NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Kan verschillende dingen zijn.
    Of je bent zwanger maar nog kort en dus nog niet genoeg HcG in je urine wat aantoonbaar is voor op de test.
    Of je bent niet zwanger en je hebt een langere cyclus.
    Heb dat laatste ook gehad en was toen bijna 60! dagen overtijd maar echt niet zwanger.

Ik heb trouwens echt vreemde maar ergens ook weer bekende kwaaltjes.
    Misselijkheidsvlagen,ectreem moe,steekjes in mn borsten,donkerdere urine,eten breekt me op,zeurend gevoel in mn onderbuik.
    Dag van innesteling volgens de berekeningen op de site van predictor(was de 15e) heb ik echt steken en krampen gehad in mn buik links onderin en dat straalde door naar mn lies.
    Dit heeft een paar daagjes geduurd.
    Nu zeurt het soms alleen nog maar wel voel ik mn onderrug.
    En dit had ik ook toen ik net zwanger was van mn dochtertje.
    De steekjes blijven links onderin mn buik.
    Heb al wel de testen binnen van sensitest maar ik probeer er mee te wachten tot mn NOD.
    Je kan er schijnbaar al 4 dagen voor je werkelijke NOD positief mee testen als je daadwerkelijk zwanger bent en voldoende hCg in je urine hebt maar weet niet of dat ook echt kan.
    Heeft iemand er ervaring mee met 4 dagen voor de NOD testen?

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Geen zwangerschapssymptomen hier (als je die lamlendige vermoeidheid niet mee telt dan), ook nog steeds geen enkel spoor van bloed. :(

Heb maar weer een testje gekocht en morgenochtend smijt ik d'r nog een tegen aan, als m'n ongi dan nog niet is aangewaaid dan he.

3. NOD lijst april 2008

1: Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah & Rosanna04
    2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover
    3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Joss81
    4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA
    5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke
    6: Biebke & Didi1988
    7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira
    8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86
    9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita
    10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & Merel69 & Rozen
    11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & Sarai
    12: Miek78
    13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18
    14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26
    15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & Pipikippie & kweenie
    16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra
    17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan & Berdien
    18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & Zeehondje & Wondertje2009 & Gentle & NourElHouda
    19: Pookie66 & Dib & JedidJah & Clarike
    20: Victoria & Klingel & Marleen2911 & Zen
    21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne
    22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz
    23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa
    24: Marina71 & Nola77 & Denise
    25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea
    26: Daantje25 & Lilith & Gepke78
    27: Energy84 & Meis1984 & Iuno & Enise
    28: Fampje & Desiree1986
    29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske
    30: Maar29 & Noukie & PriscillaR & Maine & Yustin & Jent & Maybe & Caro1978 & Lana

169 passagiers voor de roze bus!
    17 Zwanger, 75 Ongesteld , 13 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven Cyclus van slag

Passagiers voor de testmarathon

Testmarathon 1 april
    1. Rosanna04
    2. Nessy

Testmarathon 5 april
    1. Jent
    2. Mieke74
    3. Lichtje

Testmarathon 6 april
    1. Vera77

Testmarathon 10 april
    1. Stoetel
    2. Marjolein103
    3. Wieffie
    4. Merel69

Testmarathon 15 april
    1. Fairy Tale

Testmarathon 23 april
    1. JedidJah

Testmarathon 24 april
    1. Marijke84

Testmarathon 25 april
    1. Jessica83
    2. Mieke74
    3. Tezzz

Testmarathon 28 april
    1. Fampje

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
  5. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Dat had ik beide keren toen ik zwanger was. helaas ben ik vandaag gewoon ongesteld geworden, waar dat hele lichte streepje gister vandaan kwam is me dus een raadsel. Viel dus vies tegen vandaag, heb maar besloten dat ik niet meer voor mn NOD ga testen de volgende keer.
    Johanna, van harte, geniet ervan!
    Liefs Clarike

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @ kweenie: GEFELIIIIIII wat super :) roze roze roze!

@ mezelf: vanmiddag gewinkeld met goede vrienden. zo misselijk dat ik 'even naar de wc moest' in de hema. verder een rooie kop van hier tot tokio en die rare spierpijn in buik is ook weer trug.

over urine gesproken? deze is al hele week donker. raarrr want ik drink onwijs veel.

zijn dit pms symptomen? ik weet het niet meer na 16 jaar pil.

ik wil misschien zo gaan testen...

help!

:rolleyes:

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    *inbraak*

@klingel... doen die test.. ik zit met spanning mee te lezen...hihihi.. klinkt allemaal erg hoopvol...

