NOD Lijst April 1: Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah & Rosanna04 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7 Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & Merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa &Silvana81& Athena & Bee & Sarai 12: Miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 & Manon77 15: FreeWilly8 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & Pipikippie & Kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan & Berdien 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & Zeehondje & Wondertje2009 & Gentle & NourElHouda 19: Dib & JedidJah & Clarike 20: Victoria & Klingel & Marleen2911 & shy 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz & Zen 23: Tezzz & Kiddo81 & Marijke84 & Pippa & Tonno & Meisje1984 24: Marina71 & Nola77 & Denise & Evepientje & Shannah 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith & Gepie78 & Roos80 27: Energy84 & Meis1984 & Iuno & Enise & Yvette1983 28: Fampje & Desiree1986 & Knorretjuh & Dada 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske & Dizzy 30: Maar29 & Noukie & PriscillaR & Maine & Yustin & Jent & Maybe & Caro1978 & Lana & Gmdmd 179 passagiers voor de roze bus! 27 Zwanger, 124 ongesteld ,12 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 11 onbekend 1 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 24 april 1. Marijke84 Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. Heb meerdere meiden op oranje gezet, mocht ik ten onrechte gedaan hebben en je resultaat is anders geef het dan even aan! Even een oproepje aan de meiden van de 30e april, geef even door of je op negatief mag of op ongi of op zwanger, kan ik dit nog even aanpassen!!
@ roos80: heb je erop gezet! Gefeliciteerd meis! @ pookie: ach 31...valt toch reuze mee? je bent zo oud als je jezelf voelt, toch?
31 kan soms heeeeeeeeeeeeel oud aanvoelen! Zeker als ineens jongens in de kroeg je met mevrouw en u gaan aanspreken! Voor de rest voel ik mij geen dag ouder dan 25!
nou pookie; dan kan ik je gerust stellen, dat heb ik ook. Volgens mij vanaf 18 heb je dat al.. Tenminste ik wel. Lijk ouder dan dat ik ben. Nu nog een voordeel straks misschien een nadeel haha lol.
maandag dus een positieve test, dinsdag negatief en vandaag weer negatief. ik ben dus degene waarbij de test vals positief aangegeven heeft en zoals er op de test staat is de test 99 procent betrouwbaar, fijn ik hoor dus bij de 1 procent waarbij die vals is. zit nu in een gigantische dip door die klere test van het merk S. nooit geweten dat een test positief kan worden zonder dat je het hormoon aanmaakt.
kan zijn sylvana dat het een hele hele vroege mk was. Maar iig succes in de volgende ronde. xxx Joyce
Das echt ontzettend balen zeg! Was het de sens...test? Heb er meer negatieve dingen over gehoord hoor! Maar goed je gaat er niet vanuit dat je bij die ene procent hoort.. Voor jou dus niet die testen meer!
ben best nerveus voor morgen eigenlijk! Moet dit keer alleen want hubbie is met de truck weg dus ja moet alleen. Verder weet niemand in de omgeving dat we nu al bezig zijn..wil eht ook zo houden.. Dus er zit helaas niets anders op dan alleen te gaan! Zal eens vragen of ze het niet kunnen versnellen zodat ik morgenmiddag de uitslag al heb... Spannunnndd! Weten jullie wat ik wel apart vind?! Dat in mei nu al 4 (!) zwangeren zijn! En dat april maar zo weinig is gebleven!
heb net een mail naar sensi gestuurd en hun melden mij dat er nog nooit een valse positieve test van sensi is geweest. als het een miskraam zou zijn dan zou ik neem ik aan nu 3 dagen later er toch wel wat van moeten merken/voelen.
succes morgen ! weet jij hoe lang het ongeveer duurd voor je de uitslag van het bloedonderzoek hebt? ik ga namelijk morgen een bloedtest laten doen, wordt gek van onzekerheid, 1 positieve test en 2 negatieve testen. groetjes
Natjess sterkte morgen, misschien kunnen ze je sneller helpen, maar vergeet niet dat het lab ook een achterstand van 2 dagen heeft weg te werken!
Pookie, lijkt of je uit ervaring spreekt, werk je er? Ik wacht nog een paar dagen af.....ga er eigenlijk niet van uit dat ik zwnger ben, maar in je achterhoofd hou je altijd hoop
@ Silvana: Mijn mk in januari kwam pas na 4 dagen overtijd, testen gaven steeds negatief aan, maar had alle symptomen van zwangerschap. Na 4 dagen kwam het dan inderdaad ook "los" Hoop voor je dat het niet zo is, natuurlijk!
Goeiemorgen, Ben nog niet ongsteld. Ik ga zo maar ff een testje halen bij de drogist. Want 12 uur vertrekken we om een weekje op vakantie te gaan ! Ik zal zo snel mogelijk laten weten of de test negatief of positief is. Als dit forum dan al gesloten is laat ik het wel ergens anders weten haha. Groetjess
Kennisen die er werken, en ik werk ook op een lab. Een chemisch lab dat dan weeer wel. Ik wilde niet bloedprikken etc.............hou niet zo van naalden! Maar mijn temp is weer aan het zakken; zouden de in aantocht zijn?Ik hoop het ik wordt een beetje gek van het wachten en ik wil gewoon een nieuwe ronde starten!
@natjes: heel veel succes met bloedprikken (als je niet al geweest bent) @priscilla: Dat zou wel een geweldige vakantie worden als je een positieve test in handen hebt dadelijk! @ de anderen wachtenden hier heel veel succes en hopelijk niet tot in mei! Groetjes, Angela
goedenmorgen! Ben nog niet geweest ga zo, ben even flink aan het ontbijten anders ga ik zo knock out Voor degene die vroeg hoe lang duurt voordat je de uitslag hebt, normaal gesproken de volgende dag, in dit geval dus maandag!