Ga nu lekker douchen en kruip m'n bedje in. Erg druk weekend gehad en ben flink moe. Morgenavond weet ik meer voor jullie! Doei doei!
Ja , bedje! Ik kruip er ook in! En morgen maar hopen op een rustig moment op het werk zodat ik de huisarts kan bellen. Of de moeten gearriveerd zijn. Dat heb ik eigenlijk liever!
HOI HOI HOI ik mag op rood! Volgens mij ijn er niet veel meiden die zo zijn met deze mededeling maar na 55 dagen wordt het wel eens tijd!Dreigen me huisarts heeft geholpen......Nee hoor. De zijn gewoon heel netjes 14 dagen na ovulatie op komen dagen. Die ovulatie zelf was alleen 17 dagen te laat. Wel frappant is dat die ovulatie op gang is gekomen nadat ik was gestart met de Etos zwanger worden pillen. Vandaag ga ik dus vol goede moed opnieuw met die pillen beginnen en dan zal ik aan mijn temperatuur wel zien of alles goed gaat. En stel dat het volgens het boekje gaat verlopen dan zijn we gezellig met mijn vruchtbare dagen op vakantie. Ik heb er nu al zin in!
goedenmorgen! @ pookie: Ben blij voor je meid. Nu kan je weer verder! En super dat het waarschijnlijk in je vakantie valt. Dat maakt het nog relaxter! Hier nog niks te bekennen. Kan vanaf 2 uur ha bellen. Moet even kijken hoe ik dat ga doen. Moet even wegsneaken ofzo haha. Stomme is wel, heb vanochtend nog ff testjes gedaan van kruidvat (die met pipetje) En daar is niks op te zien. Verwacht dus ook geen positief nieuws van de huisarts!
Natjes suc6 met de uitslag. Hier nog steeds niets bekend. Begin nu steeds meer te geloven toch zwanger te zijn. Temperatuur is al 5 dagen 0,5 graden hoger. Borsten doen zeer, en raar gevoel in onderbuik. Ga vanmiddag testen halen, laat het jullie direct weten als ik getest heb.
nou pfff ik moet ook even wat kwijt. heb anderhalf week lang last gehad van zss. overgeven, ruikvermogen veel beter, opgezette buik en noem t maar op. test gedaan op nod die was neg. bloed geprikt was o. ongesteld geworden. nu ben ik al wel 3 kilo aangekomen ineens. alles wijst erop dat het niks is maarja....die zss en aangekomen, je hoort wel vaker wonderverhalen maar dat is zelden. kan de dokter inwendig kijken of het wel of niet is. weet iemand dat anders doe ik dat voor de zekerheid ook ff zodat ik het zeker weet! echt irritant!
Hoe lang ben je met de pil gestopt? vaak hoor je dat vrouwen die nog aan het ontpillen zijn ook last hebben van zwangerschapsverschijnselen namelijk, ikzelf heb er de eerste maanden ook last van gehad en voelde me toen ook zwanger maar er was niets, dus misschien dat het daar van kan komen?
* boemerdeboem* Hallo dames, 'K kom ook nog even in april binnenvallen, om te kijken hoe het met jullie gaat. @natjes, heb je de uitslag al van de HA? Voor de overige dames die nog geen duidelijkeheid hebben ... of Nog veel sterkte op de wachtbank. Ik laat even wat lekkere ijshoorntjes =P~ voor jullie achter, die gaan er wel in met dit mooie weer dacht ik zo! Liefs, Gepie78
pookie66! Jeeeeeeeeeee EN IK MAG OOK OP ROOD! PRAISE THE LORD! Na 78 dagen ben ik eindelijk ongi geworden! Al nieuws Natjes?
@Rosanna; Ook jammer maar ga je gezellig met mij mee naar Juni of schuif je al door naar juli? @Happy, mijn schoonzusje is na haar spiraaltje een half jaar van de leg geweest, aangekomen geen ongi en hormonale ellende. Het doet toch ook wat met je al zitten er geen hormonen in. @Natjes: Waar ben je?/Heb je al een uitslag? Ik ben de hele middag al aan het duimen voor je.
Hallo meiden! Wat fijn dat jullie er nog allemaal zijn! Ik mag ook op rood. Ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden. Nu heb ik alleen geen idee meer hoe mijn cyclus loopt. Ik ben 31 december ongesteld geworden. Daarna 1 februari, daarna 17 maart en nu dan 2 mei. Mijn cyclussen zijn nu dus: 32 - 46 - 46 Wie kan mij vertellen waar vanuit te gaan. Wil wel een banner aanmaken, maar geen idee hoe dan werkt. (blond he..!) Moet ik nu uitgaan van 46 of gewoon vier weken..? Ik zou wel willen weten wanneer ongeveer mijn eisprong is. Wie wil me ff helpen? Ik heb nu mijn nod op 30 mei gezet omdat ik dan vier weken verder ben, maar volgens mij klopt dat helemaal niet... Bedankt!