NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fampje

fampje Lid

20 mrt 2008
    57
    0
    0
    verpleegkundige consultatiebureau
    Hallo Natjes, Rosanna04, manon77 en Veertje.
    Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het heel fijn vind dat jullie nog samen met mij in het nod-april forum zitten. Niet dat ik het leuk vind dat we allemaal overtijd zijn, maar wel heel fijn dat we de dingen een beetje met elkaar kunnen delen. (ik realiseer me dat ik in tegenstelling tot jullie nog maar een paar dagen overtijd ben hoor)

Hopelijk hebben we snel allemaal duidelijkheid!

fijne avond

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik vind het ook fijn om met mensen te praten die hetzelfde hebben.
    We zitten allemaal in de zelfde onzekerheid helaas.

3. natjes

natjes Niet meer actief

goedenmorgen meisjes! Wat een heerlijk weer he!

Zit even boterhammetje op te peuzelen, ga dan douchen en richting paardje. Denk lekker het bos in, even relaxen voordat de stress begint ;) vanaf 2 uur tot vanavond laat allemaal visite voor verjaardag hubbie (maandag jarig).

1 voordeel, dan hebben we morgen niks en kan ik morgen even puin ruimen in huis!

4. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier ook nog steeds het zelfde..
    Durf nog geen test tedoen omdat afgelopen maandag negatief was zal het vast niet nu posi zijn toch...
    Nou veel sterkte iedereen die nog wacht hopelijk wachten we niet voor niks..

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    haai ho,
    hier nog steeds alles onzeker. Mijn temperatuuur vanmorgen was 36.6 dus nog niet echt laag maar ook geen 36.7 of 36.8 meer. Ik voel mij kotsmisselijk, iedere keer ook zure oprispingen ( sorry) en een mega opgezwollen buik. BAH.............. en maar rustig zien te blijven afwachten!
    Zou dit echt PMS kunnen zijn? Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt, wel migraine of steken in buik maar deze misselijkheid..............

6. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Balen he meiden...en dan te bedenken dat mijn nod 1 april was... het is alweer 3 mei.
    Vanmorgen heb ik nog een goedkope kruidvat test gedaan en er is ook geen streepje te zien, ik hoop maar dat ik eindelijk eens ongesteld mag worden!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Maar wat ga jij doen, blijf je afwachten of ga je naar de huisarts?

8. fampje

fampje Lid

20 mrt 2008
    57
    0
    0
    dag meiden van de wachtbank!

Houdt iedereen het nog een beetje uit daar? Begint al aardig irritant te worden he..

Natjes: nog 2 dagen he, dan weet je eindelijk meer.. spannend joh..

Ik zelf: vanmorgen nog getest met kruidvat met pipet, niks te zien. Had gistermiddag wel ineens iets wat leek op vruchtbaar slijm. Heel glad, doorzichtig, soort van eiwit van een rauw ei (lekker verhaal he). Denk dus dat het nog twee weken gaat duren tot ik of ongi word of een positieve zwangerschapstest krijg..

succes allemaal..

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Fampje dan zou ik als ik jou was toch maar gaan klussen misschien heb je namelijk nu wel pas je ei. Want je hebt zo te zien geen standaard cyclus. Succes meid.

xxx Joyce

10. fampje

fampje Lid

20 mrt 2008
    57
    0
    0
    Jent: bedankt voor je berichtje. Ik ben gister weer begonnen met klussen, want las idd dat je voor je eisprong dat vruchtbaar slijm hebt, dus hopelijk zijn we nog niet te laat. (wij klussen om de dag by the way)

11. fampje

fampje Lid

20 mrt 2008
    57
    0
    0
    zie trouwens dat jij al lang bezig bent.. Dat zal ook niet meevallen zeg.. Lees ook dat je naar de gyn gaat, veel succes gewenst, ik zal voor je duimen....

12. natjes

natjes Niet meer actief

goedenmorgen meisjes!

