snif snif Dames: HELP ME! Vanmorgen weer een posi test, streepje duidelijker dan gisteren, maar toen ik van de wc kwam, zag ik ineens héél lichtroze afscheiding op het papiertje Ik denk dat het kindje weg is Bah, wat voel ik me ellendig... dat is nu een uur geleden en sindsdien helemaal niets meer... Iemand een idee of dit normaal is of dat we ons piepkleine wondertje nu al kwijt zijn?
Goedemorgen allemaal, Vannacht zelf lopen spoken. Heel slecht geslapen en ben zelfs twee en een half uur wakker geweest. M'n verkoudheid zakt langzaam, maar ben nu wel m'n stem kwijt. Gelukkig heb je die op het forum niet nodig . Moet wel proberen de hele dag m'n mond dicht te houden, wat voor mij best lastig is. Overigens kan ik wel proberen te praten, maar er komt toch nauwelijks geluid uit. Verder nog geen ongi in zicht. Ben benieuwd of het zo blijft. Nog heel even geduld (zie banner). @ Yvette: Hey meid. Ik hoop zo dat het goed gaat. Ik kan je helaas niet helpen, want ik heb er geen ervaring mee. Hoop dat er snel anderen reageren op jouw vraag. @ Jent: Balen, joh. Meer succes in de volgende ronde . Groetjes, Maine
hoi meiden, sinds dinsdagochtend heb ik last van misselijkheid/kokhalzen. 2 weken geleden heb ik volgens mij mijn ongi gehad, was meerendeels wel donker (oud-bloed) maar het gekke is, vanochtend een zwangerschapstest gedaan en die geeft een tweede streep ! dit kan toch niet? ben helemaal de kluts kwijt.
Hee Sylvana! Zo was die van mij gisteren ook en vandaag was ie duidelijker! Omdat ik vanmorgen zo geschrokken ben, heb ik eens goed het internet afgestruind, het kan toch wel hoor, een kleine bloeding, als het maar niet doorzet! Hier dus ook even wat positiever nieuws: Heb net de HA gebeld, ga er morgen heen voor bloeddruk enzo en volgens HA was er niets aan de hand, omdat het zo lichtroze was en het niet heeft doorgezet! We gaan [-o<
Hey meiden, Kan me voorstellen dat je even in de stress schiet. Zou ik ook doen. Wat een gedoe, he die onzekere periode. Ik weet dat ik bij de eerste ook pas echt gerust was nadat ik de echo had gezien. Maar zeker de eerste week na de ongi lijkt me best een onzekere periode. Ben je nu wel of niet echt zwanger? @ Yvette: Goed dat je de HA hebt gebeld voor meer info. Stelt je toch weer wat meer gerust, he. @ Silvana: Ik heb je test bekeken, maar misschien ben ik een beetje blond... . Ik zie rechts blauw en dan links ervan die dikke streep. Is'm dat? Welke test heb je gebruikt? Groetjes, Maine
Goedemorgen dames, @zwangeren: Gefeliciteerd! Ik zie dat jullie me op rood hebben gezet, maar ik ben nog niet ongi . Ook nog niet zwanger, want ik heb gister negatief getest ! Ben bang dat mijn cyclus een beetje van slag is, dus er zit nix anders op dan wachten, ben ik bang. Veel suc6 nog allemaal, als ik wel in het rood mag, meld ik het wel weer Liefs Meis1984
als je op de test klikt dan zie je 'm in het groot dan is ie duidelijker, maar naast die blauwe lijn komt een donkere streep en daarna een wat lichtere streep. is een dipstick van sensi.
Hoi Silvana, Ik had'm al vergroot, maar ik snapte de test gewoon even niet. Thanks voor de uitleg . Groetjes, Maine
ga morgenochtend een test van predictor doen en als die ook een 2de streep geeft ga ik het pas geloven.
2 weken geleden vond ik het wel raar, want het was veel oud-bloed, soms een beetje rood (bij het plassen) dan was het weer een paar uur weg. heb er eigenlijk toen verder niet bij stil gestaan. maar omdat ik zo misselijk ben toch maar ff een testje gedaan, ga morgen weer testen maar dan met predictor. mijn moeder kwam na 4 maanden er achter dat ze zwanger was omdat ze wel in die maanden haar menstruatie had. menselijk lichaam is maar raar/vreemd he.
Goeie morguh meiden, Nou heb vanmorgen getest maar negatief.. zal van de week wel worden denk ik. Alleen de vraag of ik straks bij de eind mei of begin juni lijst kom. Maar blijf duimen hier voor iedereen groetjes
Ik voel me ook niet zwanger, hoor! 't Is dat m'n temp. zo hoog blijft, de weggebleven zijn en vooral dat de test 2 strepen gaf, maar anders zou ik het ook niet weten...! Dus blijf positief!
@iuno gefeliciteerd meis nou ik denk dat ik naar mei mag gisteren weer wat bleod verlies toen in eens niet meer vanmorgen weer wel en nu weer niks heel vreemt dus wacht nog even in april tot het goed door breekt
@ De zwangere: gefeliciteerd! @ Silvana: ik zie duidelijk een streep hoor! Gefeliciteerd! Predictor heeft meer hcg nodig, dus schrik niet als ie negatief aangeeft, deze vraagt gewoon meer! Dan weet je dat alvast!