Lieve meiden, na 41 dagen (is alweer een stuk minder dan 66 ) zijn de dan toch gekomen. Ik ga door naar mei. Ik wens iedereen heel veel succes en hoop op nog veel meer roze hier!
Hallo meiden ! Had even een klein vraagje.. Vanmorgen heb ik getest, alleen was het een heel vaag streepje, ik moest hem schuin in het licht houden voordat je iets zag.. Wanneer zou ik weer een test gaan doen? Liefs Butterfly
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh ik ben nerveus... Ene kant blij dat ik zo (waarschijnlijk) meer duidelijkheid heb. Aan de andere kant ben ik bang dat ik een teleurstelling ga krijgen! Nog 1,5 uur...
Hi Butterfly, Een streep is een streep zeggen ze weleens: dus een voorzichtige felicitatie! Ik zou over 2-3 dagen nog een keer testen. Die van ClearBlue schijnt nogal goed te zijn.... Succes en groetjes noppie
Butterfly, zag je die streep meteen? Dan wil je voorzichtig feliciteren. Als de streep pas na 10 minuten verscheen, zou ik toch voor de zekerheid nog een testje wagen. Succes ermee!
Hee natjes, wilde je even succes wensen voor de uitslag straks! Ik duim voor je. PS. Waarom sta ik ineens op 19 april? Ik hoor gewoon op 1 april met cyclus van slag...mag ik weer daarop voor degene die mij verhuisd heeft?
nog een uurtje.... tjeeeejj..en dat ook niks te doen hebben, dat maakt het wachten nog erger! En het stomme blijft, mijn voorgevoel zegt dat het negatief is. De test tenminste dan... Snap dan echt niet waar mijn ongi blijft maar goed, vrouwelijk lichaam is nou eenmaal erg apart.. Heb het maar te accepteren geloof ik
Ik mag op rood, maandag pas mijn nod maar vandaag ongi geworden ... achja enige voordeel is weer een iets kortere cyclus
Ik heb net weer een test gedaan ik kon mij niet beheersen Negatief natuurlijk Oh duiveltjes! kom nou Natjes we denken naan je
haha wat een support zeg...! Zit me net te bedenken wat mijn plannen zijn als het negatief is... Pakken we het klussen direct weer op of wachten we af of.. of..of..of...