goedenmorgen allemaal! @ johanna & Kweenie: gefeliciteerd meiden! Ben superblij voor jullie! Hier nog geen ongi. Ben misselijk wakker geworden en heb een vage 'pijn'weer schuin onder mijn navel... Ondertussen hebben hubbie en ik besloten om elke dag door te klussen. Wie weet pik ik nog een ei op stel dat ik toch een cyclus oversla. Mocht dat zo zijn dan weet ik over twee weken wel meer als ik weer bloed moet laten prikken! @ klingel: balen meid! Snap die lichamen ook niet hoor!
Goedemorgen ! Aan iedereen die zwanger is : GEFELICITEERD Iedereen op de wachtbank : Nog even geduld.. ! En voor degene die ongi zijn geworden : Succes in de volgende ronde .. Hier nog steeds niks te bekennen, alleen lichte ongi krampjes en moet vaak plassen sinds een aantal dagen! Vannacht vage droom, heel echt, werd huilend wakker ! En temp was vamorgen nog steeds 37.4 .. Ga maandag pas testen als mijn ongi niet doorkomt.. Pff .. Liefs..
hallo allemaal, ik heb een onregelmatige cyclus tussen de 31 en 40 dagen gister op dag 36 heb ik er toch maar vast een matcare testje tegenaan gegooit en vandaag nog een had 2 keer een licht rose streepje, ik kan het bijna nog niet geloven als het zwanger zou zijn! het kan natuurlijk ook nog wel 100 keer misgaan als ik woensdag nog een keer test zou het streepje donkerder moeten zijn denk ik he?denken jullie dat ik zwanger ben? groetjes
Hoi hoi... Libra nog steeds in 't groen. Test was negatief. Inmiddels 5 dagen overtijd. Volgens mij is mijn cyclus grondig in de war of die test klopt van geen kanten. Pfloei!
Volgens mij kun je nu wel weer testen hoor.. Ik las ergens dat het HCG zit per 2 dagen verdubbeld, dus zou je zeggen om de dag.
@ grootstewens: streepje is streepje meid! gefeliciteerd! @Butterfly: Hopen dat een volgende test snel iets positiefs geeft! @ Libra: Voel met je mee meid
he meiden, allemaal bedankt voor de felicitaties! Vanmorgen heb ik nog een keer getest en weer een dikke streep! (Ik heb een foto in mijn album gezet, duidelijk kan niet he?) Alle meiden: heel veel succes en ik hoop dat jullie allemaal roze mogen worden, nu of in de toekomst! Ik ga jullie verlaten en door naar de december-mama's. Groetjes van een hele blije meid!
Johanna1 Inderdaad 2 dikke vette strepen. Veel geluk bij de december zwangeren, en dat er hier maar veel van dat soort strepen bij mogen komen deze maand!
Voor alle zwangeren: gelfeliciteerd meiden. Voor alle wachtenden: geduld en ik hoop dat er veel roze bij komt deze maand.... Effe een vraagje aan jullie: vrijdag negatief getest met MatCare. Vandaag weer een test met Predictor. Na vijf minuten twee duidelijke strepen. Wij superblij. Daarna verdween het teststreepje zomaar. Alleen als ik de test in het licht hield, was er een heeeel vaag, echt bijna niet zichtbaar, streepje. Weet iemand was dit betekent? Groetjes Natascha
@Natascha: streepjes verdwijnen wel eens. Lijkt me tóch wel positief hoor! Misschien morgen of overmorgen een digitale test van CB halen? Dan zie je gewoon 'zwanger' in beeld staan. Alvast wel een stiekeme gefeliciteerd
Kan het ook zijn dat mijn lichaam nog aan het ontpillen is? Ik ben namelijk afgelopen februari gestopt. Heb je daar ook bijwerkingen van?
Dat kan zeker lautjuh, dat is bij iedereen verschillend namelijk. Maar als je idd gestopt bent in feb met de pil dan kun je er nog niet vanuit gaan dat je cyclus nu stabiel is, dat zullen de komende maanden moeten uitwijzen. Maar het kan ook zijn dat je wel zwanger bent. Ik was in ronde 1 meteen zwanger wat helaas fout is gegaan en bent altijd regelmatig geweest tot nu toe dus ik heb geluk, maar bij vele is het heel anders. Een test kan je alleen maar zekerheid bieden mocht die negatief zijn dan wacht je gewoon weer een week doe je weer een test of je wacht gewoon af tot dat je wel ongi wordt. die keus moet je zelf maken. Succes xxx joyce
Ik heb al 1 test gedaan afgelopen woensdag en die was negatief. Ik ben af en toe wat misselijk op de maag, maar niet zo erg dat ik moet overgeven of dat ik niet kan eten. Mijn tepels zijn onwijs gevoelig en pijnlijk geweest. En af en toe heb ik wat rare steekjes onderin mijn buik. Ik wacht het nog even af. Bedankt voor je antwoord.