Pfoeee hééé gisteren toch drukke dag gehad! Van 2 uur tot 11 uur hele huis vol visite, onverwachte mee-eters enz enz. Druk druk druk dus. Me hele huis is geplunderd (haha) , ben blij dat ik het nog niet schoongemaakt had!
    Vanmiddag nog een lading visite en dan is de dag alweer voorbij!

Ben vanochtend flink misselijk opgestaan, last van wat maagzuur wat flink hoog zit. Beetje jammer weer!

Ben nu even lekker aan het compen, hubbie ligt nog te pitten en heb pas om 10 uur bij paardje afgesproken, kan nog even rustig aan doen!

Hoe is het verder met de dames?

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ow Fampje als jullie om de dag klussen dan is er niets aan de hand. het is geen ramp om een keertkje over te slaan. We zijn niet super lang bezig, maar ik vind het wel fijn dat we nu al bij de gyn terecht kunnen om te kijken hoe we verder gaan, vaak mag dat pas veel later.
    xxx joyce

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    pfffffffffff, nog steeds nix.
    Mijn temp is nog steeds 36.5. Ik word zo moe van het wachten!
    Morgen maar even de dokter bellen!

15. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    He meiden,
    Lekker een paar dagen weggeweest en ja hoor....vrijdag ongesteld.
    Ik wist dat het er aan zat te komen en ik ben al lang blij dat het niet precies in de paar dagen dat we weg waren kwam. Vorige keer een cyclus van 35 dagen nu 44 dagen, ik ga m'n banner even wijzigen en ik geloof dat ik er nu maar 40 dagen van ga maken.
    Ik verdwijn naar juni....

Groetjes, Pippa

16. Dag dames,

ben nieuw hier... dit is waarschijnlijk mijn 1e berichtje ;) .

Mijn NOD-Dag was de 29e april. Inmiddels is het al weer 4 mei dus ben uhmm 6 dagen overtijd. Heb meteen de 30e een test gedaan maar die was negatief. Ik heb wel af en toe wat gevoelige borsten en een vreemd gevoel in mijn onderbuik dus ben benieuwd.

Groetjes,
    Soumaya

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Spannend Soumaya, ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt.

Hier nog steeds niks, ik dacht dat ik gisterenavond het zou worden maar niet.
    Word eigenlijk een beetje gek van het wachten.

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goh, het wordt nu wel heel rustig hier!
    Begrijpelijlk met dit prachtige weer!
    Hopelijk is het volgend weekend ook mooi!

19. fampje

fampje Lid

20 mrt 2008
    57
    0
    0
    Hello!

Sousou: join the club! veel succes met wachten!

Veertje: hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Natjes: Fijn dat jullie het leuk gehad hebben, even lekker aan andere dingen denken is niet verkeerd! Morgen weet je meer he, ik duim voor je!

Pippa: jammer dat je ongesteld bent geworden, echt irritant als je cyclus zo lang is.. Veel succes met klussen.

Pookie66: ben benieuwd wat de dokter zegt, hou je me op de hoogte?

Jent: idd fijn als je huisarts je meteen doorstuurt, heb je toch wel het gevoel dat je serieus genomen wordt. Raar dat dat zoveel verschilt per huisarts eigenlijk he..

mezelf: ik verwacht over 2 weken pas weer iets (denk tussen 16 en 20 mei NOD :rolleyes: ), dus ik klus vrolijk door en test voorlopig niet meer

20. natjes

natjes Niet meer actief

hai meisjes!

Och jeetje ik ben toch verbrand vandaag... Niet gezond meer... Is veel sneller gegaan dan ik dacht!
    Maar morgen als goed is wel een lekker kleurtje op mijn eerste werkdag bij nieuwe baas (mijn pa hihi ).
    Tevens morgen de uitslag van de bloedtest! Ben retenieuwsgierig ahahaha :)

Hoop op nieuws, of dit nou positief of negatief is, moet er even rekening mee houden aangezien ik woensdag mijn trouwjurk af ga passen!

Deel Deze Pagina