Hé Zen, het is niet mijn bedoeling om het advies aan mensen te geven om hier niet meer op de site te komen (nu ik het terug lees, staat het er een beetje gek vind ik). Ik ben hier tenslotte zelf ook elke dag.....
Hi Victoria, Nee hoor, geen zorgen: ik ben hier niet weg te slaaaaaan! Maar vond het gewoon wel een gezond en nuchter advies. Heerlijk om hier altijd van je af te kunnen kleppen, maar ook fijn om met beide benen op de grond gehouden te worden! Het is vandaag dus mijn NOD en heb toch getest, nog steeds negatief. Nu ga ik er toch maar vanuit dat de duiveltjes deze maand gaan komen... Suc6 allemaal! Zen
En ze kwamen met velen tegelijk, de rode duiveltjes! Ik mag weer in 't rood. Voor wie nog kaartjes heeft voor de bus, succes, wachtze enzovoorts... ik kruip met m'n kruik en m'n twee beste vrienden (Ben & Jerry, op z'n minst een halve liter) op de bank. Wie weet, tot in de hummer
Ben 24 mrt voor het laatst ongi geweest, dus als ik een normale cycles heb zou ik 20 april ongi moeten worden, maar dit ben ik nog niet geworden. Even afwachten dus.... Gr
Hallo! Joepie, weer twee nieuwe zwangeren erbij! Gefeliciteerd! Ik zit nog steeds op de wachtbank. Gister een soort van ongiekrampje, verder voel ik helemaal niks. Afwachten dus maar.. succes iedereen een een fijne avond!
Natascha gefeliciteerd! Denk dat het hier toch weer een cyclus van 26 dagen gaat worden. Voel het nl alweer trekken onder in m'n rug. Als het goed is, zou m'n temp. dus morgen of overmorgen weer (redelijk wat) moeten dalen...
GEFELICITEERD! Was eens even aan het terug lezen, ben lang niet hier geweest en zag je in het roze staan! Wat geweldig voor je, geniet ervna! Groetjes Lichtje.
Johanna, Kweenie, marijke en Natascha allen van harte gefeliciteerd geniet ervan! Ondertussen is voor mij het w8ten ook weer begonnen = elke maand weer spannend.... hoop zo op een positieve test zie mezelf al lopen in gedachten met zwangere buik hahaha . Ik heb nu al een beetje "gerommel " in mijn buik dus ik ben bang... Voor alle w8ters veel succes!
Natascha gefeliciteerd! Ik sta nog in de wachtrij... Hopelijk komende week opnieuw testen en dan hopelijk ook positief! Geniet ervan! Het lijkt me zo'n geweldig gevoel! xx
Goeiemorgen. Gefeliciteerd de nieuwe zwangeren Mensen die naar de hummer gaan suc6 in de klusrondes ! Ik weet echt niet of het deze maand raak is ja of nee heb altijd klachten voordat ik ongesteld moet worden dus ik moet echt wachten tot me nod. Groetjes
Natascha gefeliciflapstaart! Hier nog steeds geen ongi, wel weer een nega zw test dus als iemand mij officieel op groen wilt zetten in de NOD lijst ben ik je zeer dankbaar. Hopelijk wordt dat groen snel rood want ik ben wel klaar met het wachten en wil weer klussen!
goedenmorgen.... Hier geen ongi (had ik eigenlijk ook niet verwacht). Ben net uit bed maar nog zo verschrikkelijk moe! Lag er gisteravond 9 uur in maar voel me echt verschrikkelijk... Ga maar even lekker douchen hoop dat ik me dan wat beter voel...
zwangere meiden gefeliciteerd geniet er lekker van nou ik heb deze maand een verloren ronde ik kon geen clomid nemen door dat ik in aan een zware antibiotca moest ik baal echt als een stekker heb geen ei gevoeld deze maand en heb allemaal steken boven mijn schaambeen echt om je dood aan te ergeren nog een week wachten op de ongi hoop eigelijk dat hij eerder komt dan kunnen we er weer tegen aan in ronden 19 ik vind het tot nu toe tegen vallen met de aantal zwangeren
@jesske: ik vind het ook nog maar een magertjes resultaat met de zwangeren hoor! Balen dat je de clomid niet in kon nemen!
Nou hier ok nog geen . Wel al een paar dagen een heel klein beetje bruinverlies. Hoop dat de ongi dus snel zal doorbreken...
Gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn, dat geeft de burger moed! Geniet ervan hoor dames! Ik heb morgen mijn NOD en ik voel me nu raar. Ik voel al sinds gisteren steken onderin, maar het is anders dan ik normaal gesproken voel. Voorlopig nog geen bruine of rode vegen gehad. Ik [-o< dat het is gelukt deze maand! Ik ben er zoveel mee bezig, dat mijn man mij gisteren heeft gekidnapt naar het strand om uit te waaien. Heel fijn dat hij dat gedaan heeft, want ik draaide echt rondje door het huis! Vandaag nog even afwachten dus. Sterkte iedereen! Liefs.