welke klachten ik verder heb? -moe -honger -dorst -al 4 weken krampen in liezen en onderrug -rommelende darmen -misselijk in vlagen -ruik erg goed -voel me anders -opgezette buik -puistjes op de meest rare plekken -jeukende bultjes over lichaam moet ik nog even doorgaan?
ja meid, dan kan het toch eigenlijk niet anders?! Trouwens, dat van die pukkeltjes, heb ik ook Heb ik nog nooit last van gehad! Weird.... Als jij zou zeggen dat je zwanger bent, geloof ik je meteen! Wat vervelend zeg, die onwetendheid... In ieder geval, sterkte ermee en ik hoop op snel goed nieuws voor jou!
Ik rij gewoon op de manegen. Dus geen eigen paard. En zoals je zegt, misschien durf ik het niet of ligt het eraan hoe ik me voel. We zullen zien. Eerst maar eens zwanger worden .
Hallo dames! Mag ik mij ook aanmelden hier ? Zit ook op het wachtbankje, zeer frustrerend! Mijn NOD is aanstaande vrijdag 2 mei, dus ben erg benieuwd. Ik heb 14,15 en 16 april wat bruinverlies gehad, dus misschien eisprong? Nooit eerder gehad. Nu heb ik vanaf vandaag weer bruinverlies. Snap er helemaal niks van. Heb al getest met Matcare Ultra, maar negatief. Toch heb ik echt het gevoel zwanger te zijn. Kan het niet echt uitleggen. Dus ik ben benieuwd! Zijn er meer die bruinverlies hadden voor nod en toch zwanger waren/zijn? Liefs Tumtummetje
Ik zie dat ik het eigenlijk verkeerd gepost heb. Moet eigenlijk bij NOD mei 2008. Oeps! Is niet erg hoop ik?
geen nieuwe zwangeren jammer. Maar we hebben nog 3 dagen haha . Ik denk dat ik gewoon ongesteld word. Als er binnekort een grote pukkel op me voorhoofd zit weet ik genoeg hahah dan word ik dus ongesteld. Spannendd. Iedereen een fijne zondag
@ Dada; van mij ook alvast een voorzichtige felicitatie! Ik hoop voor je op een dikke vette streep. Ik was vanochtend helaas ongi! Luid en duidelijk geen twijfel mogelijk! Op naar de volgende ronde voor mij. Dus verhuis ik naar NOD mei. Alle meiden die zwanger zijn geworden in april; van harte gefeliciteerd en mogelijk zie ik andere meiden in het NOD-mei-forum, al hoop ik niet dat het er heel veel zullen zijn (hi,hi). Groetjes, Shannah
Tja April is alweer bijna om. Topic NOD juni is al gestart. Tijd vliegt! Sorry ben een beetje melancholisch, gisteren veel te vroeg afscheid van iemand moeten nemen! Maar zijn hyves pagina is er nog, vreemde gewaarwording, alsof hij niet echt weg is.................
@ pookie: geconoleerd denk ik dan maar? Zulk soort dingen is altijd onbegrijpelijk en onwerkelijk. Vaak ook ver van je bed show tot het een naaste overkomt..
'Uw wens is mijn bevel!' Vanochtend voor de 6e keer op een rij idioot hoge temp. en geen te bekennen. 'Voor de gein' maar es een ovu-testje gewaagd: hardstikke positief! Na geharrewar op een ander forum over het wel/niet 'geldig' zijn van een ovu-test de gok toch maar gewaagd (had toevallig toch al 2 uur niets meer gedronken en nog 1 zs-test in huis 8) ) en... \/ \/ \/ Ben nog wel wat voorzichtig, want zit op NOD vandaag (hoewel FF m'n ei na het invullen van het pos. resultaat m'n ei opeens 2 dagen eerder aan ), dus ga pas een afspraak bij de gyn. (is gebruikelijk hier) maken als de de komende dagen ook ècht wegblijven... Maar mag hier wat mij betreft toch wel alvast op ROZE hoor.
Haha, als ik over een week nog steeds zwanger ben, zal ik dat doen, beloofd! O Voel me trouwens nog net zo als vóór de test hoor. Alleen minder nerveus... Maar verder helemaal geen 'zwangerschapsverschijnselen'. Verwacht ik eigenlijk ook niet, aangezien ik die de vorige keer ook niet had... 8) Zo, ga nog ff van het mooie weer genieten!
NOD Lijst April 1: Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah & Rosanna04 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7 Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & Merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & Sarai 12: Miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 & Manon77 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & Pipikippie & Kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan & Berdien 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & Zeehondje & Wondertje2009 & Gentle & NourElHouda 19: Dib & JedidJah & Clarike 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 & shy 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz & Zen 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa & Tonno & Meisje1984 24: Marina71 & Nola77 & Denise & Evepientje & Shannah 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith & Gepie7827: Energy84 & Meis1984 & Iuno & Enise & Yvette1983 28: Fampje & Desiree1986 & Knorretjuh & Dada 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske & Dizzy 30: Maar29 & Noukie & PriscillaR & Maine & Yustin & Jent & Maybe & Caro1978 & Lana 179 passagiers voor de roze bus! 22 Zwanger, 108 Ongesteld ,17 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. @Dada: heb je erbij gezet op de 28ste (kon je niet vinden in de lijst) en op twijfel gezet. Ikzelf denk trouwens dat je wel zwanger bent hoor! @Shannah: heb je rood gemaakt @Iuno: Gefeliciflapsteerd meid! Jij staat op ROZE! @All: heb mijzelf helaas ook rood moeten maken
Fijn hoor weer een roze erbij! Eentje minder op het mei-NOD-forum; is alleen maar goed ha, ha. Alvast gefeliciteerd Iuno. Voor de rode mensen; dat mei maar een vruchtbare maand mag worden. Groetjes
Hallo dames, Zoals ik na mijn neg. test van wo. jl. al had verwacht zijn vandaag ook bij mij de gearriveerd en laat mijn lichaam haar vandaag weer gelden. Wat een buikkrampen zeg ... Helaas heb ik het gemiddelde roze niet kunnen opkrikken maar de dames die dit wel gelukt is: Van harte gefeeeeliciteerd! Geniet er maar lekker van. Ik ga door naar de Hummer even kijken of ze daar nog een plekje voor me vrij hebben. Kan iemand van jullie mij even op rood zetten? Liefs, Gepie78