NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    @natjes : ikzelf werk in een labo en bij ons weten ze de uitslag al na 1uur
    Wij zitten wel verbonden aan een ziekenhuis dus wij sluiten nooit
    maar zelfs in privé-labo's werken ze ook op zaterdag hier in belgië, weet niet of dat in nederland ook zo is
    In elk geval als je bij ons 's morgens bloed laat trekken hebben wij tegen de middag het resultaat al. Kan mij niet voorstellen dat het ginder zoveel langer duurt
    Anders moet ik je bloed maar even meenemen dan zou je voorrang krijgen op alle andere stalen :D Ik hoop dat je snel meer weet want zolang in onzekerheid zitten moet wel moordend zijn Ik duim alvast voor je

@ de rest : veel succes met testen, klussen,...

Ikzelf had gisteren plots veel vruchtbaar slijm ?! Normaal was mijn eisprong vorige week al( afgaande op mijn vorige cyclus). Weet iemand hoe dit kan komen ?

2. Niet meer actief

Ik wil je even zeggen dat ik heel hard voro je aan het duimen ben!!! Ik hoop dat je vandaag een vet positieve bloedtest zal hebt!

Liefs Naatje

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Heb net getest helaas niet met ochtendurine kwam het vaagste schaduwstreepje ooit tevoorschijn. Zet mij maar op groen (negatieve test) aub. Ik test volgende week wel weer als ik terug ben van vakantie met een test van de apotheek daar heb ik de beste ervaringen mee.

GRoetjes aan iedereen :D

4. natjes

natjes Niet meer actief

zo ben al weer terug. Jemig wat was het gruwelijk druk!
    Het was ook niet een fijne 'bloedprikker' ze jenste die naald er toch hard in niet normaal.
    Zit dus alweer met fijne blauw plek op me arm haha.
    Hoorde net iemand over dat het zo lang duurt de uitslag.
    Moest het in het ziekenhuis laten doen. Daar testen ze het dus en dat wordt de volgende dag smorgens doorgemaild naar de huisarts.
    Deze brengt alles in kaart en stelt bij iedereen een 'diagnose' en een 'vervolgplan'.
    Dit doet hij smorgens tot 2 uur.
    Na 2 uur kan je dus pas bellen..
    Ach dat kom ik ook nog wel door die 3 dagen!

5. natjes

natjes Niet meer actief

@ pricilla:

Fijne vakantie meis! enneuh waarom neem je geen testje mee? ben nieuwsgieruuuugggggg! :)!
    Maar goed er is hoop dankzij het schaduwlijntje!

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Natjes, succes met afwachten dit weekend. Kan je de spanning nog een beetje bedwingen?

7. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Dag meiden,

nou ik baal dus een beetje. Ik had/heb last van allerlei zwangerschapskwaaltjes (ik was er echt nog niet mee bezig aangezien we pas net begonnen zijn.)
    Ik had een beter ruikvermogen, ik heb overgegeven, heb kokhalzingen, mijn buik was opgezet, had 2 weken last van witte slijm, buikpijn, steken in buik en mn borsten voelde ik. Dus ik op mijn nod test gedaan (eergister) was neg. Ben ik dus gister ongesteld geworden.
    ik snap het niet echt, vanwaar die symptonen. mss onbewust ermee bezig zijn geweest ofzo.....heb het idee van niet.
    Maar de ha wilde een bloedtest dus die heb ik toch maar even gedaan vandaag. Maar denk dat het toch niks is.
    Kunnen ze aan je bloed zien of het eventueel een mk is geweest.
    Een beetje een lang verhaal maar moest het echt ff kwijt.
    Ik laat het nog weten.
    xxx

8. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Jeeeemig Natjes: ik vind dat je er recht op hebt het NU te weten! En wij ook ;) . Punt is natuurlijk dat jij geen officieel 'spoedgeval' bent, flauw hoor. Anyway, succes met nog langer wachten, ik duim nog steeds voor je.

liefs
    noppie

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wat verschrikkelijk balen zeg! Ik weet niet het antwoord op je vraag, maar ik weet wel dat pms enorm lijkt op zss. Heb ik ook allemaal gehad. Succes!

10. natjes

natjes Niet meer actief

uhhhmmm ik zal wel moeten haha

Aan de ene kant ben ik bang voor teleurstelling, aan de andere kant ben ik gewoon retenieuwsgierig. (sorry voor woordkeuze ;))

Het feit dat op 16-4 hcg aanwezig was, maar twijfelachtig.. Heb tussen vandaag en 16-4 nog 2 testen gedaan. (cb digitaal)) Beide niks te zien. Maar er is hcg geweest en heb gen mk gehad. Daarom heb ik echt geen flauw idee wat ik moet verwachten!

