Goedemorgen allemaal! Jullie zijn er vroeg bij @Re 81, een OB werkt daar ook prima toch? grapje hoor Iedereen is weer lekker aan de klus geweest zie ik. Ik doe deze maand broekloeren, ben wel benieuwd naar het hele ei/slijm/vruchtbaar verhaal. Volgens mij zou ik echt NU mn ei moeten hebben maar ik voel er niks van. Haha ik ga straks maar wel de paastakken versieren misschien wordt mn ei dan wakker. Allemaal een fijne dag, ik heb poetsdag in huis, lijkt wel of die storm ook binnen gewoeid heeft pfff. Groetjes ! Rosanna
Hi Rosanna, Zie in jouw onderschrift staan 'vmk'. Ik vermoed dat je een miskraam hebt gehad? Wat betekent 'vmk'?
Ik ga zo ook even schoonmaken.Ik stofzuig nu dagelijks want onze malamute/wolfshond is aan het verharen.Verschrikkelijk dus ik ben dagelijks aan het stofzuigen en een paar keer per dag huppel ik gewapend met swiffer door het huis. Gelukkig duurt deze periode niet te lang....
meiden ik kom me bij jullie aansluiten, ben gister ongesteld geworden... mijn vermoedelijk en voorlopige NOD zet ik op 19 april! 25 maart moet ik naar de gyn voor een echo om te zien of er wel een eitje rijpt en dan weet ik gerichter mijn NOD. succes allemaal deze maand!dat het allemaal maar erg vruchtbaar mag worden!
Hoi noppie, een vroege miskraam, dan klinkt het minder erg voor mezelf met 5 weken precies ging het mis maar waarschijnlijk is de innesteling al niet goed gegaan want mijn testen waren licht positief en werden niet donkerder naarmate de dagen voorbij gingen. Deze maand maken we de bus fel roze met zn allen Groetjes, rosanna
Lb22, welkom! Nessy kun je niet beter gelijk smorgens de hond stofzuigen? Zijn gelijk alle losse haren weg haha Gehehe ik word te melig..ga maar de vaatwasser uitruimen. Baaaai!
Nou hoe groot Kenzo ook is(en hij is enorm groot) hij is panisch van de stofzuiger en duikt meteen zijn bench in.Gek beest! Zal eens een fotootje plaatsen.Hij is al zeg ik het zelf en grote mooie hond.We hebben hem 2 jaar geleden uit het asiel gehaald en ben er nog steeds erg blij mee.Wat een mazzel hebben we met hem. Maar ja...het verharen...bleh!
Is het een Ierse Wolfshond? die ken ik wel ja, daar kan je bijna op paardrijden. Ja die haren bleghhh...wij hebben 2 katten, een Noorse boskat en een rooie, maar die Noorse haart ook vreselijk, en die slaapt ook nog eens bij ons op bed PANIEK! Nu ben ik nog steeds niet aan het huis beonnen haha
nou ik heb 2 "gewone"katten maar die verharen ook als een gek! word er ook horendol van... maar die van ons vinden borstelen fijn, dus dat scheelt wel een hoop! groetjes Len
dat borstelen is bij ons een drama, die noorse boskat gaat 1 keer per jaar naar de dierenarts en dan wordt hij onder een roesje geschoren in model "poedel" en dan lacht de buurt zich weer rot...
Nee...een alaska malamute/wolfshond. We hebben een traphekje en meneer mag niet omhoog. Borstelen vind ie heerlijk! Hier is een foto van hem.Grootste maat mand en grootste bench gaan net aan...hahaha!
Wat een schat! Echt een grote knuffelbeer! ik zou zo in de mand springen haha. Ben wel gewend aan XXXL honden, mijn ouders hebben 4 (jawel 1,2,3,4) Greyhounds. Wel heel lief maar veel vel en botjes en weinig knuffel