NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland

@Manon
    Het is het meest handige om een gemiddelde van de drie te nemen, in jouw geval komt dit dan neer op een gemiddelde cyclus van 41 dagen. Mochten deze 41 dagen inmiddels voorbij zijn zonder enige symptonen of ongi dan kun je je NOD nog altijd wijzigen in 46 dagen. Ook is het een idee om met ovulatietesten te gaan werken, aangezien jij een lange cyclus hebt (ik ken dat, mijn cyclussen duren ook langer dan 30 dagen) kun je dan vanaf cyclusdag 18 gaan testen totdat je een positieve ovulatietest hebt en dan weet je dat de eisprong binnen 48 uur kan gaan plaatsvinden. Veel succes!

Groet,
    Gepie78

2. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    hee natjes,
    hoe gaat ie ermee. heb je de uitslag al. hopelijk goed nieuws (een duidelijk antwoord) zodat je door kunt!

3. natjes

natjes Niet meer actief

hai meiden:

bedankt voor de steun en succesjes...

Mocht niet baten want:

de huisartsenpraktijk was dicht! AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

Heb ik weer. Ik hou jullie in spanning tot morgen! Sorry!

Hier niet zo leuk nieuws... hubbie komt zo overspannen thuis ... Hij belde me net zwaar overstuur op..
    daar gaan we morgen eerst mee naar ha, gaan hem voorlopig maar ziek melden.. Want zo schiet het niet op.
    Heb het eerlijk gezegd niet aan zien komen en heb net flink potje zitten janken.
    Weet niet waarom ie erdoor zit, heb ook maar niet verder gevraagd aan de telefoon omdat ie nog aan het rijden was...
    Ben zo bang voor ons trouwen over 3 weken.. heeft ie daar z'n twijfels over of zijn het andere dingen? Kweet het dus niet..

Voel me er echt zwaar klote onder zeg.. Pff..

Ben er echt kapot van!

4. Manon, zou een cyclus van 46 aanhouden, dat was de lengte van je laatste 2 cyclussen. Als je dan eerder ongi wordt zie je dat dan wel.
    Natjes wat stom dat die praktijk dicht was, altijd op zulke dagen dat 'normale mensen' wel moeten werken :( zijn zij weer vrij.. En ik denk dat je aankomende hubbie twijfels heeft over jullie bruiloft hoor, zouden eerder zenuwen kunnen zijn. Is het zijn werk? Doe maar rustig aan!

5. natjes

natjes Niet meer actief

waarschijnlijk werk ja... maakt dagen van 16/17 uur...

Heb er gewoon knallende koppijn van zeg!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi natjes,
    wat lees ik nou,
    vriend overspannen naar huis? :(
    boeh!
    ik snap dat je, zeker als je het niet hebt zien aankomen, daarvan schrikt!
    maar niet aan jezelf of jullie twijfelen joh!
    het is vast een drukke tijd nu met jullie babywens en het trouwen, dat gaat een man stiekem ook niet in de koude kleren zitten.

maar- als hij dagen van 16/17 uur maakt *goh zou hij ook in de horeca werken* dan snap ik wel dat hij helemaal op is!

geef m maar een heeeeel dikke knuffel en veel liefde!

en over de praktijk, dat die dicht was: MOPPERRRR!
    dat verzin je niet!

voor straf moeten ze morgen goed nieuws geven! ;)

liefs
    klingel.

7. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Hee natjes,
    wat sneu zeg. doe maar rustig aan en we horen het allemaal nog wel.
    xxx

8. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hallo allemaal,
    hier ook nog steeds onzekerheid want ongie wil maar niet komen.ik ziedat NATJES hetzelfde probleem heeft.nou ik hoop dat het snel komt want ik word gek,maar zwanger is nog beter natuurlijk maar helaas negatief getest en geen symptonen.
    nou groetjes

9. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Wat is hier nu weer aan de hand met die langgerekte teksten dames? Natjes: wat balen dat je de uitslag nu NOG niet hebt?! En nu je vriend ook nog in de knoei. Klinkt wel weer als een typische man: de problemen binnenhouden totdat het eigenlijk wat aan de latige kant is? Ligt vast niet aan jullie relatie, maar aan zijn werk. Dat soort uren houdt toch niemand vol? Daar wordt ie vast ook niet voor betaald! laat je gauw even horen hoe het met jou en je vriend gaat?

veel liefs
    noppie

10. natjes

natjes Niet meer actief

denk zal jullie even op de hoogte brengen. Is indd zijn werk. Overspannen daardoor. Loopt niet zoals het hoort te lopen.

