Jammer dat je ook niet een gebruiksaanwijzing bij je lichaam krijgt. En als er iets is, er zo'n papiertje uit je weet-ik-veel-wat rolt en je vertelt wat je hebt en wat je er wel of niet aan kunt doen... (Heb geen fantasie verder, hoor )
Hee hoo, in 1 weekend er zoveel roze bij. Yvette en Roos 80 van herte gefeliciflapstaart! Bij mij is er ook sprake van een pukkeluitbraak, komen de of komt het door mijn werk? Toch maar weer afwachten. Ik ga denk ik s' morgens op koninginnedag nog een zw testje doen. Voor de zekerheid..........bij nega lekker een biertje drinken! Das ook wel weer fijn!
haha dan ga ik met mijn fantasie hoor... een papiertje uit je weet ik veel wat rollen... zat gelijk te denken uit je doos haha
bij mij ook, soort van onderhuidse bultjes niet echt pukkels. Baal als een stekker want het zit ook op rug en decoleté. En dat heb ik echt nooit gehad. Hoop echt dat het met de bruiloft eind mei weggetrokken is. Loop ik daar met strapless jurk en rode kraters op me rug.. pfff daar gaan je foto's
o jeej nou dat is niet te hopen misschien een zalfje proberen te regelen hehe Leuk dat je gaat trouwen hopelijk is het dan ook lekker weer
als het zulk weer kan zijn als afgelopen dagen dan teken ik ervoor! niet te warm, beetje zon heerlijk hoor!
Goed elke dag je rug laten scrubben en insmeren door je mannetje . Hoop dat het snel weg gaat. Zou inderdaad zonde zijn.
ja ik heb ook me gezicht gescrubt maar het gaat maar niet weg snap er niks van. En dit weer is ideaal je kan tenminste nog dingen doen zonder het benauwd te hebben. Heerlijkkkk
das nog wel een tip, zal hem zo eens de douche insleuren en me rugje laten doen Ohhh mensen ik ga mijn thee opdrinken , douchen en dan bed in met pittenzak op me liezen ik verga van de stkeen/pijn/kramp! Straalt nu als een gek door naar me rug en bovenbenen dus ga even andere houding aannemen! Fijne avond! ps morgen niet online, pas savonds ivm mee met hubbie op truck.
Ja veel plezier en ik hoop dat de pijn snel over is. Zie je morgenavond wel weer online verschijnen .
Yvette en roos80: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @Natjes: ik blijf voor je duimen hoor en natuurlijk ook voor de rest trouwens.. heerlijk al die verhalen over pukkeltjes en briefjes die uit je komen rollen, haha. mezelf: nog niet ongesteld, ook geen ongi-krampen meer gehad vandaag. Ga morgen weer testen als de nog niet gekomen zijn vannacht, dan is het drie dagen geleden dat ik negatief testte. Ben bang dat ik teveel bezig ben met het zwanger worden, waardoor m'n cyclus een beetje van slag raakt ofzo, maar aan de andere kant hebben we ook wel erg goed geklust deze maand dus het kan maar zo dat het misschien toch gelukt is! succes iedereen, ik laat morgen weer van me horen..
Weer zwangeren erbij! Gefeliciteerd meiden! Zo wordt april toch nog wat rozer @ de wachtenden: Ik hoop dat jullie allemaal op roze mogen en niet mee hoeven in de hummer! @ natjes: wachten duurt op deze manier wel heel erg lang! Ik hoop vool je dat de uitslag van de bloedtest van komende week heeeeeeel positief is . Groetjes, Angela
Iuno, Yvette & Roos, geweldig nieuws! Gefeliciteerd meiden, geniet er van! Hier nog steeds niets, heb ook niet meer getest na woensdag. Ik ga lekker een paar dagen weg en test volgend weekend als ik niet ongi ben. Het nog steeds het idee dat ik een cyclus over heb geslagen, want ik voel me niet zwanger. Ik heb wel ovulatietesten ingeslagen, want ik heb nu echt geen idee wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb. Pippa
Hee meiden! Hartstikke bedankt voor alle leuke reacties! We konden het niet voor ons houden en hebben het wel al aan mijn ouders verteld! Het wordt voor hun het eerste kleinkind Voor iedereen die nog in onzekerheid zit, dit zijn mijn klachten: af en toe misselijk krampjes in mijn onderbuik beetje opgezette buik ontzettend veel plassen moe (nu even niet, maar dat is van de opwinding) Morgen ga ik nog een testje doen, om een wat duidelijker streepje erbij te krijgen, dan krijg ik die makkelijker op de foto en dan plaats ik hem hier ook! Voor alle meiden die nog in spanning zitten: SUCCES! Ik hou het hier nog even in de gaten! Liefs, Yvette