Hallo, Daar het stilletjes is in de wachtkamer zoek ik jullie maar even weer op. Klingel heb je nog een stukje Monchoutaart voor mij over van gister of is alles opgegaan? Klingel en Zen, ik kan jullie heel goed begrijpen soms kan ik mezelf wel voor het hoofd stoten dat wij zolang gewacht hebben met onze kinderwens. We dachten altijd "het kan nog wel". Inmiddels zijn we al sinds augustus 2006 aan het proberen, heeft mijn vriend al een postitief zaadonderzoek gehad en ik al een positief bloed- en inwendigonderzoek en cyclusonderzoek gehad en zijn we druk aan het oefenen en "gepland" klussen, tot nog toe zonder succes ... Ik word ik juli a.s. 30 jaar en begin dit nu als een probleem te ervaren. Volgens de Fertiliteitsarts hebben we statistisch gezien een kans tussen de 65 en 75 % kans om binnen anderhalf jaar zwanger te raken, maar ja die grafieken wat moet ik daar nu mee? Liever vandaag nog dan morgen. 26 april a.s. is mijn NOD (willen jullie by the way mijn naam van Gepke78 aanpassen naar Gepie78 ?) dus worden het spannende dagen voor ons. Ik dacht dat ik 12 april jl. mij ei gevoeld heb, maar misschien heb ik me vergist ... Voor alle zwangere dames onder ons: Van harte gefeliciteerd. Voor alle nog wachtenden: Zal ik dit keer maar een lekere chocolade cake bakken of een appeltaart en dan natuurlijk met slagroom? Voor alle ongi-dames: Jammer, maar veel succes en misschien ontmoeten wij elkaar in de Hummer! Liefs, Gepie
Gefeliciteerd aan allen die in verwachting zijn! Wat zullen jullie je heeeeerlijk voelen! Het is jullie van harte gegund! Hier nog steeds lekker wachten wachten wachten. Probeer wel de verleiding te weerstaan nog een keer te vroeg te testen, aan de andere kant is mijn cyclus ook heel vaak 28 dagen, dus is het vandaag ook al een beetje mijn NOD. Anyway, nog geen duiveltjes te zien, wel af en toe kramp en witverlies, en soms vlagen van misselijkheid. @Gepie78: ja lekker! Appeltaart klinkt goed! Zen
*klinkel breekt in vanuit de hummer naar de bus* hi gepie, dat van die leeftijd herken ik nogal dat snap je wel qua 32. dat jullie al 2 jaar bezig zijn, pfoei daar moet ik niet aan denken. ik weet niet hoe/of ik daar mee om zou gaan.. misschien zou ik wel opgeven ofzo (ben een beetje donker gestemd vandaag na ongi gister ) wij waren er nog niet mee bezig, wij dachten 'op een gegeven moment (en dat moment was sinterklaas 2007) overvalt het ons en dan gaan we ervoor' maar als ik had geweten wat ik nu weet (over ontpillen/alle info/de percentages van hoe snel zwanger worden enz enz) waren we zeker een jaar eerder begonnen.. maar aan de andere kant, je kan pas echt beginnen als je het echt voelt he! en OMG wat voel ik het; it hurts bijna! naja... ik vind in elk geval dat de resterende aprilmeisjes verplicht op roze moeten wij zijn in de hummer een politieke partij aan het oprichten met agendapunten als: - alle mannen ophokplicht van 3 dagen voor tot 3 dagen na ei - alle vrouwen verplicht een ei - gratis ovulatietests - verbod op negatieve zwangerschapstesten enz enz. ook een punt is: - alle aprilNODderella's die nu nog over zijn: verplicht roze. dan weten jullie dat! gaak maar weer de hummer in. ps monchoutaart heb ik gister helemaal opgesnaaid nadat de kwamen. ik laat hier wel een schaal met bokkepootjes en cocosmacronen achter! en een boel thee en sapjes... wachtze allemaal.. en veel succes! liefs klingel