Hehe, in principe klopt dit, denk dat de meeste zich niet genoeg vervelen om het precies uit te rekenen. Ikzelf ben 2 weken te vroeg geboren en mijn zoontje zelfs 5. Als ik nu zwanger zou blijken (dan ook begin jan. uitgerekend), ga ik er vanuit hoogstwaarschijnlijk tòch nog een december-mama te worden, dus het kàn zeker wel, nu nog december/2008 mama worden!
Ik verwacht dat ik ook eerder mijn nod heb deze maand, dus als ik dan zwanger zou zijn dan zit dit kindje net op het randje. Dan wordt het of eind december 2008 of begin januari 2009. Het zou wel mooi zijn om het jaar goed af te sluiten of het nieuwe jaar mooi te beginnen hihi. xxxx joyce
Hallo meiden, @Susanbenjamins; GEFELICITEERD! Aan de meiden die ongesteld zijn geworden; veel succes de volgende ronde en de wachtenden STERKTE! @Natjes, wat duurt wachten lang he? Succes vandaag, ik zal voor je duimen. @Femmie; laat je niet gek maken meid, sterkte! Zelf moet ik nog 5 dagen tot NOD, maar ik heb nog geen klachten, rustig afwachten maar. Ik heb alleen nogal chagerijnige buien en de tranen zitten een beetje hoog. Groetjes, Pippa
Helaas ik ben weer ongesteld. Dus ik kan rood gemaakt worden Ik baal er best van. Manlief vond het ook jammer, maar hij zegt joh: maak je niet druk het komt allemaal goed. Dus mijn cyclus duurde dit keer wederom geen 28 dagen. Moet ik nu maar rekenen vanaf gistermiddag he, want toen begon het lichtelijk. dus mijn cyclus deze maand duurde 26 dagen. Dat is ook niet zo handig he met rekenen van een volgend spring ei. Hoe kan ik dit het beste doen, iemand tips, behalve dat we vaak moeten sexen
Hoi meiden, Ik zit weer op het wachtbankje en ga lekker de verhalen op dit forum lezen. Nog 12 dagen en dan is m'n nod. Normaal gesproken zie en merk ik twee dagen van te voren of m'n ongi eraan zit te komen, dus we zullen zien... Geen roze of bruin twee dagen van te voren is (hopelijk) goed nieuws . @ Jent: Waarom verwacht je je nod eerder deze maand? Ben niet nieuwsgierig . En inderdaad, het zou een leuke afsluiting van het jaar zijn of een mooi begin. Ben benieuwd . @ Wondertje: Hoop doet leven, toch? Hoop voor je dat je snel positief test. @ Natjes: Ben ook heel benieuwd wat die uitslag is. Duim echt dat ie positief is. Maar vaak krijgt je gevoel helaas wel gelijk Succes! @ Gentle: Heel veel succes en laat ons gauw weten hoe het met je gaat. @ Klingel: Jij bent echt een nachtmens, zeker . Hoop dat je snel zekerheid krijgt. @ Ingrid: Pfff, lastig, zeg. Ik kan je helaas geen antwoord geven. Ben zelf vergeten hoe het ook alweer voelde toen ik zwanger was. Altans hoe de eerste paar weken voelde (behalve dan die ontzettende misselijkheid en vermoeidheid). Succes en ik hoop dat je snel meer weet. @ Re81: Hmm, wel balen zeg. Heel veel succes in de volgende ronde . @ Femmmy: Het zit niet mee, zeg. Heel veel succes en probeer te genieten van je weekje Barcelona. Groetjes, Maine
@natjes: spannend van middag joh. Nog een paar uurtjes, dan weet je meer. @re81: jammer voor je, veel klussucces in de volgende ronde. @femmmy: heel veel sterkte. Zelf ben ik vanmorgen niet zo fit opgestaan. Beetje buikpijn en snotterig. M'n buik voelt ook een beetje opgezet, maar is nog wel erg vroeg voor zss.. Nog 'even' afwachten dus. groetjes!
