Bedankt allemaal. Ik ben nog wel voorzichtig hoor, tot na mijn nod als ik dan nog positief test dan geloof ik het echt. Maar heb wel gelezen dat veel vrouwen goede ervaring hebben met de sensitest dus dat is wel fijn om te weten. Mannon77 vervelend zeg dat je cyclus van slag is, hoop dat daar snel verandering in komt.
Hoi Dada, WOEHOEHOE wat maak jij het spannend zeg! Alvast een voorzichtige felicitatie. Aan de andere april-meiden: heel veel succes nog met wachten en hopelijk gauw nog wat roze erbij! liefs noppie
vind de maand april erg magertjes met de zwangeren zeg! Hoop echt dat er nog veel bij komen maar heb er tot nu toe een hard hoofd in! Kan niet slapen voel me niet lekker en ben het zat! al 24 dagen overtijd! Ga komende vrijdag bloed tappen denk ik...
zo goedenmorgen, ben der weer....pffff Gisteravond (vanacht) nog 2 uur wakker gelegen en om 7 uur weer wakker. Wat een drama zeg!
Goeiemorgen, Dat is zeker een drama! Ik heb vannacht weer is wat vaker de wc gezien dan normaal. Moet zoveel plassen. Normaal slaap ik wel door of ik moet 1 keer. Word je toch gek van hopelijk is het geen blaasontsteking want ik slik al cranberry tabletten. hmm. N0g testers vandaaggg? Groetjess
ik heb in 12 uur tijd al 4x grote boodschap (de dunne) gedaan, er komt geen eind aan! Normaal ik in de 2 dagen dus wat dit nu weer is? Echt ik snap mijn lichaam niet meer hoe frustrerend zeg! edit: maak er maar 5x van...
Ben ook aan de dunne geweest maar toen had ik de griep een paar weken geleden en snachts wakker gelegen door het hoesten en benauwdheid ben er nu gelukkig van af. Maar dat is geen pretje zeg. Sterkte ermee.
Ik ben vanochtend tot mijn grote verrassing op mijn NOD ongi geworden. Niet dat ik er deze ronde veel van verwachte, kan ook niet met maar 1x klussen. Ik mag dus in het rood en ga door naar mijn volgende NOD
Goedemorgen allemaal, Hier nog steeds grieperig . Heb ook het idee dat m'n ongi er weer aan komt. Als dat zo is, gaan we gewoon voor ronde drie. Afwachten dus. @ Energy: Balen, joh. Meer succes in de volgende ronde . @ Natjes: Ook jij beterschap, he. Enne een lichaam...Ik snap er soms ook even niks van. Het zijn net mannen . Groetjes, Maine
NOD Lijst April 1: Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah & Rosanna04 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7 Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & Merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & Sarai 12: Miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 & Manon77 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & Pipikippie & Kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan & Berdien 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & Zeehondje & Wondertje2009 & Gentle & NourElHouda 19: Dib & JedidJah & Clarike 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 & shy 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz & Zen 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa & Tonno & Meisje1984 24: Marina71 & Nola77 & Denise & Evepientje & Shannah 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith & Gepie7827: Energy84 & Meis1984 & Iuno & Enise & Yvette1983 28: Fampje & Desiree1986 & Knorretjuh 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske & Dizzy 30: Maar29 & Noukie & PriscillaR & Maine & Yustin & Jent & Maybe & Caro1978 & Lana 178 passagiers voor de roze bus! 21 Zwanger, 106 Ongesteld ,17 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. [/quote] @ meisje1984: Heb je rood gemaakt @ manon77: heb je op cyclus van slag gezet! @ energy84: heb je rood gemaakt
haha ja net mannen... ach ja je moet het er maar mee doen he (het lichaam en de mannen) kan nou eenmaal niet zonder ze Vandaag beetje aanmodderen, beetje wasjes draaien, computeren, wachten tot de zon doorbreekt zodat ik in het zonnetje kan lezen en vanmiddag rond half 4 paarden binnen halen.. Lekker relaxed dus! mag ook wel na zo'n gebroken nacht!
Hoi Natjes, Even off-topic. Heb je enig idee of en hoe verantwoord het is om paard te rijden tijdens je zwangerschap en tot ongeveer wanneer in de zwangerschap het zou kunnen? Of weet jij een link naar een topic die hierover gaat? Alvast bedankt. Ow enne...ik ga straks ook lekker in het zonnetje zitten. Af en toe nog even lezen. Handig, hoor, die laptops . Groetjes, Maine
bij zwanger staat een topic over meiden die zwanger zijn en paardrijden. Denk dat je zelf moet kijken tot wanneer het lichaam gaat en tot wanneer het verantwoord is. Dit verschilt ook weer per paar denk ik. Die van mij heeft af en toe der lollige buien dus ik wil het denk ik doen zolang ik het vertrouwd vind voelen. Maar goed ben nog niet zwanger en heb nog geen buik dus misschien durf ik er tzt niet eens meer op. dat kan natuurlijk ook. Ik geloof dat vk zeggen dat tot 6 maand verantwoord is mits je het zelf natuurlijk lichamelijk aankan en veilig is. Maar het blijft een vluchtdier vind ik dus tja ...
Goh meiden, wat spannend zo nog, die laatste dagen in april! Heb nu mijn NOD, maar nog niets! Niet eens een beetje verkleuring... Ik wil eigenlijk testen, maar durf het niet: geen nieuws is goed nieuws... naïef he!? mja, don't keep your hopes up; slaap al meer dan een week slecht, heb ook al een tijd echt last van krampen, alsof de eraan komen Misschien dat ik, als er vanavond niets is, toch stiekem wel test... : @ Dada: Ik ben het met de rest eens: een streep is een streep meid, dus hier alvast een voorzichtige FELICITATIE \/ En natjes, 24 dagen... je zou toch denken he.... succes in ieder geval!
@ yvette: Als je toch wel testen doe het dan morgenochtend! dan is je hcg gehalte hoger in je urine dan s'avonds.. Geeft je net wat meer zekerheid met testen. Ben benieuwd hoor meid! En ach ja 24 dagen... Kan me al niet meer voorstellen dat ik zat te stressen week voor nod.. haha zit al 4 weken te wachten op 'nieuws'
@ natjes: pff... zou er gek van worden denk ik! Je zou toch denken dat het echt zover is! : Wat voel je verder dan, buiten nu dat je zo vaak naar de wc moet en niet kan slapen? Ik moet je trouwens zeggen dat ik die klachten ook heb, alleen is vandaag pas mijn NOD, kan dus nog allebei de kanten uit... In ieder geval sterkte meid! Misschien even lekker van de zon gaan genieten, doet een mens goed Wij gaan zometeen ook even motor rijden, even nog bij ons nieuwe huis kijken, dan kan ik in ieder geval ook even niet testen Ik probeer inderdaad maar te wachten tot morgen, ik hou jullie op de hoogte!
hoi meiden heb gisteren toch iets vreemts mee gemaakt ik had een witte broek aan en dacht doe voor de zekerheid en tampon in moet ik ongi worden ben ik in elk geval veilig met me witte broek haha toen we weeer thuis waren tampon verwijder en er zat een rozige prop bij zeg maar dus ik dacht nog nou vanacht ga de ongi komen meestal als ik zo`n lichte prop heb volgt de ongi een paar uur laten maar nu dus nog steeds geen ongi en heb dinsdag me nod ik denk dat ik er ook morgen ochtend een testje tegen aan gooi