Natjes ik hoop het voor je! Het eerste wat in mij opkomt is een cyclus overgeslagen idd. Doorklussen is dus wel goed geweest nu hoop ik dat je HCG hoger is bij de huisarts maandag! Die dag is ook mijn NOD nog 5 dagen
@Grootstewens, ik ga je gewoon feliciteren hoor! ..en mijzelf ook . Net Tweede en derde test gedaan, allebei positief...........ik ga nu gewoon blij zijn, zorgen maken kan altijd nog. Dus : IK BEN ZWANGER! ............( en nu maar hopen dat ik morgen niet gewoon ongesteld word...hahahah) De rest op de banmk , allemaal succes met afwachten.................
Heb even gekeken hoeveel procent er per maand zwanger is geraakt. Dan moeten we dus voor deze maand nog minstens 8% erbij sprokkelen, dat zijn dus nog 14 personen (dus bijna 2 personen per dag!) (Ik doe nog steeds mijn best! )
Helaas, ik kan sinds maandag ook op rood! Ben wel blij dat mijn cyclus wel regelmatig is na jarenlang pilgebruik!
Wat een rekensom Misschien hebben we zo wel meer kans dat het goed gaat! You never know. Hmm zodra ik duizelig word deze week weet ik genoeg zo niet dan weet ik dus dat ongesteld moet worden. KOm op met roze kom op met roze! Het moet wel gezellie blijven.
Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier, heb mijn NOD al doorgegeven (28 april). Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil, maar zijn pas een paar maanden serieus bezig en vorige maand met ovulatietesten begonnen. Had maandag 14 april een positieve test en natuurlijk 's avonds geklust. Helaas door omstandigheden daarvoor niet echt ons best gedaan.. Volgens mij is het deze maand niet gelukt, heb zware ongiverschijnselen.. helaas. Voor alle anderen die wel geslaagd zijn: van harte, geniet ervan ! Groetjes, Danielle
Hoihoi, Hier een tester, heb vanmorgen negatief getest. Had ik ook al een beetje verwacht, ik voelde niets bijzonders en eigenlijk bij alle zwangerschappen had ik voor nod al een hele scherpe neus. Ik wacht nog een weekje af en als er dan geen ongi komt ga ik ervan uit dat ik een cyclus heb overgeslagen, gebeurd me vaker. Dus meiden van mei....houd maar vast een plekje vrij! Pippa
helaas kan ik mij steentje aan die 2 zwanger per dag niet aan mee dragen ik ben vanmorgen ongi geworden, wil iemand mijn op rood zetten ik stond op voor 26 april 1 geluk mijn cyclus is 4 dagen korter, veel suc6 dames die nog mogen wachten