valt bij mij in de tuin weinig te doen, heb een gezamenlijke binnentuin hahaha heb nog wel zat te doen maar kan me er (nog) niet toe zetten! Moet nog boodschappen doen voor hubbies verjaardag, vuil naar de stort brengen, was doen, huis schoonmaken.. Maarja kan ook allemaal morgen hè met hulp van hubbie
haha zo is dat, de hubbies kunnen dat ook allemaal doen. bij mij ligt er ook een stapel was om te strijken. maar das geen afleiding, dan ga ik juist denken. ik heb zo het gevoel dat het toch niks is, dan kan het trouwens alleen maar meevallen (meevallen is zachtjes uitgedrukt haha het zou keigaaf zijn) hopelijk hebben ze vanmiddag de uitslag al en anders maar ff doorbijten en tot maandag wachten.
ik moet zelf even bellen om te kijken of het binnen is, gelukkig maar anders kijk ik telkens op de phone.
ik moest vorige keer zelf bellen om 2 uur... heb nog nooit zoveel op de klok gekeken haha. En alsnog met kater opgehangen omdat de bloedtest twijfelachtig was... Had met alle scenarios rekening gehouden behalve met die haha. Heb de drang om te gaan testen.. Geen idee waarom. Heb het maandag nog gedaan en niks te zien.. Hmmm zal ik.. of zal ik niet... Of zal ik gewoon schop onder m'n h*l geven en dat huis eens aan kant maken haha..
hoihoi aprilmeiden, hier is het nog steeds vaag. Steeds niet ongie, maar ook geen positest. Blaasontsteking is bijna over. Verwacht zelf toch niet al te veel meer van en denk dat ik een cyclus heb overgeslagen. Ondertussen blijven we gewoon klussen. Weet natuurlijk maar nooit waar het goed voor is, we genieten in ieder geval nog steeds van het klussen. Ik hoop dat ik toch nog in de roze bus mag stappen,. Als hij mijn halte nog niet gepasseerd is?
de bus blijft bij de halte wachten tot wij ingestapt zijn geen zorgen dus... Heb je al bloedtest gedaan angelea? Hier al 30 dagen overtijd, alle zss en afwachten tot maandag, 2e bloedtest , hopen op goed nieuws! Wij klussen ook stug door Want stel je voor! haha
nee nog niet. Eerst moet de kuur voor blaasontsteking afgemaakt worden. Dat is maandag, als ik dan nog niet ongie ben ga ik dinsdagochtend testen en idd om een bloedtest vragen. Van deze onzekerheid wordt je ook niet goed. Lijkt me zo mooi om met moederdag het nieuws te kunnen vertellen. Nog even afwachten.
ik vind dat woord klussen n beetje apart haha! maarre als je genoeg test hebt zal ik er zaterdagochtend samen met je hubbie er één tegen aan gooien, als hij het daarmee eens is. Mss geeft hij aan wachten tot maandag dat maakt het ook makkelijker voor je. ik ga nu echt ff de tuin in en laat t straksjes wel weten. duimen maar! xxx
Zeker mooi weer om in de tuin aan de slag te gaan. Ga zelf zo boodschappen doen. Ik vind klussen niet zo raar hoor. Met collega heb ik het eerder over gymmen. Niemand snapt waar we het over hebben, maar wij wel. Ik heb nog 1 test liggen, en heb er ook al 3 gebruikt. Laatste keer was afgelopen dinsdag. Ik heb ook wel eens gelezen dat er meiden zijn die pas laat positest in handen hebben. Wacht gewoon tot dinsdag af, maar blijf zeker nog bij april hangen, want ik MOET met die bus mee.
Jaaaaaaaaaaa, ik wil ook een luikje! Ik heb nu al een paar dagen last van brandend maagzuur en ik voel mij vandaag gewoon Kl.... Misselijk, buikpijn bleh. Het voelt niet als PMS maar mijn temp was vanmorgen 36.5 dus ik verwacht wel dat de duivels komen..BLEH!
Balen Happy27 Hopelijk heb je meer succes in de volgende ronde. Mijn NOD is a.s. maandag, maar als m'n temp nog hoog is ga ik waarschijnlijk zondag testen. Heb afgelopen maandag een heel klein beetje bloed verloren. Misschien een innesteling? Ik hoop het maar, maar weet het niet zeker. Verder heb ik eigenlijk geen klachten, alleen m'n temp is wel hoog. @alle zwangeren: gefeliciteerd! @meiden die ongi zijn geworden: balen zeg! Sterkte en veel succes in de volgende ronde @alle wachters: succes!
Hallo! Wat is het stil hier! Jammer hoor, er zijn toch nog wel een aantal meiden die nog geen duidelijkheid hebben.. Natjes: echt zo spannend allemaal voor je, die onzekerheid wens je toch niemand toe. Zelf heb ik nog even zitten rekenen, het zou nl kunnen zijn dat m'n NOD dag pas 30 april was en dat ik dus een dag te vroeg heb getest, waardoor het misschien negatief was? Tja, ik weet het zelf ook allemaal niet meer hoor. Heb wel het gevoel dat m'n tepels wat gevoeliger zijn en heb al veel buikpijntjes gehad de afgelopen week.. Was zelf een beetje misselijk vandaag. Misschien dat ik morgen of zondag nog een testje waag, maar ben zo bang dat ie weer negatief is.. pff. hou jullie op de hoogte! ps: wel gaaf he, dat er in mei al zoveel zwangeren zijn! Hoop dat de laatste wachtenden hier voor wat meer rose zorgen in april!
Ik dacht ik kom hier ook maar eens kijken, ik zit namelijk erg in de onzekerheid. Ik ben al wat dagen overtijd maar heb woensdag al laatste getest maar die was negatief. Ik zie dat er al meer van jullie overtijd zijn, houden jullie het nog een beetje vol die onzekerheid?
Hallo meiden, Ik ben er een die nog geen duidelijkheid heeft. Gisteren opnieuw een test gedaan. Negatief... Vandaag dacht ik ongi te zijn geworden...? Iets rood bloed, daarna iets oud bloed en nu al zeker een halve dag niets meer... heel apart. Ik ga er maar vanuit dat het wel een ongesteldheid is... dus ik ga naar mei! Zie jullie misschien daar... Wachtenden nog suc6! En zwangeren natuurlijk gefeliciteerd! XXX
hoi meiden, ik kom af en toe nog even gluren. Maandag eindelijk duidelijkheid natjes? Das mooi. Ik hoop dat je een knallende HCG waarde hebt! Hier: niet schrikken waaaaaaaa 33 dagen overtijd. Pfff. Ook geen cyclus overgeslagen zo te voelen. Inmiddels doen wij aan veilig klussen...dat valt vies tegen zeg De laatste keer "onveilig" was afgelopen zaterdag, dus volgende week zaterdag een test (14 dagen) en wanneer dan negatief wil ik vragen of ik een kuurtje kan krijgen. Gezelliger word ik hier ook niet van. Alle overtijddames veel succes!
@ rosanna; ik hoop het ook.. ben 3 dagen minder ver dan jij bent; 30 dagen overtijd.. Hoop voor jou ook meer duidelijkheid snel!