NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Thanx. Fijn en goed dat jij het allemaal op tijd hebt opgemerkt. Ik ben er te laat achter gekomen dat ik roofbouw op mezelf pleegde en heb dus helaas ook weer heel lang nodig om er boven op te komen..... Anyway, nu maar die zon gaan zoeken.

2. natjes

natjes Niet meer actief

goedenmiddag allemaal! Hier steeds spannender, zit als goed is 2 dagen voor mijn ei... heeft toch wel wat speciaals zo!
    Mannetje heeft het er ook constant over.. wel leuk dat ie errug betrokken is ieder geval. Heb nu al geregeld dat hij elke keer de kattenbak schoon maakt want tja.. mag ik niet he ;)

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Spannend hoor Natjes: nu maar flink aan de klus, :) !

4. natjes

natjes Niet meer actief

Vind het een raar idee dat het nu voor het 'echie'is. We willen erg graag en zorgt toch voor een beetje druk..
    Sprak van de week mijn moeder over mijn schoonzus. Toen zei ik dat ze zei dat ze rammelende eierstokken had. Dat had me moeder wel verwacht zei ze, en dat hun er wel aan toe waren, en dat ze het zo voor zich zag. Zegt ze erna, bij jou zie ik het nog niet gebeuren voorlopig.
    Met andere woorden, mijn vriend en ik houden de schijn goed op. Misschien dat mensen het ook nog niet zo verwachten bij ons, kan ook natuurlijk. Ik ben 22 mijn vriend 24 en we zijn al 6 jaar bij elkaar waarvan 3 jaar samenwonen. Eind mei gaan we trouwen dus ja, hoe kan ik er nog meer klaar voor zijn? Heb zoiets van als je beiden een goed gevoel erover hebt moet je er gelijk voor gaan, je bent nu nog jong en gaat allemaal (als goed is) stuk makkelijker!

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Wees blij. Ik ben 23 en mijn man is 32 jaar. Wij zijn 5 jaar getrouwd en nu loopt iedereen te peilen of wij al kinderen willen. Zelfs zo dat mijn zwager er elke keer naar verwijst. We hebben alleen mijn ouders en schoonouders gezegd dat we een mk hebben gehad, maar af en toe zou ik het wel willen brullen.

Vandaag is een zo'n dag. Het was vandaag officieel, mijn mk. Komt mijn schoonzus aan met kinderkleertjes, want ze wilde het weg doen en vroeg of wij er wat aan hadden. Ik heb het aangenomen, maar duidelijk laten merken dat het nog niet zo ver is. Het wordt langzaam moeilijk om de schijn op te houden.

Jedid-Jah

6. natjes

natjes Niet meer actief

oeh dat is inderdaad helemaal pijnlijk dan zeg! jeetje... gelukkig heb ik dat nog niet! Hangen het ook niet aan de grote klok, stel dat het niet wil of wat dan ook wil ik niet heel de tijd de vraag krijgen en en en?

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Maar wel onwijs gaaf dat je nu voor het echie gaan. Het is idd heel erg eng af en toe. Helemaal toen ik echt zwanger was. Geloof me ondanks pijntjes, misselijkheid en alles er op en er aan; het idee dat er een kleine persoonlijkheidje, een klein mensje in je aan het groeien is is zo GAAF. Een tip geef je moed niet op ook als het mis gaat.

Jedid-Jah

8. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    na een paar dagen niet online te zijn geweest is het aardig druk geworden in de bus.
    ben niet meer zo eenzaam in het midden van de maand.
    voor de meiden die gaan klussen succes ermee ik moet nog even wachten

9. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    bij ons weten ook niet veel mensen dat we gestopt zijn.
    alleen (schoon)ouders weten het.
    nu heb ik alleen steeds dat nichtjes van me kleren en spulletjes weg doen van hun kindjes en vragen of ik het wil hebben.
    zeg dat ik het graag wil hebben maar zeg er wel bij dat we voorlopig nog niet aan kinderen beginnen.
    vind het nu alleen steeds moeilijker worden om te zeggen dat we nog wachten want ik ben de enige van de meiden in mijn familie die nog geen kinderen heeft.
    ze snappen dan ook niet dat wij nog willen wachten omdat ik zo leuk met hun kinderen ben ( terwijl wij wel gestopt zijn maar het gewoon voor ons eigen willen houden)
    misschien kan ik het ze over 3 maanden vertellen hoop het zo.

10. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Ja ik raak nog in de war met natjes, natjuh en naatje.
    Sellie dat je er weer bij bent.
    Ik zou moeten klussen maar ik heb geen man.
    Althans die komt erg laat thuis vanavond :( bummer...
    We hebben gisteren geklust dus ik hoop dat de zwemmers een survivalkit bij zich hebben ;)

11. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hoi! Hoop het ook voor je dat het over 3 maanden zover is.
    Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt al; vrienden van ons hebben 2 kids en hebben besloten het daarbij te laten. Nu hadden ze van allerlei babyspulletjes over, zoals een maxi cosi, kinderwagen, wipstoeltje, enz....MAAR JA...zij weten niet dat wij inmiddels bezig zijn en om nou al te zeggen, geef maar hier, we bewaren het wel, daar trappen ze nooit in! Toen zijn de spulletjes naar andere bekenden gegaan die net hadden verteld dat ze zwanger waren. hahahahaha, wat een gedoe he!
    Ik ben ook al steeds aan het verzinnen hoe we het onze familie kunnen gaan vertellen als het eenmaal zover is!
    Nou, hopelijk duurt het niet lang meer voor ons allemaal!
    Succes ermee!

12. Niet meer actief

hahah kan ik me goed voorstellen, lijkt ook allemaal op elkaar. :)

Goh even een middagje niet meegelezen, wat is er weer veel schreven. Moet toch vaker even komen lezen ;)

Groetjes Naatje

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Gezellig hier hoor!

Bij ons weten alleen mijn ouders, een vriendin en schoonzus het. Soms moet je het toch met iemand delen. Maar opmerkingen van anderen zijn soms wel vervelend. Wordt het niet eens tijd voor jullie? Als jullie getrouwd zijn, ben je vast meteen zwanger. Mensen realiseren zich helemaal niet dat het soms helemaal niet makkelijk gaat en dat ze met hun opmerkingen mensen best pijn kunnen doen.

Bij ons is dat niet het geval hoor. Wij zitten pas in ronde 2. Ik las zostraks ergens dat als je cyclus lang duurt en je toch ongesteld wordt, dit niet automatisch betekent dat je een eisprong hebt gehad. Heeft iemand hier ervaring mee?

En zet mijn NOD maar op ehh..wat zal ik doen...even denken...14 april. Zou leuk zijn als ik mijn vriend op zijn verjaardag een heel mooi kadootje kan geven :D .

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ook wij hangen het niet aan de grote klok hoor, alleen mijn beste vriendin en mijn buren weten het.
    Vind het zelf onzettend moeilijk om mijn mond te houden tegen mijn moeder, omdat ik een hele goede band met me moeder heb en we bijna alles delen! hoop dat ik snel goed nieuws kan brengen. Ik ben trouwens ook gestopt met alcohol drinken, en nu vraagt iedereen waarom drink je geen wijntje mee? sjah dan is het toch wel even moeilijk!

Hoop in ieder geval dat April een hele mooie roze maand mag worden! Suc6 iedereen

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ga er even vandoor, hoop dat iemand mij aan de NOD-lijst toe kan voegen op 14 april. Thanxx en tot later!

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo meiden,

bij ons weten een aantal mensen het. Onze ouders, een paar vrienden, maar verder niet. Op dit moment weten ze dat we bezig zijn vanwege de mk, maar iedereen zal het pas weten na 3 maanden. We zijn nu heel voorzichtig met het vertellen. Daarom ben ik errug blij met dit forum.

Jedid

17. Niet meer actief

NOD lijst April 2008

1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly & peaceful & Natjes
    2: Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno & PriscillaR &nynke1980 & Marlieke10
    3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & maybe & mootjen
    4: Moontje & jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & arianne22
    5: Trees & Vera77 &jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & liftrasa & Enise & Mieke74
    6:
    7: Saloua & JedidJah & lautje1979 & Mnq
    8: cinneltje
    9: stoetel & leonie1986 & deesje80 & Melrosie & Bahar & k3lly
    10: evitaaa1983
    11: Re81
    12: RDJ
    13: pookie66 & Kweenie
    14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre
    15: FreeWilly8
    16:
    17: noppie
    18: natjuh026
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

58 passagiers voor de roze bus!
    0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Passagiers voor de testmarathon

1 april
    Naatje30 & Rosanna04 & Natjes
    Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste :)

5 april
    jent & Mieke74

10 april

15 april

20 april

25 april

30 april

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie

Dit is de laaste update, dus deze quoten!

18. Niet meer actief

Je staat op de lijst, Welkom in de bus!

Groetjes Naatje

19. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Moeilijk he met een mk?
    alleen mijn 2 beste vriendinnen weten dat ik een mk heb gehad, en mijn moeder. Ik moest het wel ergens kwijt.
    een paar mensen weten dat we bezig zijn voor een tweede, maar ik hang het niet aan de grote klok.
    Wel zat ik me heel vrolijk te verkletsen tegen mn vader op de verjaardag van mn dochter; we hadden het over de naam van mn dochter en ik zei; moet je straks eens opletten met de tweede...hahahahaha
    Ja hoe red je je daar uit? Soms ben ik zo onhandig he ;)

20. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Ik ga trouwens mn mandje in ...no man...no swimmers...hello sleepytime :D
    Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina