Joehoe, weer een paar gelukkige aanstaande moeders erbij. Gefeliciteerd meiden. Geniet ervan! Ik blijf nog een tijdje in de bus hoor, het duurt nog even voor mijn NOD zich aandient, dus ik rijd nog een tijdje mee. Verder helemaal niets te melden hier. Geen symptomen te bekennen. Grt. Nola
Ik moet ook nog tot 30 april wachten dalijk is het hier doodstil :O o nee toch. 16 zwangeren dat klinkt goed maar het kunnen er meerrrr wordennn iedereen zet hem op
Nou ik denk dat ik ook maar naar mei ga want hier is helaas nog niks te bekennen Echt raar.... testen zeggen nee! lichaam zegt tja kan wel! en de duiveltjes houden zich verborgen :x
Dat lijkt me helemaal vervelend, als je overtijd bent en je test toch negatief. Dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent. Succes met het wachten!
@ rozen: kan je de hand schudden... vanochtend bloed laten prikken en morgen de uitslag. Hoop dan wat meer te weten te komen!
@miek78: ja dat vraag ik me ook af. Had net wat licht bloedverlies, dus moet nog ff afwachten of het door gaat zetten, ik denk zelf van wel, FF heeft het nog over een mogelijke innestelingsbloeding. Ik geloof er deze maand gewoon niet zo in...
Ik zit ook echt met smart jou uitslag af te wachten Ik had namelijk gisteren ook gebeld en de assistente zei dat het niet nodig was bloed af te nemen want de test is 99% zeker
NOD lijst april 2008 1:& Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & sarai 12: miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & pipikippie & kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan & Berdien 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & zeehondje & wondertje 2009 & Gentle 19: Pookie66 & Dib & JedidJah & Clarike & Rosanna04 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 & Zen 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith & Gepke78 27: Energy84 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978 & Lana 165 passagiers voor de roze bus! 16 Zwanger, 67 Ongesteld , 14 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 23 april 1. JedidJah Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.[/quote] @Verhip: ik heb je er vanaf gehaald @indira: ik heb je rood gemaakt @miek78: ik heb je rood gemaakt @mezelf: ik heb mezelf ook rood gemaakt
Helaas dames, ongi begint nu toch echt door te zetten. Ik wens jullie allemaal heel veel succes hier met zwanger worden! @zwangeren en bijna-zwangeren: geniet ervan! @ongi-meiden: we gaan ervoor in mei! Ik ga snel een plekkie in die gave hummer regelen!
Hoi, Ik ben hier nieuw en heb een vraagje. Zondag 13 april had ik mijn nod. Tenminste uitgaan de van " normale" cyclus. eind februari spiraal eruit. 1x ongesteld geweest en nu dus de 1e ronde zeg maar. Ik heb getest, maar negatief. Nu heb ik wel mega last van mij liezen. Een heel erg trekkerig en soms stekend gevoel. Ook heb ik last van mijn onderrug. En ik ben moe, moe, moe. En 's avonds misselijk. Komt dit iemand bekend voor? Dus totaal geen tekenen van ongi. Voel me wel anders dan anders. Stom lichaam weet niet wat ze wil. Groetjes Ingrid
@Ingrid, Het klinkt alsof het raak zou kunnen zijn? Wanneer heb je getest? Misschien nog te vroeg? Groetjes, Zen
Hai dames, hier gebeuren nare dingen...... Vandaag te horen dat mijn oma ernstig ziek is. Ze had al een vlek op haar longen (kanker) nu blijkt ze ook een tumor in haar hoofd te hebben . Daarbij hoorde ik dit weekend ook dat mijn ex vriend (nu 1,5 jaar uit elkaar) en zijn vrouw (afgelopen weekend getrouwd) een kleine verwachten. Vandaag hoorde ik echter dat ze een miskraam heeft gehad, dat wens je niemand toe! En beetje lullig, ik stuurde hem net een sms om hem geluk te wensen met zijn kleine wondertje (hij had mij gesmst over mijn oma) en toen belde hij dus dat het 'wondertje' er niet meer was. Beetje lullig smsje dus . Mijn huis was 2 weken geleden verkocht en nu krijgen de kopers de financiering niet rond, en zijn we weer terug bij af. Morgen weer een bezichtiging. Afwachten maar. Gisteren moesten we ook tekenen voor ons nieuwe huis en daar zat ook al alles tegen, maar dat is gelukkig opgelost.... Zondag ga ik bijna een week naar Barcelona met school (Havo4 en Vwo5 klassen). Daar heb ik dan ook mijn NOD. Niet echt ideaal, maar mischien kan ik dan wel mn gedachten er af houden.
