@ nessy: Lijkt mij ook niks idd die softcups als 'maandverband' gebruiken... Nou ben benieuwd of het werkt bij je! Zou nu wel eens mooi zijn... toch? Ik ben op dit moment misselijk... beetje raar, want voel niks van mn eisprong, die zou dan ook wel erg vroeg zijn Naja... dan dus gewoon misselijk! straks maar ff wat eten, misschien helpt het!
Ik heb mijn eisprong op zijn vroegst op dag 11 en op zijn laatst op dag 18 dus erg wisselend.Temperaturen heeft me enorm geholpen om dit te ontdekken en ja checken van de afscheiding etc helpt ook. Ik begin vanaf morgen met de ovulatie dipsticks om het in de gaten te houden.En klussen maar.....
ik heb ook erg dunnen afscheining of dit moment... Maar nog niks van mijn eisprong gevoeld, en die voel ik best wel duidelijk... Verder klussen we eigenlijk iedere dag, of om de dag dus wat dat betreft kan er niet veel mis gaan. Nu dinsdagavond voor het laatst geklust, en hopelijk vanavond weer tenzij ik nu mijn ei heb, maar dat lijkt me echt erg onwarschijnlijk... tempraturen enzo daar begin ik nog niet aan... Misschien als het deze maand niet lukt Ovu testen proberen... Ik zal ff eten! Tot straks!
aargh ik ben gaar. komt dat door de wijsheid die ik er heb uitgegooit of doordat we gisternacht toch nog ff hebben geklust . We zouden het rustig aan gaan doen, maar volgens mij heeft mijn vent de smaak te pakken. Als ik vorige keer mag geloven heb ik rond dag 10 mijn eisprong en dan moet ik 21 dagen wachten op een NOD. Ja mijn cyclus spoort niet. Over het zangles: ik heb jaren klassiek zangles gehad. ik heb een tijdelijke overstap naar de paino gemaakt, maar als ik mezelf kan begeleiden dan gaat ik weer zingen. Ik ga zo lkkr mijn bed uit en mijn mams plagen. Haar computer wilt het niet doen dus daar gaat ik ff naar kijken.
Goeimoggel allemaal! Ik ben ook gestart met ovulatietesten (digitale cear bleu), van de week, wil mijn ei niet missen . Vanaf volgende maand moet ik 2 maanden gaan tempen van de gyn om mijn cyclus in kaart te brengen, ik hoop eigenlijk dat dit niet nodig zal zijn Groetjes Naatje
Een nanoot; pendelen is vaak niet op te peilen. Het is echt grappig, maar vaak niet effectief. Mensen als je daar op gaat bouwen kan je heel erg teleurgesteld raken. Persoonlijk zie ik een kind een ontvangst van een kado. Je moet met je handen open staan en niet gaan grijpen. Nou misschien kan wat met deze wijsheid BijBij
@nikkijane...vroeger temperatuurde ik ook niet hoor.Maar nu op mijn leeftijd(40!) doe ik het wel want ja....kansen worden nl toch kleiner elk jaar en ik hoor die biologische klok tiktok tiktok... Volgens mij ben ik de oudste uit deze groep. Eet Smakelijk! Ik zit aan een geroosterd broodje met filet americain en een bak groen thee....ja...achter de com...erg he? @JedidJah...ik wou dat ik kon zingen.Maar zodra ik dat doe kijkt iedereen me vuil aan of ze rennen weg.Zelf de honden doen hun oren plat naar achteren.
Damn, ik word echt om mijn oren geslagen met wijsheden! Pfieuw! ben blij dat ik straks even mag relaxen onder de zonnebank... Ben ik die wijsheid stress tenminste weer kwijt jaja... Filet americain... Geniet ervan, het mag nu nog Ik zit met twee crackers met kaas achter de pc... tiktoktiktok... wat hoor ik, een klokje? Wat doe je nog achter de computer Nessy... trek die man van je uit bed, of liever hou 'em dr in! Okay, alle gekheid op een stokje! Begrijp idd dat je klokje begin te tikken... lijkt me niet een fijn gevoel, das nog meer druk! Ik ben nog piepjong, dus die stress hoef ik iig niet mee te dragen! Ik zing zelf ook, wilde wel dat ik piano kon spelen, maar heb er echt het gedult niet voor! Zingen gaat me makkelijker af!
Nessy, ik heb ook laten pendelen, ook toen we met ivf bezig waren. Het klopte vaak niet. Toevallig de laatste keer wel, ik denk echt dat het toeval was. Nu is er ook voor mij gependeld door Hummel, voor maart een jongen. Ik hoop natuurlijk dat het klopt, maar de kans is heel klein. Ik ben er vandaar..ga lekker met mijn vriendin en mijn petekindje in Duitsland ontbijten Gezellie! Tot loeter! Naatje
Goeiemorgen allemaal! Het zal wel allemaal aan mij liggen, maar ik snap geen snars van die tempkaartjes op die fertility website. Zal wel aan m'n engels liggen... Heb nu zelf een tempkaartje ontwikkeld in excel, wel zo makkelijk in eigen beheer én gewoon in het hollands! Hoe is het verder hier? Ik nog zwaar ongi... bléh...
Ben trouwens ook erg verkouden... Voel me net een verkeerslicht op z'n kop: Van boven groen (snot) en van onder rood... haha!
@Naatje30...veel plezier in Duitsland.!...erhmmm Duitsland..... ga je stiekum die digi's halen? @Re81....mijn fertilityfriend website is in fahrenheit maar als ik het invoer is het in celsius.Dat heb ik bewust gedaan want ik zit ook op verschillende engelstalige websites. Als je op mijn banner klikt(in mijn onderschrift) kan je onder elk grafiekje drukken op "view in Celsius" dat ziet er dan misschien wat overzichtelijker uit. Ik zit al vanaf 2005 op FF en het bevalt me prima.Als je iets niet snapt gewoon vragen hoor.Ik vind FF erg handig. Oh getsie...groen van boven en rood van onder....
ja, maar ik ben nu al helemaal trots op mijn eigen ontwikkelde tempkaartje! Hihi! Mocht het toch niet bevallen (leuke woordspeling), dan trek ik aan de bel!
Heb trouwens een interessante website over het pendelen gevonden (gratis online pendelcursus): http://www.starmanproductions.nl/cursus ... ursus.html
Hey Sheri: noppie hier. Wat ben jij al weer lekker ver op weg in je cyclus zeg. Ben je al weer flink aan de klus? Hier pas weer op dag twee, dus dat schiet nog lang niet op....