Hallo meiden! Jammer dat er nog geen zwangeren zijn vandaag..tenzij ik wat over het hoofd heb gezien? Ik heb sinds vandaag ongi-krampjes, maar nog geen sporen van bloed. Kan maar zo dat ik morgen ongesteld wordt . Lees wel hier en daar dat mensen in het begin van hun zwangerschap ook weleens last hebben van krampjes die op ongi-krampjes lijken (snappen jullie het nog?) Er zal dus niets anders op zitten dan afwachten... succes iedereen!
Wat jammer Nola77 en lautjuh85, ik wens jullie veel geluk in de Hummer (en misschien tot sneller dan me lief is...) En over die statistics: leuk om te kijken hoeveel er ongeveer zwanger zouden moeten worden, maar wat mij betreft echt liever niet de spirit van meer kans voor mij als het bij een ander niet is gelukt. Ik duim voor iedereen in de bus, de hummer en voor degenen die door moeten naar juni! BABYBOOM! Zen
@Fampje: ja, ik snap het, en ik heb het ook... De hele tijd denk ik dat ik ongi moet worden, maar het komt tot nu toe niet door...
dat ken ik wat jullie hebben. Heb elke keer het gevoel dat het door breekt, maar nog altijd niets. Krijg op dit moment weer zware krampen en voel me echt misselijk. Wat doet dat lichaam toch met je na de pil. Was ik er maar nooit aan begonnen. De pil dan he....
Hier ook nog even afwachten, wat kan je lichaam je voor de gek houden, het blijft rommelen in mijn buik, af en toe krampen, maar dat kan dus 2 kanten op gaan... Heb mezelf kunnen beheersen met een test tot nu toe, maar dat is moeilijk! Succes voor iedereen die (nog) niet zwanger! @ Rozen: heb je al nieuws?!
Meiden, LIEVE HELP. Ik word gek. Toch weer een testje er tegenaan gegooid. Zag vaag een plusje verschijnen, alhoewel niet helemaal in het midden van het rondje waar het in hoort te staan (?!) en heel licht. Minuutje of vijf later, vette horizontale streep, alleen als je 'em in het licht houdt een heel dun en licht verticaal lijntje (misschien staat dat wel voorgedrukt in de test en heb ik voorgaande keren niet goed gekeken?). Zen
Victoria ik hoop op een positieve test voor jou! Welke verkopen ze eigenlijk bij de AH? (hier verkopen ze geen zwtesten, en het is zo'n XL AH..) Voor de andere wachtenden hoop ik ook op een postieve test! En ook heel erg voor mezelf om eerlijk te zijn
Goeiemorgen, Alweer vrijdag gaat toch best wel hard zo'n week. Zie dat er ook veel meiden zijn die niks hebben doorgegeven hoop op meer roze. Gaan er nog mensen testen vandaag? GRoetjes
goedenmorgen meisjes! Hier steek in m'n linkertiet... en het brand! oh wat een rotgevoel! Ook erge kramp in onderrug... Raar lijf hebik weer hoor! Geloof dat de lijst wel even aangepast moet worden... ga dat eens even doen zodat we weer overzicht hebben!
NOD Lijst April 1: Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah & Rosanna04 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7 Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & Merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & Sarai 12: Miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 & Manon77 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & Pipikippie & Kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan & Berdien 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & Zeehondje & Wondertje2009 & Gentle & NourElHouda 19: Dib & JedidJah & Clarike 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 & shy 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz & Zen 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa & Tonno 24: Marina71 & Nola77 & Denise & Evepientje & Shannah 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith & Gepie78 27: Energy84 & Meis1984 & Iuno & Enise & Yvette1983 28: Fampje & Desiree1986 & Knorretjuh 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske & Dizzy 30: Maar29 & Noukie & PriscillaR & Maine & Yustin & Jent & Maybe & Caro1978 & Lana 171 passagiers voor de roze bus! 21 Zwanger, 99 Ongesteld ,16 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. [/quote] @ Bonny: heb je rood gemaakt @ Shy: heb je op groen gezet @ Angelea: heb je op groen gezet @ Manon77: heb je op groen gezet @ Yippieajee: heb je rood gemaakt @ pookie66: heb je an de lijst gehaald @ toto: heb je rood gemaakt @ Tezz: heb je op groen gezet @ Marina71 : heb je rood gemaakt @ NourElHouda : heb je rood gemaakt @ Shannah : heb je op de lijst gezet @ Knorretjuh: heb je op de lijst gezet @ Nola77: heb je rood gemaakt @ Indira: heb je roze gemaakt, gefeliciteerd! edit: degene die tot 15 april niks hebben doorgegeven heb ik rood gemaakt!
Als iemand tijd/zin heeft zou diegene dan willen kijken welke van de mensen die nog op zwart staan eventueel al wel bij mei lijst staan zodat ze rood gemaakt kunnen worden? Ben nu een beetje moe en ga lekker douchen! adios!
16 negatieve test en 41 nog op zwart... we hebben nog 20 plekken vrij in het roze! Het gaat er nu om spannen! Kans 1 op 2.... Zooooo was dat weer even posi berichtje op de vroege morgen! Denk dat iedereen op de wachtbank er weer lekker tegenaan kan!
@victoria spannend hoor, ik hoop dat je positief test Hier nog 5 dagen wachten, heb nu wel kramp maar ik moet heeeel nodig naar de wc hahahaha, wel balen dat het op koninginnedag moet komen, het is of feesten en anders baaldag. Iedereen veel succes met wachten nog! Er moet idd meer roze komen, daar moeten de laatste wachters dan maar voor zorgen
@ natjes, bedankt voor het van de lijst halen. Al denk ik nu mijn nod in mei te kunnen verwachten, blijf ik hier nog wel spieken om te zien of er al meer zwangeren zijn. Het zijn er echt veel te weinig! 12.3% maar, dat kan veel beter!
@ Pookie: verwacht er nog wel meer roze bij hoor, dat kan niet anders! In geen 1 nod maand zijn er zo weinig zwangeren geweest!
Hier vannochtend weliswaar wederom temp. nèt boven de 37 (wat ongewoon hoog is voor mij, zeker meerdere dagen achter elkaar), maar wel met vlagen last van m'n rug. Zit er dus echt op te wachten dat morgen, of uiterlijk overmorgen m'n temp. daalt en de me komen bezoeken...
goedemorgen meiden ik heb sinds een uur ontzetten last van rug en sinds gisteren last van ongi testen denk dat het niet lang meer ga duuren voor hij doorbreekt maar jah dan kan ik wel weer starten met me clomid