Manon77: bannercheck is dat je naar het balkje kijkt onderaan je tekst. bijvoorbeeld je cyclus of iets anders. Op welke dag je zit van je cyclus. (jemig wat kan ik dingen rot uitleggen) hoop dat je het snapt
1: Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah & Rosanna04 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & Merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & Sarai 12: Miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 & Manon77 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & Pipikippie & Kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan & Berdien 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & Zeehondje & Wondertje2009 & Gentle & NourElHouda 19: Pookie66 & Dib & JedidJah & Clarike 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 & shy 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz & Zen 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa & Tonno 24: Marina71 & Nola77 & Denise & Evepientje 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith & Gepie78 27: Energy84 & Meis1984 & Iuno & Enise & Yvette1983 28: Fampje & Desiree1986 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske & Dizzy 30: Maar29 & Noukie & PriscillaR & Maine & Yustin & Jent & Maybe & Caro1978 & Lana 170 passagiers voor de roze bus! 20 Zwanger, 81 Ongesteld ,12 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 9 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.
Hoi allemaal, Late reactie, maar ik mag door naar mei... was diep ellendig deze maand. Ben deze maand ook begonnen met de etos zwanger worden pillen om te kijken of dat effect heeft. Manlief is aan de multivitaminen met Zink (schijnt ook goed te zijn voor mannelijke bijdrage aan kindje...) Wil er niet teveel mee bezig zijn, maar valt niet mee... Gefeliciteerd voor alle zwangeren en voor alle anderen: C U in Mei!
Hallo ladies, Hier nog steeds niet ongi en een negatieve test. Heb wel gerommel in de buik. Gisteren was ik er echt beroerd van, maar tot op heden nog echt geen druppel van het een of ander te bekennen. Wachten duurt lang.... ook al is het onze eerst ronde. Wordt ik maar gewoon ongi dan weet je ook waar je aan toe bent en kun je verder. Nu zit je eigenlijk gewoon nog te wachten. Alle zwangere nog gefeliciteerd en voor degene die naar de volgende ronde gaan, succes allemaal! Gr shy
afgelopen maandag kon ik me ook niet bedwingen en heb een test gedaan en.....negatief. Veel te vroeg nog. Maar heb al sinds vrijdag veel last van misselijkheid die ineens op komt zetten en ook zo weer weg is. Ook last van gerommel en pijnlijke buik. Verwacht niet zwanger te zijn, misschien toch weer die kl*te blaasontsteking. Ga morgen bij ha langs om dat te laten testen. gr. Angela
Oke... nu weet ik een beetje wat bannercheck is..denk ik. Is dus meer voor de persoon zelf! Nu moet ik nog ff weten wat de testmarathon inhoudt...? Ik kan trouwens ip op groen, want heb 1x negatief getest. Ik test zaterdag weer.... Thanx
Ik kan ook nooit wachten hoor met testen, heb net weer een sensitest besteld. Zodra de wegblijven op mijn nod dan gooi ik er een test tegenaan en [-o< ik voor 2 streepjes
Hoi allemaal, Weer twee zwangeren erbij, of heb ik het vanmiddag over het hoofd gezien? In iedergeval GEFELICITEERD! @ Dada: ben benieuwd wie er het eerste positief test (duim, duim, duim). @ derest: Succes op het wachtbankje. Ik heb 'm maar weer even binnen- gezet vanmiddag. Het kwam nl met bakken uit de lucht @ de overige rest: Succes in de volgende ronde . Groetjes, Maine
Goeiemorgen, 3 die vandaag roze kunnen worden zou het zou het !En voor mij duurt het nog 6 dagen voordat ik kan testen spannend of niet natuurlijk haha. Groetjesss
Hoi hoi hoi, mijn temperatuur is eindelijk hoog en dat na 43 dagen. Dus misschien eindelijk een eisprong gehad. Als ik daarvan uitga wordt mijn cycluslengt totaal 56 dagen en zit ik dik in mei met mijn NOD. Misschien wilt iemand mij verwijderen uit de april lijst?
pookie66: Ik hoop het voor je dat je je ei heb gehad. En suc6 in mei. En dat het snel raak mag zijn. Groetjes PS ik kan de lijst niet aanpassen haha maar dat zal iemand wel doen die het wel kan.
goedenmorgen! Hier nog geen ongi, zat vanacht te denken (ja had weer een gebroken nacht, van 3 tot 4 wakker gelegen), dat ik ook een cyclus overgeslagen kan hebben.. Zal eens even banner maken en kijken wanneer ik dan ei heb en of het klopt met mijn vermoedens..