Meiden meiden... weer van alles gaande hier.. Ben niet goed in alle namen onthouden en met wie wat gebeurt maar in ieder geval voor iedereen succes en sterkte gewenst.. (speciaal voor natjes en femmie) Wat mijzelf aangaat, ik heb waarschijnlijk een blaasontsteking, moet zo mijn urine even wegbrengen.. Waar ik bang voor ben is dat ik nu voor het eerst weer eens in een vruchtbare periode heb kunnen klussen en als ik straks een kuur krijg dat denk ik niet goed is voor eventuele innesteling of zie ik nu spoken. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Hey meiden! Ik meld me ook ff Mijn NOD is de 24e. Paar dagen echt steken en krampen gehad in mn ondebuik links doortrekkend naar m lies maar heb geen idee wat dat nou kan zijn Dacht mn darmen maar die zitten niet zo laag en in m lies Laatste dagen elke morgen even misselijk maar niet overgeven ofzo! En MOE! Niet te geloven! Vandaag komen de testen van sensitest binnen en donderdag is mn NOD dus dan kan ik testen. Al schijn je met die van sensitest al eerder te kunnen testen stond op de site van sensitest maar is dat ook echt waar? Voel me zoooooo moe.... Kan wel slapen En vanmorgen zo misselijk....bah. Hopelijk is het een goed teken
HOEI.... Mijn NOD was op de 16e, toen een negatieve test gehad... en nu nog steeds niet ongesteld, geen duiveltje te bekennen. Zelfs die kenmerkende krampjes zijn ineens verdwenen... ik snap er niks meer van!
Kan zijn dat je cyclus deze keer langer is dan voorheen. Heb ik ook gehad. Sloeg 2 maanden over maar dat kwam omdat ik gewoon geen eisprong had,en dan valt er weinig ongi te worden Niet teveel op focussen want dan kan je het ook onbewust tegen houden he. Komt vanzelf hoor meid
Ja, maar als je geen ei hebt, dan bouwt je baarmoeder toch wel spullie op? Ik heb dat nog nooit gehad dat ik helemaal geen ongi had...
Femmy, heel veel sterkte gewenst, wat een ellende allemaal in één keer. Dancevalley: ik weet niet of een kuur van invloed is op de innesteling, maar ik denk het niet. Ik heb zelf meerdere malen een kuur gekregen aan het eind van mijn zwangerschap vanwege steeds weer opnieuw een blaasontsteking. En natjes, spannend, spannend, spannend.... Succes, ik duim voor je.
dacht ik probeer eens de lijst te quoten. Marleen: jij staat nu in het rood. Krijg alleen het plaatje er niet op. Hoe doe ik dit (weet dat het onderaan staat, maar blijkbaar snap ik het dan dus nog steeds niet). Victoria
Daar ben ik ook weer, volgens m'n banner zou ik ongesteld moeten zijn, maar dat is niet zo en voelt ook niet alsof het eraan zit te komen...wat een rot-cyclus zeg... Mag ik ook op de lijst?
NOD lijst april 2008 1:& Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & sarai 12: miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & pipikippie & kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan & Berdien 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & zeehondje & wondertje 2009 & Gentle 19: Pookie66 & Dib & JedidJah & Clarike & Rosanna04 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 & Zen 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith & Gepke78 27: Energy84 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978 & Lana 165 passagiers voor de roze bus! 16 Zwanger, 68 Ongesteld , 15 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 23 april 1. JedidJah Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.[/quote] zoiets Marleen is rood gemaakt. heb mezelf groen gemaakt.
NOD lijst april 2008 1:& Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & sarai 12: miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & pipikippie & kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan & Berdien 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & zeehondje & wondertje 2009 & Gentle 19: Pookie66 & Dib & JedidJah & Clarike & Rosanna04 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 & Zen 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith & Gepke78 27: Energy84 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978 & Lana 165 passagiers voor de roze bus! 16 Zwanger, 67 Ongesteld , 13 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 6 Niets doorgegeven Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 23 april 1. JedidJah Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.