Bij mij is het net of me borsten in brand staan echt heel raar. Maar ik kan nergens vanuit gaan want ik heb altijd klachten voordat ik ongesteld moet worden maar iedere keer verschillend. Hmm een vrouwelijk lichaam is zo makkelijk nog niet
tja.........vanochtend getest....twee streepjes.....test streep ietse pietsie lichter dan controle streep, ....ziet er dus goed uit, maar!:.......Ik mag eigenlijk pas donderdag testen. Heb de dokter gebeld en die zei: Je bent gewoon zwanger. Maar door alle dingen die je leest en hoort durf ik niet blij te zijn.....wie heeft hier ervaring mee? Thanks...........
@evepientje! gefeliciteerd, ik had het zaterdag en zondag een licht streepje kijk maar eens in mijn album, morgen ga ik weer testen ik kan het ook nog niet geloven , ik was ook nog niet overtijd heb jij een regelmatige cyclus? en welke test heb je gebruikt? ben benieuwd...wat ga je nu verder doen dan? succes
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd. Ik wil nog ff wat hcg komen strooien. Kunnen jullie vast wel gebruiken: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Veel succes allemaal! Heel veel liefs van mij
NOD lijst april 2008 1: Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah & Rosanna04 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & Merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & Sarai 12: Miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 & Manon77 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & Pipikippie & kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan & Berdien 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & Zeehondje & Wondertje2009 & Gentle & NourElHouda 19: Pookie66 & Dib & JedidJah & Clarike 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 & Zen & shy 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa 24: Marina71 & Nola77 & Denise evepientje 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith & Gepie78 27: Energy84 & Meis1984 & Iuno & Enise & Yvette1983 28: Fampje & Desiree1986 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & PriscillaR & Maine & Yustin & Jent & Maybe & Caro1978 & Lana 169 passagiers voor de roze bus! 18 Zwanger, 78 Ongesteld , 12 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 23 april 1. JedidJah Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.[/quote] Zo, weer een beetje bijgewerkt
Schijnt dat (bij sommige? vrouwen) een ovu-test ook positief uitslaat bij een zwangerschap... Je kunt een foto uploaden naar een site als imageshack (ofzoiets) of photobucket en vervolgens de IMG link in je berichtje plakken, of je kunt een foto van je computer in je album laden (helemaal links in het scherm, onderaan de kolom op 'fotoalbum' klikken en dan op 'eigen album' (ofzoiets).
evepientje en grootste wens van harte gefeliciteerd. Klinkt gewoon zwanger hoor, maar ik kan jullie best begrijpen dat je voorzichtig bent. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap drie testen gedaan (vier als je die van Moeders voor moeders meerekent). Zelfs in week 6 heb ik nog een keer getest, omdat ik het gewoon niet kon geloven (en daarna begonnen de misselijkheid, dus kon ik er neit meer omheen). geniet ervan meiden Hier nog geen ongi. Zit er echt op te wachten, want dacht toch echt dat ik ongi-krampen had deze week. Ga nog niet testen, pas zaterdag, misschien vrijdag. Geduld, geduld, geduld. Volgens mij is april wel de maand van de vrouwen die overtijd zijn zonder duidelijkheid of zij wel of niet zwanger zijn.... En hopelijk worden die natuurlijk uiteindelijk allemaal roze! groetjes victoria
Zoooo, hier een verwarde Zen! Ik heb mijn banner aangepast, omdat ik toch denk dat ik de vorige keer twee dagen later ongi werd dan ik eerst ingevuld had. Tis nog een beetje rommelig bij mij, omdat dit pas de eerste maand is dat ik echt aan het opletten ben, moet het dus doen met rommelige aantekeningetjes in mijn agenda. Hoe dan ook, ik vrees dat ik binnenkort in de hummer ga plaatsnemen, want ik ben net naar Yoga geweest en dat heeft volgens mij de duiveltjes geactiveerd. Ik zag in elk geval een druppeltje lichtrood bloed op het wc papier... Ik hou jullie op de hoogte. Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames! Gelukkig weer een paar erbij! De rest: succes met wachten... Zen
hoi allemaal, mijn NOD was 17 april en nog niet ongie geworden gelukkig.maar ook nog niet getest ivb met twijfels en geen symptonen.ik wacht nog ff tot zaterdag met testen en hopelijk dan roze in de bus!
Hoi Marijke, Natasja en Evepientje: gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @ natjes en de andere wachtenden: sterkte, hou vol! liefs noppie
Jullie houden het hier wel spannend zeg! Aan de zwangeren: GEFELICITEERD! IEdereen veel succes en ik hoop jullie niet tegen te komen in de Hummer! Groetjes, Angela