SUCCES...

en de rest natuurlijk ook

*uitbraak*

8. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Klingel....je maakt het wel heel spannend!

TESTEN!

Pippa

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi ichtus!

breek je in? hihih! :)

gefeli met marijn :baby: trouwens: supermooie naam.
    meisje of jongen (ik ken er van beide 1, vandaar de vraag)

klinkt hoopvol mijn verhaal?

:confused: nee toch?

humz even overleggen met vriend...

10. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    'k Moet even bekennen; ik heb tot mijn grote schaamte :oops: :oops: , vanmiddag een matcare ultra test gedaan. Ik kreeg ze binnen met de post en ik kon mezelf niet bedwingen :cry: . Tja wat dacht ik nou.....natuurlijk negatief.....aan het einde van de middag met twee grote bakken thee achter mijn kiezen. Je zou toch denken dat ik wijzer was met m'n 34 jaar.
    Ik ga me nu echt inhouden tot woensdag....echt waar!

Pippa

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hihi.. jepz ik breek ff in..hihi..
    Thnx voor de feli...Marijn is een jongen..(kan idd voor allebei)
    Wat ben ik blij dat ik alles achter de rug heb zeg, maar moet zeggen dat ik het ook wel een beetje mis... het zwanger zijn en mijn buik...maar heb er iets prachtigs voor terug gekregen.. tis onze 3e dus een drukke boel hier, maar t begint langzaam te wennen..

over dat het hoopvol klinkt..ja.. het klinkt herkenbaar, maar weet ook dat een lijf gekke dingen kan doen als je iets heeeeeel graag wilt..maar daar hebben we dan weer die fantastische tests voor he..
    Heerlijk streepjes turen.. ;) Zelfs dat mis ik soms.. de spanning en het meeleven met elkaar.. vandaar dat ik af en toe een tijdje het NOD topic volg in stilte....

liefs

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    gaaf, marijn voor een jongen!
    staat bij mij ook hoog maar gaat sowieso niet door want lijkt teveel op onze eigen namen!

ik probeer niets te zoeken en alleen naar gevoel te kijken, misselijk lijkt me moeilijk te 'faken' door lichaam (net als donkere urine hihih) maar ik geef de stoute pms maar even de schuld.

maar waar is rugpijn dan?

na ja niet meer over zeuren gewoon testen of niet.

uehhwmmmzzz!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    succes met het inhouden tot woensdag.. DAT IS MIJ NOOOOOOIT gelukt.. geduld is nooit mijn sterkste kant geweest...en zal het ook nooit worden...
    Die testen werden bijna mijn faillisement..hahaha...

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DOEN!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    als je tenminste niet teveel gedronken hebt vanavond en evengoed kunt slapen bij een evt teleurstelling.. anders zou ik ff wachten...

16. equal

equal Lid

24 nov 2006
    62
    0
    0
    bannercheck

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    zo dus...
    :confused: ik denk, ik plas meteen over zowel een CB als een matcare ultra dan weet ik het meteen zeker..
    terwijl ik dat doe komt er wat lichtbruin bloed mee :( :x :( nou das een duidelijk antwoord lijkt me mopperrrr.....

kortom, welkom :evil: ondanks supertimingSMEPklus boeh!

snel de roze hummer in!

en voor iedereen in de bus: ROZE ROZE ROZE!

:)

klingel

en ik laat me nooit meer zo door mijn eigen lichaam foppen, 1 april is geweest mopper GROM stampvoet!

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wanneer is nou het beste moment om te testen? Ik ben nu 4 dagen over tijd. Ik had in het begin steeds steken rechts onderin mijn buik en mijn tepels deden echt heel erg pijn. Na 1 dag overtijd een test gedaan was negatief.

19. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Oh Klingel wat een pech! Ik kan me voorstellen dat je stamvoet en moppert.
    Veel succes in de Hummer. Hou een plekje voor me vrij...ik ben bang dat ik binnenkort ook instap.
    Ik heb zo'n voorgevoel dat ook ik niet zwanger ben. Je zou denken dat ik na drie kinderen mijn lichaam wel ken....NIET DUS!

Pippa

20. fampje

fampje Lid

20 mrt 2008
    57
    0
    0
    verpleegkundige consultatiebureau
    Johanna: GEFELICITEERD!
    Kweenie: GEFELICITEERD!

Klingel: jammer jammer, had zo voor je gehoopt dat het raak was! Je moet maar denken, nieuwe rondes nieuwe kansen, toch?

Tja, ikzelf ben nog steeds 'geduldig' aan het wachten. Voel niets bijzonders. Vorige maand wel en toen was er niks, afwachten dus..

slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina