Al 2 dagen overtijd! Alleen vorige maand had ik ineens een cyclus van 33 dagen, en anders dus altijd 30..... Is wel spannend hoor! Ik heb verder niet echt symptonen ofzo! Ik wacht nog maar even af voor ik ga testen Alle zwangeren van harte en geniet ervan!
dit had ik dus ook 2 weken geleden, en nu een lichte positieve test. dus geef de moed niet op ! groetjes
maar deze maand was de kans al kleiner ik weet niet wat ik er van moet denken als het vandaag niet goed door zet test ik morgen alsnog dus zullen het dan wel zien
Hallo! Willen jullie ook even naar mijn testjes kijken, ze staan in mijn album! Succes voor iedereen! @ Silvana: Volgens mij is die gewoon positief hoor, die van jou!
Alle zwangeren gefeliciteerd! Bij mij nog steeds niets gaande. Negatieve testen en niet ongi!? Snap er niets meer van, allemaal erg vreemd! Iemand enig idee? Cyclus van slag, of reageren mijn zwangerschapstesten niet op mijn urine... ? Lekker hoor..die onzekerheid!
Heb geen flauw idee wat nu werkelijk mijn vorige cyclus was, die is zo raar gegaan... 2 april kleine bloeding oud bloed, 4-4 kleine bloeding en daarna weer oud bloed 5-4 'ongesteld'bloeding ben van de laatste uitgegaan voor het gemak, dat was dan een cyclus van 26 dagen, beetje raar, dat heb ik nooit eerder gehad, zo'n korte cyclus. Waar zouden jullie van uit gaan? Ook 26 of toch 24 of 23 ? Is toch raar? Na mijn miskraam is de hele zooi in de war, weet nu echt niet meer waar ik vanuit moet gaan. En zo wordt je nooit zwanger!
ten eerste zeg nooit nooit er zijn mensen die het slechter hebben en wat betreft je cucles zou van de langste uit gaan kan het allen maar mee vallen meiden ik ga jullie verlaten ik ga in mij ronden 19 doen
@yvette Ik heb in jan een mk gehad, maar dat was direct met oud bruin bloed, wat later helderrood werd. Was echt anders dan wat licht roze afscheiding. Gaat vast goed bij jou! Groetjes Clarike ps ik heb me ruim een week al op rood gemeld, maar zie dat ik nog op zwart sta.
menstruatie begint als er vers bloed bijzit. En ik zou altijd van je langste cyclus uitgaan en dat is 30 dagen voordat je nod is dan kun je namelijk nooit te vroeg testen, of van je langste lf uitgaan als je tempt en weet wanneer je je ei hebt gehad. succes mnq. xxx joyce
@ Manon: welke tests gebruik je, ik lees steeds dat clearblue meer HCG nodig heeft dan de gewone huismerk testen, misschien kan het daar aan liggen? @ Clarike: bedankt voor je berichtje, dat stelt mij weer gerust over die rozige afscheiding vanmorgen... HA zei ook al dat het waarschijnlijk geen kwaad kan. Voor jou in ieder geval heel veel succes met zwanger worden meid! @ Lilith: bij jou al een posi test? @ Mnq: ik zou van de langste uitgaan, dan weet je het tenminste zeker, toch? Succes meid!
Hoi Yvette Dat heb ik ook gehoort dat CB testen meer HCG nodig heeft. Ik zelf heb ook met CB getest, tja negatief maar ook nog niet de op bezoek, wil wel hopen maar denk dat ik ergens deze week wel wordt.
Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest. Wil er wat minder mee bezig zijn. Maar ik wil alle zwangeren even feliciteren en de rest heel veel succes wensen!
Hey allemaal, Ben bang dat de ongi eraan komt. Net roze gezien, dan zal het morgen wel doorbreken . Morgen maar even afwachten, maar waarschijnlijk moet ik toch naar mei verhuizen. Groetjes, Maine
@Maine Bedankt voor de opbeurende woorden ik hoop ook idd voor alle niet zwangeren "in mei een bevrucht ei!" @Iuno, @Yvette, @Roos en @Sylvana Van harte met jullie zwangerschap het is jullie van harte gegund. Kunnen jullie niet van HCG strooien in de Hummer? Voor ons wordt het nu ronde 20 en sinds 1 april jl. weer voor een half jaar naar huis gestuurd door de Fertilliteitsarts (FA) omdat er niets te vinden is en we beiden "kern"gezond zijn. Waar blijft dan dat bevruchte ei? Ik denk dat ik aankomende maand maar fanatiek aan de gang ga met die OVU testen. En maar hopen dat de ooievaar een bevrucht ei bij ons achterlaat (In mei legt iedere vogel een ei ...) Wie van jullie heeft trouwens ook ervaring met de ovulatietesten en zwangerschapstesten van babyboomshop? (Te bestellen via de link van deze site) Zijn ze een beetje betrouwbaar? Voor alle wachtbankers: Sterkte toegewenst voor de laatste dagen en voor de rest: Tot straks in de Hummer! Groet, Gepie78
Hallo mensjes, ff een vraagje. sommige hebben het over ongikrampjes die duiden op een zwangerschap. kun je ook een constante buikpijn voelen. een beetje rond mn navel, ook daarboven bij mn maag dus. kan dat mss de baarmoeder die zit te drukken. en onder mn navel ook buikpijn. met ongi worden heb ik dat niet. groetjes
hallo ladies, hoe staat het hier. Zijn er nog mensen over in april, of is iedereen al overgstapt naar mei? Hier nog altijd helemaal niets, mijn buik voelt anders de laatste dagen. Heb een beetje slijmverlies, maar verder niet. Weet echt niet wat ik ervan moet denken en hoelang ik moet wachten om nog eens te testen. Heb nu 2 nega testen gehad. zaterdag voor het laatst getest. Iemand wat advies voor mij!? Gr Shy
Hai Shy, Jaaah ik ben er ook nog, lol. Wou dat ik je tips kon geven, zit hier met het zelfde ook nega test. Maar de duivel is er ook nog niet.. Gr Knorretjuh