hi allemaal, hier weer klingel midden in de nacht. @zen: ja lekker he, al die meiden die ook babykoorts hebben! voor mij een openbaring, want voor je 'live' omgeving is het natuurlijk nog een geheime missie dat zwanger proberen te worden! en hier kan je lekker je hart luchten en ook veel leren! @femmy boeh wat een boel treurigheid allemaal. wens je en jouw omgeving sterkte.. even barcalona lijkt me welkome afleiding! veel plezier! @alle wachtenden: arrghhh erg he dat geduld dat je niet hebt moeten hebben! @de klussers: kom op met die 2009-baby's ! @de zwangeren: nogmaals gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii @iedereen: slaaplekker en liefs @mezelf: ik durf niet meer te testen... terwijl ik matcare ultra heb liggen. snap spierpijnige buik niet en moest vanmiddag gewoon JANKEN om NIX op werk, echt TE genant. pms? zou kunnen, ben nu 3 maanden zonder pil en heb m 16 jaar geslikt dus ik ben vergeten hoe pms was en of ik dan jankte.
Heel veel zeggen hierzo december mama, maar als ik deze maand zwanger ben word ik toch echt een 8 januari mama. Mmmmm dan zou ik toch mensen niet terug zien in iedergeval die in december dan. Zat het even te bekijken en te berekenen! (ach als je je verveelt) Testerss vandaag kom op met dat rozeee! Groetjess
Ik ga naar Duitsland verhuizen! Oftewel, maak mij maar groen. Eerst natuurlijk even janken en het is ook niet leuk, maar aan de andere kant kunnen we er nu aan beginnen wanneer wij er klaar voor zijn, en zal geen van onze kinderen ooit reden hebben om te denken dat ze eigenlijk ongewenst was. Ook wel fijn. Ik ga dus niet verder voor mei Ik ga lekker ooit verder, maar in ieder geval een 2009 of 2010 kindje denk ik Veel plezier allemaal en keep up the faith! Mijn hubbie vindt trouwens nog dat we best kans hebben, omdat het vandaag pas mijn NOD is. Ik ga dus van de week nog wel naar de huisarts, mede omdat ik de laatste weken nogal eens flauwval en ik dus dacht dat dit door een zwangerschap kwam. Wel handig om dan even alles te checken! He doei!
goedenmoggel....! Nog geen ongi, vanmiddag uitslag bloedtest.. Ben benieuwd. Denk eerlijk gezegt dat ie negatief is. (zegt mijn gevoel..)
hallo Allemaal, Hier nog geen ! Hoop dat ze wegblijven vandaag. Iedereen proficiat die zwanger is en de andere succes met wachten op hun ei of op de nod dag. groetjes
Oh jee, Femmy, da's wel heel veel bij elkaar... *knuddel* Wens je vooral heel veel sterkte met je oma! Bij mijn opa was op 72-jarige leeftijd een tumor in de hersenen vastgesteld. Hij bleek al een paar jaar vage klachten te hebben, maar was er nooit mee naar de dokter gestapt. Toen eenmaal de tumor was vastgesteld, heeft hij nog een par maanden geleefd. Hij stierf uiteindelijk op 24 december... Het was niet mooi zo'n grote, sterke man zò te moeten zien aftakelen (ging dat laatste half jaar enorm snel)... Hoop dat ze er bij jouw oma eerder bij zijn en er nog wat aan gedaan kan worden, zodat ze iig nog zo lang mogelijk waardig kan blijven leven! *kus* En ook sterkte met de verkoop van jullie huis!