NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natjes ik hoop het voor je! Het eerste wat in mij opkomt is een cyclus overgeslagen idd. Doorklussen is dus wel goed geweest ;) nu hoop ik dat je HCG hoger is bij de huisarts maandag! Die dag is ook mijn NOD nog 5 dagen :)

2. Ik tel trouwens 20 zwangeren!

3. evepientje

14 apr 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    @Grootstewens, ik ga je gewoon feliciteren hoor! ..en mijzelf ook :). Net Tweede en derde test gedaan, allebei positief...........ik ga nu gewoon blij zijn, zorgen maken kan altijd nog. Dus : IK BEN ZWANGER! ............( en nu maar hopen dat ik morgen niet gewoon ongesteld word...hahahah)
    De rest op de banmk , allemaal succes met afwachten.................

4. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Leuk gefeliciteerd evepientje en alle andere die deze maand zwanger zijn geraakt gefeli.

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Heb even gekeken hoeveel procent er per maand zwanger is geraakt. Dan moeten we dus voor deze maand nog minstens 8% erbij sprokkelen, dat zijn dus nog 14 personen (dus bijna 2 personen per dag!) (Ik doe nog steeds mijn best! ;) )

6. kiddo81

kiddo81 Actief lid

12 apr 2008
    121
    0
    0
    Helaas, ik kan sinds maandag ook op rood! Ben wel blij dat mijn cyclus wel regelmatig is na jarenlang pilgebruik!

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Wat een rekensom :D Misschien hebben we zo wel meer kans dat het goed gaat! You never know. Hmm zodra ik duizelig word deze week weet ik genoeg zo niet dan weet ik dus dat ongesteld moet worden.

KOm op met roze kom op met roze! Het moet wel gezellie blijven.

8. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Oeh dus ook ik heb nog kans [-o< 8)

9. danielle78

22 apr 2008
    14
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier, heb mijn NOD al doorgegeven (28 april).
    Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil, maar zijn pas een paar maanden serieus bezig en vorige maand met ovulatietesten begonnen.
    Had maandag 14 april een positieve test en natuurlijk 's avonds geklust. Helaas door omstandigheden daarvoor niet echt ons best gedaan..

Volgens mij is het deze maand niet gelukt, heb zware ongiverschijnselen.. helaas.

Voor alle anderen die wel geslaagd zijn: van harte, geniet ervan !

Groetjes,

Danielle

10. Rozen

Rozen Lid

7 okt 2006
    30
    0
    0
    [-o< Ja ik ga dan ook nog maar eventjes door hopen om bij die ene te horen ;)

11. ik hoop dat ik ook bij die 12 hoort haha

maar jah jullie allemaal natuurlijk

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    De laatste overblijvers van de maand gaan gewoon allemaal op roze we kunnen het ;)

13. ik hoop dat je gelijk hebt hihih

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Nou echt he soort van voodoo doen ofzo hahhaha abracadabra zwanger ging het maar zo makkelijk :p

15. hihhi jah idd
    dan had ik geen 18 maanden zoet geweest

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    zo 18 maanden al? Waar haal je je geduld vandaan?

17. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    ja dat zou even leuk zijn! Nou, 2 per dag, als je het zo bekijkt, nog behoorlijk wat kansen :)

18. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    jesske, dat is lang zeg!
    Ik baal er met 12 al vreselijk van!

19. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoihoi,

Hier een tester, heb vanmorgen negatief getest. Had ik ook al een beetje verwacht, ik voelde niets bijzonders en eigenlijk bij alle zwangerschappen had ik voor nod al een hele scherpe neus.
    Ik wacht nog een weekje af en als er dan geen ongi komt ga ik ervan uit dat ik een cyclus heb overgeslagen, gebeurd me vaker. Dus meiden van mei....houd maar vast een plekje vrij!

Pippa

20. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    helaas kan ik mij steentje aan die 2 zwanger per dag niet aan mee dragen ik ben vanmorgen ongi geworden, wil iemand mijn op rood zetten ik stond op voor 26 april 1 geluk mijn cyclus is 4 dagen korter, veel suc6 dames die nog mogen wachten

Deel Deze Pagina