NOD Lijst April 1: Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah & Rosanna04 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7 Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & Merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa &Silvana81& Athena & Bee & Sarai 12: Miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 & Manon77 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & Pipikippie & Kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan & Berdien 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & Zeehondje & Wondertje2009 & Gentle & NourElHouda 19: Dib & JedidJah & Clarike 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 & shy 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz & Zen 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa & Tonno & Meisje1984 24: Marina71 & Nola77 & Denise & Evepientje & Shannah 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith & Gepie7827: Energy84 & Meis1984 & Iuno & Enise & Yvette1983 28: Fampje & Desiree1986 & Knorretjuh & Dada 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske & Dizzy 30: Maar29 & Noukie & PriscillaR & Maine & Yustin & Jent & Maybe & Caro1978 & Lana 179 passagiers voor de roze bus! 24 Zwanger, 110ngesteld ,19 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. @Yvette1983 gefeliciteerd meid je staat op roze @ jent je staat op roos meis succes volgende maand @Silvana81 ik heb jeop roze gezet meis gefeliciteerd
Ja... en ik lees in een ander forum dat er heel veel meiden zijn die met CB negatief testen en dan met een andere test wel positief zijn! Ik ga maar eens naar de Kruitvat. Volgens die dames zijn dat goeie. Maar wrs ben ik gewoon niet zwanger... maar ook nog niet ongi... en zeer gevoelige/ gespannen borsten... kan een voorteken zijn natuurlijk! Succes iig!
@ Jess: thanx en veel succes komende maand! @ Maine: jammer... succes bij de volgende maand! En ik ben zo'n januari-mama, ik hoop ook dat ie gewoon blijft zitten tot januari hoor!
hai meisjes, Net een kruidvattestje gedaan (2 voor 5,-) Kan er niks op ontdekken... wordt dus echt wachten tot volgende week vrijdag met de bloedtest. Van die thuistesten wordt ik niks wijzer! Helaas maar ja.. Je hoort wel eens vrouwen die niet posi testen met thuistest maar wel zwanger bleken te zijn, hoop dat ik onder die categorie val...
Op een verloskundige website las ik dat je het beste kunt testen als je een week overtijd bent. Hoe moet een mens dat volhouden? Ik ben twee dagen overtijd en heb gisteren negatief getest. Kan iemand mij op groen zetten aub? Verder iedereen succes..
Ik ga morgenvroeg testen! Ben dan 4 dagen overtijd! Nog meer meiden die morgen gaan testen? Ik zou nu wel willen testen alleen mijn vriend heeft de testen verstopt! Hij wil er graag bij zijn en denkt dat ik me niet inhouden kan! Heeft hij ook wel gelijk in ! Ben wel benieuwd had vorige keer zomaar een cyclus van 33 dagen terwijl anders altijd 30! Groetjes Grietje
@Grietje: spannend! Ik heb besloten om vrijdag weer te testen, ik zit dan op 5 dagen overtijd. Laat je wat weten morgen?
Hey Dizzy, Balen, zeg . Bij mij zijn ze ook vandaag gekomen. Succes in de volgende ronde . Groetjes, Maine
vind het echt bizar weinig roze zeg! Ben ook heel benieuwd eind mei wat dan de tussenstand is als iedereen ongi of poi test hebben gehad... Of je krijgen straks een babyboom
Ik kreeg ook een uitwendige echo met 7 weken. En je zag meer dan genoeg alleen zat er bij dan niets in. Maar je zeg wel heel goed het vruchtzakje enzo.
't Is echt heel weinig deze maand. April doet wat-ie wil en volgens mij gunt april ons niet zoveel roze. De maand mei klinkt als ei, dus ik denk maar zo: In de maand mei iedereen (zoveel mogelijk dan) een bevrucht ei . @ Natjes: Beginnen we de eerste twee maanden van 2009 met een babyboom . @ Dizzy: Spreek en lees je verder in mei . Ik zie dat we rond dezelfde periode de nod hebben. Wie weet wat het wordt. @ Degene die nog op de wachtbank zitten: Succes met wachten. We hopen jullie niet in mei terug te zien, behalve voor de klets dan, he . Groetjes, Maine
Nou inderdaad deze maand is echt weinig beetje jammerzz. Waar zou het toch aan liggen aan het weer hahah grapje.
Hey Priscilla, Nog geen ongi-symptomen? Ik hoop dat ze wegblijven en dat je gauw positief test. Succes . Groetjes, Maine
Ik heb wel krampen dus ik denk dat ik ongesteld word op koninginnedag hehe! Lekker hoor en vrijdag een week op vakantie hmm lekker gepland allemaal haha! Maar ja ik zie het morgen wel of het doorzet dan weer nieuwe kansen in mei. Ik ga maar van het slechtse uit dan kan ik ook niet teleurgesteld worden Groetjes