eigenlijk....
Op naar ronde elf! De boel is weer doorgebroken na 6 dagen roze slijm! Veel succes allemaal voor de rest van de maand!
Zwangeren: GEFELICITEERD! Ga er lekker van genieten! Wachtbank: koekie erij? Ik mag van de wachtbank af en op ROOD! Niet de kleur die ik in gedachten had, maar het is nu eenmaal zo... Heb mijn banner al gewijzigd maar die klopt nu niet meer hoor! Pas ik wel weer aan! Ik ga naar mei, zou eigenlijk naar juni moeten met mijn lange cyclus maar het is daar zoooo eenzaam! Succes dames!
Allemaal super bedankt voor de felicitaties. Kan het maar niet bevatten. Voel de hele tijd wel steekjes in mijn onderbuik, maar net zoals bij menstruatie. Ik ben de laatste tijd wel heel gezond gaan eten door sonja bakker, dus wie weet is dat het geheim, haha. Liefs mij