NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    hallo dames

Mijn nod was 4april en nu 2weken en 4testen later nog steeds geen ongi of posi test. Ik heb vorige week zaterdag 2dagen bruin gehad en een ini mieni druppeltje bloed, beetje rozig.
    Ik weet niet wat ik nu moet...

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Kweenie!

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou de huisarts bellen om te vragen of je bloed kan laten prikken, weet je zeker of jet het bent of niet.

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @ medina: zou je misschien een heel lichte bescheiden ongesteldheid kunnen hebben gehad?

ik zou ook even de ha bellen... gewoon, voor de zekerheid.

succes!

klingel.

5. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    @ Klingel: Je moet maar zo denken, misschien is Januari wel een betere maand i.vm. feestdagen e.d. Kun je weer een beetje sparen zodat de kleine later heeeele mooie kado's kan krijgen en niet zo ondankbaar wordt omdat het in december overgooid wordt met kado's. Mijn schoonzus heeft de verjaardagen van haar zoontjes (26 november en 10 december) voor de rest van de familie maar afgeschaft omdat de kids zo ondankbaar werden van al die kado's!

Enne, ik weet niet wat ik heb maar chocolade? Kom maar op, nu heb ik dat ook als ik ongi moet worden maar niet al een week in het voren, dusse die schaal met bokkepootjes komt wel op hoor!

@Medina: Ik zou zo zeggen, twee dagen na je laatste test (als de XXX nog niet zijn gekomen, gewoon nog een keertje testen en anders een bloedtest laten aanvragen bij de huisarts zoals de anderen al adviseerden of een verwijzing naar de gyn. voor een inwendige echo. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent en kun je verder met je cyclus.

Voor de andere "wachtende" dames tot straks in de wachtkamer. Enne is mijn naam op de NODlijst van april (26) al aangepast naar Gepie78 i.p.v. Gepke78?

6. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    @ Zen:

Met of zonder slagroom?

7. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @Gepie78: MET!

8. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    alweer veel zwangere gefeliciteerd hier wachten we nog even

9. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    @ Zen: Oké ik heb net verse geklopt!

@ Daantje25: Zullen we samen gaan aftellen tot onze NOD? We lopen bijna gelijk .... jij nog 6 dagen en ik nog 5.

Liefs,
    Gepie

10. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    Hey Josien en Mounia,

Wij hebben samen met Daantje25 gelijk onze NOD. Zullen we samen op de wachtbank plaatsnemen? Is wel zo gezellig en kunnen we samen gaan aftellen ...

Groetjes,
    Gepie78

11. natjes

natjes Niet meer actief

@ medina:

Hier hetzelfde, weet niet of jij niet gestopt bent met pil oid? Ik ieder geval niet dus ben al naar ha geweest vorige week voor bloedtest. De test was twijfelachtig. Hcg was er wel maar laag, klopte niet met mijn aantal dagen overtijd. Kan natuurlijk zijn dat ik mij vergist had in ei en dat ie pas later is geweest! Ik moet over 1,5 week weer terug voor bloedtest en ook een echo waarschijnlijk..

Helaas afwachten dus!

12. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    nee ik slik de pil al 3.5jaar niet meer, ik ga ook de ha bellen, ik wil eerst ff nog 1 keer een testje doen. Ik had 20maart een posi ovutest dus verwachte wel dat ik na 14 dagen ongi zou worden, maar nog niks dus.
    Ik hoop dat het voor jou raak is natjes, en 1.5 duurt wel lang he?

13. natjes

natjes Niet meer actief

ik slik indd de pil ook ruim 3 jaar niet meer, weer ons voordeel!

Bloedtest zou ik gewoon gelijk morgen voor bellen hoor! Hoe eerder je iets weer hoe beter!

14. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    doen ze dat dan gewoon bij de huisarts?

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo dames zou 1 van jullie me rood kunnen maken op de lijst. zit momenteel op dag 6 van mijn ongi!

16. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hebben jullie ook nog een plaatsje vrij voor mij op het bankie (zie banner)? :D

17. Rozen

Rozen Lid

7 okt 2006
    30
    0
    0
    Bij mij zijn de er :evil: :evil: :evil: nog steeds niet :( Morgenochtend moet ik mijn urine brengen bij de dokter maar ben bang dat het een negatieve uitslag zal zijn :(

Het is vreemd ik heb echt het gevoel dat mijn lichaam mij in de malling aan het nemen is :(

Dus ik zit ook nog ff op de wachtbank tot morgen denk ik :) Dan ga ik door naar de hummer :p (nee hoor ben niet negatief ingesteld ;) )

18. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Huh, ik snap 't niet...

Ik heb altijd een heeeeel nette cyclus gehad, en nu plots ben ik 5 dagen overtijd en toch niet zwanger. twee testen negatief. 1 op m'n NOD, 1 vandaag... zou 't zin hebben om nog eens te testen? en zo ja, wanneer?

19. vogeltje1980

3 mrt 2008
    14
    0
    0
    Utrecht
  20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ook maar even een bannercheck O:)

Ik ben net nieuw hier op het forum en hoop snel mee te mogen reizen in een mooie roze auto/bus. Maar of dat ook zo zal gaan blijft natuurlijk een grote vraag. Met al twee meiden op school, hoop ik toch nog op een kleintje:)

Deel Deze Pagina