NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hallo iedereen

ik ben nieuw hier en lijk me ook erg gezellie om hier mee te kletsen!
    ik ben op 23 nov. met de pil gestopt en 5 weken later werd ik gewoon ongie
    maar toen heeft me menstuatie zich 70 dagen later wachten en werd op 22 maart ongie
    hihi en ik dacht dat ik op 4 april me eisprong heb gevoeld!
    heb wel allemaal klachten allemaal maar ben ben dat ik me zelf een beetje voor de gek aan het houden ben :(
    heb wel pijne tepel en grotere borsten hoofdpijn steken in me onder buik hihi en de laaste dagen ook erg snel aangebrand want dat viel me vriend erg op ...
    mja ik wil nog niet te snel testen en ga pas aankomt weekend een test doen wil hem niet te snel doen en ik heb natuurlijk ook nog geen vaste cylus dus weet ook niet waneer ik ongie moet worden :(

liefs gaby

2. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Mijn cyclus lijkt wel erg van slag op deze manier he.. het schommelt eigenlijk tussen de 25 en 30 dagen als ik ook kijk naar vorig jaar.. maar 25 dagen is erg sporadisch..dus dan nu ineens 23 is toch erg vreemd.. Hoe ziet een innestelingsbloedinkje eruit en hoe voelt dat dan?

3. Rozen

Rozen Lid

7 okt 2006
    30
    0
    0
    Daar bent ik weer :) Heb bij de dokter urine gebracht maar was negatief... Nu hebben ze mij doorgestuurd voor een inwendige echo :( Aanstaande donderdagavond mag ik gaan kijken.... Hopelijk is het niks ernstigs :(

4. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Hier nog steeds geen ongie, zit op dag 44 van m'n cyclus. Heb net voor de 4e keer getest, echt weggegooid geld. Ik heb zwaar de pest in, want weet niet wat er aan de hand is.

5. natjes

natjes Niet meer actief

goedenmiddag meisjes:

heb net cb test gedaan digitaal. Stond niet zwanger op. Hulsje eruit gehaald en daar zit weer een heeeeeeeeeeeeeel vaag lijntje. Ook weer alleen te zien als ik um in bepaald licht/hoek houdt...

Vanochtend ook huisarts nog gebeld, moet volgende week maandag weer bloedprikken en krijg die vrijdag of misschien dinsdag ervoor weer uitslag. Anders eis ik een inwendige echo.

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo allemaal!

zit al een tijdje op zw maar ben nog nooit op dit forum geweest en het ziet er wel heel leuk uit hier :D .. ik heb afgelopen woensdag mijn ei gehad en op dinsdag, en zondag geklust hoop dat het ok is! heb wel sinds vrijdag al last van mijn onderbuik een soort stekend/rekend gevoel en sinds gister is het wat erger geworden weet niet wat het is :( ..
    maar alles goed met iedereen?

7. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    hallo,
    Ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis, maar lees af en toe nog wel mee, dus ik breek even in ;)

@ Natjes: wat een onzeker situatie zeg, daar word je toch ook niet goed van!
    Volgens mij mag je die strips van CB digitaal helemaal niet zelf aflezen, toch? Althans dat staat in de gebruiksaanwijzing volgens mij...
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Succes ermee!

8. natjes

natjes Niet meer actief

hoi leeuw,

Welkom! Zat naar je banner te kijken maar deze klopt niet als je woensdag ei hebt gehad? Zit ongeveer 14 dagen na eisprong! Niet dat je straks over paar dagen gaat testen want dan ben je veel te vroeg!

9. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

haha nee dat klopt ik weet het! kan hem nie tlanger zetten? maarja maakt niet uit..

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

maar i kzie 19 dagen overtijd!

11. natjes

natjes Niet meer actief

ja 19 dagen erg he! Ben het zo zat! Had bloed laten prikken, zat wel hcg in maar te weinig voor ijn aantal dagen overtijd. Mogelijkheid is dat ei later is geweest.. of er is iets misgegaan en moet nog mk krijgen. Anders weet ik het ook niet meer!

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

pff ok! erg is dat he dat wachten! ik had het vorige maand ook was 24 dagen overtijd ook bloed laten prikken en 2 dagen later werd ik ongi!

13. natjes

natjes Niet meer actief

moet wel zeggen dat ik iets meer rust heb nu ik bloeduitslag weet.
    Hubbie en ik klussen ook elke dag door we zien wel wat er gebeurd!
    Meer kan ik er toch niet aan doen!

14. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Zwangeren, gefeliciteerd!

15. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Heb de calculator er even bij gehad, als ik een cyclus van 31 (laatste keer) aanhoudt zou vandaag de innesteldag zijn.. dus dat zou het bloedverlies kunnen verklaren..
    Maar misschien is het toch mijn ongi.. moeilijk kan alleen maar afwachten denk ik..
    Een test heeft nu nog geen zin lijkt me..

16. natjes

natjes Niet meer actief

@ dancevalley: zou pas over 2 weken testen als ik jou was! mocht het de innensteling zijn duurt het wel even voor je posi test in handen hebt!

17. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    geduld is en blijft een schone zaak he.. haha.. maar ja daar weet jij ook alles van.. Ik denk toch dat het de :evil: :evil: zijn, daar ga ik maar gewoon vanuit..

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

doeiiiiiiiiiiii Ik ga naar mei

19. Nola77

Nola77 Lid

26 mrt 2008
    25
    0
    0
    @Marijke; gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.

Hier zijn de kansen voor deze maand wel ongeveer verkeken. Ongi nog niet echt doorgebroken, maar dat kan niet lang meer duren. Wel al een aantal dagen bruinverlies. Balen! Maar blijf hier nog effe rondhangen tot het echt doorgebroken is.

Zet 'm op he meiden, ik wil echt nog meer roze zien deze maand!

20. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

nog een paar dagen en dan hoop ik een positieve test in mn handen te hebben!

vorige week zondag heb ik hele erge steken in mn lies (bikinilijn) gehad en hoop nog steeds dat dit een innesteling is geweest!
    Ik heb verder eigelijk geen kwaaltjes, behalve savonds misselijk en pijn in mn navel...
    maar ik weet niet of dat nou echt een zwangerschapskwaaltje is.....

Soms word ik er echt een beetje gek van, want ik denk er elke seconde van de dag aan!
    mn man zegt elke keer dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, maar dat lukt gewoon niet! :oops:

Deel Deze Pagina