Hallo allemaal, Mijn NOD is woensdag 23 april en het enige waar ik nu nog aan kan denken. Ik moet eigenlijk heel hard werken, er ligt een stapel papierwerk...maar het lukt me niet...ik word er zo verdrietig van dat ik niet meer goed functioneer. Ik voel me heel anders dan de afgelopen keren voor mijn nod. Ik heb minder last van mijn borsten, ik heb steekjes onderin mijn buik, maar geen ongesteldheidssteken zoals normaal. Ik wil dit niet zien als een teken, maar stiekem doe ik het wel. Ik moest mij vandaag wederom bedwingen geen test te kopen. Ik wil zoooo graag nu al een test doen, maar ben bang dat ik mijzelf teleurstel als ik te vroeg test. Hoe gaan jullie met de stress om? Groetjes
Heb net de fertiliteitsarts gesproken bij wie ik kwam na mijn miskraam en curretage, ze zegt dat ik vrijdag weer moet testen en wat de uitslag ook is moet ik langskomen...Ik heb al 4x negatief getest, ik voel ook echt dat het gewoon niet goed is, die miskraam/curretage hebben echt wat aangericht in mijn lichaam, voel me zo klote.
Tonno en meisje1984, ik kan jullie ook alleen adviseren om er niet teveel mee bezig te zijn, maar ik weet hoe moeilijk het is. Succes!
ik had het van te voren ook niet gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. eerst dacht ik, we zien wel wanneer het zover is, maar zodra ik mn laatste pil had doorgeslikt kon ik aan niks anders meer denken. ik hoop het gewoon zo.....
Ik zou er zelf ook eens wat minder mee bezig moeten zijn, ze zeggen ook dat dat beter is. Maar inderdaad het is zo moeilijk! En ik ben zooo ongeduldig! Het liefst zou ik gewoon nu al willen weten of het raak is of niet dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, maar ja zo werkt het helaas niet Er zit niks anders op dan rustig (ahumm) afwachten en [-o<
Hai hai... mag ik me nog aanmelden? Ik weet alleen nog niet goed hoe het moet, ben nog vrij nieuw hier! Wij zijn met de 2e ronde bezig, verwacht zondag de 27ste mijn ongi... denk helaas dat het niet raak is deze maand, al hoop ik er wel heel erg op! Heb wel n beetje last van mn buik, geen ongi krampen of zo, maar ik durf niet te hopen op zwangerschap, maar mezelf er alleen maar gek mee.... Verder voel ik niets...! Succes allemaal en ik hoop, ook al is april bijna voorbij dat jullie goed nieuws krijgen!
Hi lieve dames, Zen hier. Nog altijd geen , check het om de haverklap. Vandaag is mijn NOD, maar ik ben nog aan het twijfelen of ik ga testen of niet, na al drie negatieve testen voor mijn NOD, denk ik dat ik misschien wel een van die meiden ben die pas laat HCG aanmaakt, dus dat ik misschien beter NOG meer geduld kan opbrengen. Wat zouden jullie doen? : Gefeliciteerd Marijke! GENIETEN! Tonno, herken heel erg je concentratieproblemen, het lukt mij ook maar niet me te concentreren op wat ik moet doen. Maar ga het weer proberen! Liefs, Zen
Hallo allemaal, Ik ben ook nieuw hier en wil me nog wel even aanmelden. Mijn NOD was 14 april. Heb afgelopen zaterdag getest, maar niet zwanger. Ook nog niet ongi. Ook geen tekenen van! Ik lees veel over meiden die pas laat HCG is urine hebben. Ik zou dus nog best een positieve test in handen kunnen krijgen! Wanneer zouden jullie weer gaan testen? Marijke Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik me snel bij je kan aansluiten!
Hoi Manon, Alsje net gestopt bent met de pil dan ben je waarschijnlijk nog aan het ontpillen en dan zou ik nog even afwachten, want vaak zie je dat je cyclus eerst weer op gang meot komen en bij de ene kan de cyclus meteeenn goedlopen en bij de ander duurt het maanden en er is natuurlijk ook een kans dat je zwanger bent. succes. xxx Joyce
pff wat is het toch erg he dat wachten en die onzekerheid! .. IK vind het zo erg, ik kan gewoon na maan ei (afgelopen woensdag) nergens anders meer aan denken en dat elke maand weer! nou het sloopt me soms echt! en toch heb ik zn goed gevoel erover deze maand maar ben ook een beetje bang dat ik mezelf moed aan het in praten ben terwijl er niks is! maar waarom dan die buikpijn! heb al sinds vrijdag last van een soort steken onder in mijn buik.. heb net gestofdzuigd en dan voel ik het ook soms is het even en soms blijft het een paar minuten! hoop dat het mischien met een innestelling te maken heeft, heb dit namelijk nog nooit gehad! maarja laten we maar duimen voor elkaar liefs xxx
Nou dames, het lijkt er toch echt op dat de zijn doorgebroken, geloof niet dat dit een innestelingsbloeding is, al zou ik dat natuurlijk wel heel graag willen en ik vond de roze bus ook zo mooi.. Mijn cyclus gaat mooi naar de klote zo... snap er werkelijk niks meer van.. Iedereen verder succes hier en ik blijf hier ook kijken hoor, alles een beetje in de gaten houden
Hallo damaes, Kan iemand mij roze maken in de lijst, want IK BEN ZWANGER... Na de gekke uitslag van de test gisteren, vandaag een digitale test van CB gekocht. En ja hoor... Ik moet mijn banner nog aanpassen en hoop echt dat het dit keer helemaal goed verloopt. Morgen VK bellen voor afspraak en eerste echo. Succes allemaal. Ik zal vaker hier komen kijken of er nog roze is bijgekomen deze maand. Groetjes en [-o< voor veel meer roze Natascha
hier word nog steds gewacht maar wordt nu wel een beetje zenuwachtig, dit is ronde 4 maar voor het eerst voel ik nu bijna niks geen kramp of pijnelijke buik raar
Zwangeren, van harte! Echt super voor jullie en lekker genieten nu! Voor de wachten, kop op, nog even, er komt snel duidelijkheid! En voor de rest, tot ziens in mei!
natascha, van harte gefeliciteerd! Wat leuk om weer te horen dat er iemand zwanger is. En wat betreft het bezig zijn met zwanger worden. Bij mijn eerste zwangerschap was ik de eerste ronde ook de hele tijd er mee bezig en zwaar teleurgesteld toen ik negatief testte en vervolgens ongesteld werd. In de tweede rond was ik zo druk op mijn werk dat ik niet eens tijd had om er aan te denken en ja hoor, toen was ik zwanger! Probeer dus nu ook heel hard niet te denken aan zwanger worden, wat natuurlijk niet lukt en al helemaal niet als je op deze site zit. NourelHouda @ je vertelt dat je bang bent dat het niet goed is na de MK. Heb je dan klachten dat je daar aan denkt? Volgens mij neemt de fertiliteitsarts je wel serieus en dan lijkt me wel prettig, ook al zou je er natuurlijk liever niet naar toe hoeven te gaan. Succes allemaal! Groetjes Victoria
Hoi Victoria, Dank je wel, dat is wijs advies! Ik ga het proberen ter harte te nemen. (Als je binnen de kortste keren weer heel veel berichtjes van me ziet, is het niet gelukt... ) Groetjes Zen