heb me toch een kramp/zeurend gevoel in rechterkant van onderrug wat doorstraalt naar mijn liezen en bovenbeen... Erg vervelend zeg! Zeg meiden hebben jullie nog een tip, moet nog terug voor bloedtest, zou eigenlijk volgende week gaan. Maar mocht ik nu toch ei hebben... wanneer is het dan verstandig om bloed te laten trekken? Zit natuurlijk wel met koninginnedag ed ertussen... Zou volgende week vrijdag theoretisch al kunnen?
ik moet ook regelmatig een bloed test laten doen voor progesteron ei waarde zeg maar en dat moet altijd op de 18e dag
18e dag van de cyclus of? Heb trouwens nod juni geopend, zag in mei al paar meiden die nod in juni hadden, heb um maar gelijk geopend met een kicken bolide! Hoop dat ik er niet in terecht kom
Héééé, dan gaan wij precies gelijk op! Zit nu nl ook op 12 dpo en had de evt. vandaag al verwacht, anders zaterdag! @ Rozen *duim**duim**duim*
Gewoon geen sigarette in huis en alle asbakken it het zicht en wordtels eten ipv roken dat help echt! SUCCES!
Ja hoor Priscilla, een heleboel! Ben inmiddels 2 of 4 dagen overtijd en ben altijd behoorlijk regelmatig ongi. Heb misselijkheidsvlagen, hoofdpijnvlagen, rozig verlies gehad (eergisteren) en verder veel slijmverlies (sorry voor de details). Ben de hele tijd moe en slecht geconcentreerd, heb honger maar als ik dan ga eten wil ik niets meer, heb een opgezette buik, krampjes, kan zo nog wel even doorgaan, maar ja, het zou ook allemaal kunnen betekenen dat de er binnenkort aankomen. Al voelt het toch echt een beetje anders dan andere maanden. Gisteren nog negatief getest... Hoe is het met de rest van de wachters gesteld?
Zo dan dat zijn er een heleboel. En dan negatief testen dat is altijd vervelend die onzekerheid. Hopelijk weet je snel meer. Wat ik heb is dat ik me wel draaierig voel maar ik ga er niet van uit dat het een zwangerschap is om teleurstelling te voorkomen.
@Priscilla, Ja dat draaierige gevoel heb ik ook een beetje, en ik loop ook heel vaak ergens tegenaan, dat ik zeg maar afstanden verkeerd inschat, hihi. Maar eerlijk gezegd heb ik dat wel eens vaker gehad voor de maandelijkse ellende. Dus inderdaad moet ik maar gewoon afwachten. Wanneer ga jij testen? Zen
Ja inderdaad veel, ik merk ook een beetje slijmverlies (sorry) en normaal heb ik dat helemaal niet als ik ongi moet worden. Maar om ook teleurstellingen te voorkomen zoek ik er maar niks achter. O ja en mijn temp. is iets hoger weet niet of dat een teken zou kunnen zijn...
Ik wacht tot 30 april want ik ben altijd stipt ongesteld dus als het uitblijft dan pas test ik. Vorige keer had ik heel veel last van geheugenverlies dat is echt niet leuk.