NOD april 2008

Discussion in 'NOD forum' started by , Feb 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. victoria

victoria Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,131
    0
    0
    Hoi dames,

Hier ook nog geen ongi. Begin nu toch steeds meer hoop te krijgen dat het misschien wel raak is. Vandaag was ik de hele dag licht duizelig, net of ik wat te weinig gegeten had. En een soort trekkend gevoel in mijn buik. Maar ja, diezelfde klachten kan ik ook hebben als mijn ongi er aan komt, dus ja.... Ik ga zaterdagochtend testen. Heb nu geen zwangerschapstest in huis, anders had ik het morgenochtend gedaan.
    Hele dag gewerkt, ben kapot en straks nog sporten. Ik zal vanavond niet meer komen lezen, maar morgen ben ik vrij en lees ik weer even goed bij.

Succes dames!

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @victoria: Suc6 zaterdag met testen en hopen dat tie positief is :D Dat is het vervelende dat je al die klachten ook kunt hebben voordat je ongesteld moet worden. Pff

3. Shannah

Shannah Actief lid

Apr 24, 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dag allemaal,
    Ik voeg me bij jullie bij NOD april. Ik ben Shannah, 35 jaar en heb 2 kinderen (j6 en m4). We gaan voor nummer 3 en heb 22 maart jl. mijn laatste pilletje geslikt. Eigenlijk zou vandaag mijn NOD zijn, maar ik ga er vanuit dat de ongi eraan komt. Het zou wel heel erg toevallig zijn als ik nu gelijk pats boem zwanger ben ;) . De eerste twee gingen wel vrij vlot, bij de 3e ronde geloof ik, maar dat wil niets zeggen voor de 3e.
    Ik heb alle klachten zoals Zen, dus ik ben benieuwd wat het bij jou wordt! Hoeveelste ronde is het voor jou?

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Priscilla: Bij een samenlevingstest 'moet' je vrijen in je vruchtbare periode en wordt de volgende dag wat slijm in je baarmoedermond weggenomen. Dat onderzoeken ze dan op beweeglijkheid van het sperma wat nog in het bmslijm zit en daarmee of je bmslijm niet vijandig is voor de zaadjes. Wij 'leven' dus heel goed samen! :)

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @Shannah: welkom en gezellie:D

@Tezzz: O oke dan het is me duidelijk. Dat is wel mooi dan :D dat het leven goed gaat samen haha ;)

6. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

Apr 21, 2008
    369
    0
    0
    Hoi meiden, hier alles ook nog het zelfde, steeds met vlagen misselijk last van opvliegers , steekjes links dan weer rechts enz enz
    Maandag testen pfff kan niet wachten!
    Klinkt misschien raar maar me afscheiding is beetje waterachtig :oops: , meer mensen last van die tegen hun NOD aanlopen?

Welkom Shannah

Ps zou iemand mij misschien op 28 april in de lijst willen zetten, vast bedankt :)

7. shy

shy Actief lid

Apr 21, 2008
    106
    0
    0
    Harderwijk
    Hallo meiden,

Snap er hier niets van.... Ben nog steeds niet ongi.... hoe kan dat toch.
    Had 2 dagen geleden last van mijn onderbuik, maar das ook alweer 2 dagen over. Ben wel pas gestopt met de pil, maar hoe lang gaat het duren!?!? Voordat er echt duidelijkheid is? En wanneer moet je actie ondernemen. Wordt gek van het wachten, maar mijn test is nega! dus je zou zeggen niet zwanger... pffff....
    Voel me prima, alleen heb ik het gevoel dat ik net een olifant ben, opgezetten buik etc.... misselijk niet echt, maar wel honger als een paard en last van de darmen etc.....
    Heeft er iemand enig advies?

Liefs Shy

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Mijn afscheiding voor me nod is altijd meer plakkerig.

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @shy: wanneer ben je precies gestopt dan met de pil. Want al die klachten kunnen ook komen doordat je lichaam aan het ontpillen is van al die hormonen die je geslikt heb. Ik weet het niet hoor maar het zou kunnen.

10. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

Apr 21, 2008
    369
    0
    0
    Hoelang duurt dat ontpillen eigelijk?
    Heb er nooit van gehoort..

11. victoria

victoria Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,131
    0
    0
    Was net bij de AH en daar verkochten ze zwangerschapstesten, dus één gekocht. Ik ga denk ik morgen testen.....

12. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    De 1 moet wel eerst ontpillen en de ander heeft meteen weer een regelmatige cyclus, maar dat kan dus varieren van niet tot een x aantal maanden dat is bij iedere vrouw verschillend.

xxx Joyce

13. shy

shy Actief lid

Apr 21, 2008
    106
    0
    0
    Harderwijk
    Ben nog maar net gestopt met de pil 23 mrt.
    Kan best van het ontpillen komen, maar hoelang gaat dat duren.
    Weet iemand dan ook of ik pas weer een ei krijg na mijn ongi........

14. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    Inderdaad shy je volgende ei komt als je weer ongi bent geweest, maar bij sommige duurt het maanden voordat ze ongesteld worden als ze net gestopt zijn met de pil en sommige zijn meteen weer regelmatigl. heel veel succes, Je kunt er dus echt niets van zeggen meid, Ik zou proberen om rustig af te wachten. Dus het kan ook zo zijn dat je ei nog nietgeweest is. succes

xxx Joyce

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    @shy:

Ik ben ook in maart gestopt met de pil. Weet niet meer precies wanneer :oops:
    Ik werd 21 april ongesteld. Ik was 6 dagen over tijd uitgaande van een cyclus van 29 dagen. Ik ben maar 3 dagen ongesteld geweest en hoop nu deze maand op een eisprong.

Terugkijkend: 15 maart gestopt met de pil. Ik zei in het forum in februari maar dat was dus niet zo hihi.

16. Iuno

Iuno Bekend lid

Feb 12, 2008
    955
    0
    0
    Zoals al gezegd, hebben sommige vrouwen helemaal geen last van het zgn. 'ontpillen', andere hebben tot wel een jaar nodig, voordat hun lichaam alles weer zelf regelt. Maar over het algemeen geloof ik tussen 0 en 6 maanden...

Zonder ongi, is het moeilijk te zeggen wanneer je ei is, vandaar dat aangeraden wordt op je eerste ongi te wachten. Mocht je dan gelijk zwanger raken, weet je iig (ongeveer) hoe ver je bent. Heb je direct na het stoppen al een ei en raak je zwanger (dus zonder ongi te hebben gehad), is het dan veel moeilijker in te schatten/te berekenen hoever je bent...

17. shy

shy Actief lid

Apr 21, 2008
    106
    0
    0
    Harderwijk
    Ik weet het, wacht het ook wel af, maar het is zo lastig. Hoop toch niet dat ik maanden niet ongi wordt, want des te langer duurt het voor we echt aan de slag kunnen. Want voor alsnog ga ik ervan uit dat ik nu niet meteen zwanger ben!
    Heb wel een ovu test gedaan rond de dag van mij ei en die wees positief uit. Dus wel hard geklust. 2 dagen later nog een ovu test gedaan, just for sure, ff kijken wat hij dan zei en toen was het een heel vaag streepje, die van daarvoor was dik en goed zichtbaar. Je zou dus zeggen dat ik mijn ei rond de 11e dag.....

18. Zen

Zen Actief lid

Apr 16, 2008
    292
    0
    0
    Welkom Shannah! Het is voor mij mijn eerste ronde, maar ik ben wel al in juli met de pil gestopt en heb al maanden een stabiele cyclus van zo rond de 28 dagen. Het zou dus wel goed kunnen. Jammer genoeg heb ik gisteren nog negatief getest... Maar ook nog geen duiveltjes te bespeuren... Jij?

Shy: Het kan denk ik toch goed hoor, dat je gelijk een eisprong had. Ken genoeg mensen die de maand na stoppen gelijk zwanger waren...

Victoria: SPANNEND! Ik duim voor je!

Liefs, Zen

19. Nola77

Nola77 Lid

Mar 26, 2008
    25
    0
    0
    Hallo dames,

En ook meteen weer tot ziens! Hier hebben de :evil: :evil: zich vandaag eindelijk laten zien. Er is echt geen twijfel meer over mogelijk. Ik ga dus kijken of ik een plaatsje in de Hummer kan bemachtigen.

Succes aan iedereen die nog in spanning zit. Door mijn vertrek zijn jullie kansen statistisch gezien weer toegenomen, dus ik hoop dat de bus snel rose kleurt.

Liefs Nola

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Hey Nola

Wat vervelend het die rode :evil: :evil:
    Ik ben het afgelopen maandag ook geworden.

Share This Page