Dat vind ik wel een moeilijk feit.. Maar goed als ik maandag niks wijzer wordt wil ik doorverwijzing naar gyn voor echo oid. Dan wil ik weten wat er aan de hand is. Ben 27 februari voor laatst ongesteld geworden!

11. natjes

natjes Niet meer actief

@ happy: meid er is nog hoop hoor! Je hoort wel meer vrouwen die ongi worden terwijl ze zwanger zijn!
    Is het echt een flinke bloeding of meer bruin?

Wanneer hoor jij de uitslag?

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Happy,

Ik had dat ook in maart. Het schijnt te kunnen komen door het verschijnsel 'ontpillen'. Ben jij dit jaar toevallig ook gestopt met de pil? Het zou ook nog zo kunnen zijn dat je een vroege miskraam (VMK) hebt gehad, dat schijnt ook vaak voor te komen.
    Ik hoop dat je snel uitslag hebt van de ha en dat je je snel weer wat beter voelt.

liefs
    noppie

13. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    hoi meiden,
    ik krijg ws vanmiddag al de uitslag. ik kan niet aan het ontpillen zijn, had een spiraaltje die er al in december uit is gegaan.
    Ik hoop zo dat ik zwanger ben!
    Maarja is de eerste ronde. zal dan wel geluk zijn.
    ik zou mss wel willen weten of het een mk is, hoe kan dat. Maar eigenlijk mss verstandiger dat ik het dan gewoon zo laat als ik niet zwanger ben.tis trouwens best wel een flinke bloeding (heb ik altijd de eerste 2dagen)

14. natjes

natjes Niet meer actief

Fijn dat je vanmiddag al de uitslag krijgt meid!

Hoop voor je dat het positief nieuws is ieder geval. Weet hoe je je voelt die onzekerheid is slopend!

15. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    ja, ik weet niet of ik verdrietig moet zijn, of gewoon denken dat de volgende ronde weer een kans heb. Aangezien we net zijn begonnen weet ik niet hoe mn gevoel is zeg maar. tuurlijk baal ik maar vind het raar als ik de tranen de loop laat gaan toch. ik weet t allemaal niet ..... maarja we zien wel.
    ennen natjes ik hoop zo dat het raak is bij je.....slapeloze nachten zeker!

16. natjes

natjes Niet meer actief

happy:

Je wil gewoon weten waar je aan toe ben, of dit nou ongi wordt of zwangerschap dat maakt niet uit. Je zit nu in een soort 'loze' periode waar je voor je gevoel niks mee kan.
    Tuurlijk hoop je dat je zwanger bent. Mocht dit niet zo zijn dan wil je gewoon ongi worden zodat je weer verder kan.
    Ervaar het precies hetzelfde en weet niet wat ik inderdaad ermee aan moet!
    Ik loop ook al lange tijd met alle zss die je je kan bedenken. Bij de meeste meiden denk je aan ontpillen, helaas gaat die vlieger niet op want ben al 3 jaar pilvrij...
    Bij ons is het in feite ook pas de eerste ronde. Ben 27 februari voor laatst ongesteld geworden. Normale cyclus van 36 dagen, ben al 30 dagen 'overtijd' nu.
    Blijf ervoor dat we maar luikje op de buik moeten krijgen zodat je zelf kan kijken hoe het ervoor staat ;) Scheelt hoop frustraties/emoties/onzekerheid en geld (verspilde zwangerschapstesten...) :)

17. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    inderdaad ja, een luikje dat je ff kan spieken.
    maar jij bent 30 dagen over tijd, dan zullen je gevoelens idd met je aan de haal gaan zeg. dan zit ik nog maar heel kort in die loze gevoelens, jeetje wat irritant voor je.
    ik stuur je heel veel hcgtjes toe! Ga maandag meteen ff online om te kijken voor je.
    ik had 4 april mn laatst ongesteldheid. Zou dus nog erg kort zijn.
    fijn dat hier meiden zijn die hetzelfde voelen (al zou ik willen dat iedereen gewoon meteen een antwoord kreeg natuurlijk!)
    succes

18. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    ik ga nu maar ff wat dingen doen, ff wat afleiding.
    kan het ook zijn dat ze geen hcg vinden omdat het mss nog te kort zou zijn. ben nog een beetje een leek haha
    ben vanmiddag weer online
    doegie

19. natjes

natjes Niet meer actief

Maandagavond kan ik jullie het 'verlossende' antwoord geven!

20. natjes

natjes Niet meer actief

heb net heeeeerlijk in de hangmat gelegen in het zonnetje! Dat doet een mens echt goed zeg!

Ben in 1,5 uur al lekker verkleurd, kan dat wel gebruiken zo voor de bruiloft!

Deel Deze Pagina