@ Klingel: hij's chauffeur.. ook lange daen..

11. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hoi Natjes,

En nu? Gaat ie naar de bedrijfsarts ofzo? Is hij internationaal chauffeur of 'alleen' in Nederland. wat een rotsituatie voor hem. beste om even een paar weken ziek te melden en lekker voorbereiden op jullie bruiloft? Is ie al naar de ha geweest?

liefs
    noppie

12. fampje

fampje Lid

20 mrt 2008
    57
    0
    0
    verpleegkundige consultatiebureau
    Hallo

Natjes: wat vervelend allemaal voor je meid. Deze dag had je je toch anders voorgesteld he. Heel veel succes dan maar morgen, hopelijk heb je dan eindelijk eens positief nieuws! zoals je leest duimt iedereen voor je, incl ik!

pookie66 en rosanna: jammer, maar wel weer lekker aan de klus! (positief bekijken toch? ;) )

de rest van de wachters veel succes, ik hou het hier nog wel ff vol.
    slaap lekker allemaal

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Natjes, sterkte hoor! Niet twijfelen aan jezelf of de bruiloft. Dagen van 16-17 uur houdt op een gegeven moment niemand meer vol!

En we gaan vandaag weer voor je duimen voor de uitslag. Spannend ik zal pas vanavond weer kunnen kijken, maar ik lef met je mee.

14. natjes

natjes Niet meer actief

goedenmorgen meiden!

Bedankt voor de support!

Zodra de ha open is zo ga ik gelijk bellen voor afspraak voor vanochtend. Denk dat voor hemzelf ook beste is als ie voorlopig even ziekgemeld blijft staan. Helemaal aangezien het er niet naar uit ziet dat het snel gaat veranderen.
    Voor diegene die het vroeg: hij's nationaal chauffeur.
    Zodra ik meer weet dan zal ik me hier wel melden ook wbt bloeduitslag straks!

15. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    en? Weet je al meer? Ik duim voor je

16. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    Natjes ontzettend vervelend.
    Hopen dat die uitslag van jou dan wel duidelijkheid geeft.

Hier nog steeds niet ongesteld. Maar ook niet zwanger, gisteren 2x getest en nog steeds negatief.
    ZSS worden wel minder, denk dat ik een cyclus overgeslagen heb.

HA wordt je ook niet blij van afgelopen 2 weken 2x urine ingeleverd om op kweek te laten zetten. Is het niet goed bij het lab aangekomen. Kan ik morgen weer. Duurt het nog langer voor ik een beetje duidelijkheid heb m.b.t. blaasontsteking en buikpijnen.

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Natjes,

Heel veel Sterkte en Succes!
    xxx

18. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hallo dames,

Bedankt voor jullie reactie. Ik denk dat ik inderdaad maar een cyclys van 46 dagen aanhoud. Dan gaan we gewoon vaker klussen.. heel vervelend..;)
    Ik kijk deze ronde denk ik nog even aan wat betreft de ovulatietesten. Als het dan niet wat wordt dan kan ik dat altijd nog doen... of is dat niet verstandig?

Nu eens even kijken of ik een banner voor mezelf kan aanmaken!

@ Natjes: wat vervelend allemaal zeg. Hopelijk gaat het snel weer beter met je hubbie en heb je vanmiddag positief nieuws in handen! Ik duim voor je!

19. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Pffff hoi hoi allemaal, ik zit nog steeds op wachtbankjuh, negatievetest....
    Het heeft bij mij nooit zolang geduurt af en toe ongikrampen maar dan ook zo weer weg pfff, nou wou dat ik ongi werd...

20. natjes

natjes Niet meer actief

nou meiden, bloedtest wederom negatief...

Volgens de huisarts zit er niets anders op dan wachten!

Wacht al zo lang...

Ben 27 februari voor laatst ongesteld geworden!

Heeft echt nog nooit zolang geduurd en ik baal flink!

Deel Deze Pagina