En ja die geschoren kat; echt van die poefjes om zn pootjes en zn staart helemaal kaal alleen een fluffybol op het einde whahaha. De kat vindt het heerlijk als hij geschoren is, zit zich de hele dag te wassen, anders zouden we het ook niet doen hoor :O
aj wil best geloven dat het voor zo'n kat heerlijk moet zijn, het lijkt me alleen zo lachwekkend om te zien he, zo'n poedel-vorm geschoren kat trouwens even heel iets anders dan katten en honden, ik heb dit keer zo'n last van mijn ongi he! blegh! de vorige keer werd ik na 10 weken eens ongi en dat was 3 dagen en nergens last van,maar nu pff het kramp verschrikkelijk en dan heb ik vandaag ook nog eens slaapdienst....
Ja..hij is zeker een knuffelbeer.Wow...4 greyhounds! Jeetje wat veel! Ja dan ben je zeker gewend aan grote doggies. Ben erg blij met Kenzo.Vind het alleen jammer dat hij bijna 8 jaar is en ja dit ras wordt gemiddeld 10 jaar.Hopelijk maken wij hem langer mee. Toen hij 6 was hebben we hem uit het asiel gehaald.Snap nog steeds niet waarom hij is weg gedaan.
Hopelijk houd de kramp snel op.En je hebt nog slaapdienst ook. Zou zeker dan even 2 paracetamolletjes innemen.
poetsse, ik ga cake bakken! lekker smullen vanmiddag! ik neem inderdaad straks maar een paracetamolletje!
hihi nee geen digi's gehaald, maar mijn buikje heerlijk rond gegeten Iets te veel eigenlijk, maar hoop eigenlijk de eerst komende 9 maanden niet meer af te vallen Groetjes Naatje
NOD lijst April 2008 1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly & peaceful & Natjes 2: Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno & PriscillaR &nynke1980 & Marlieke10 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & maybe & mootjen 4: Moontje & jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & arianne22 5: Trees & Vera77 &jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & liftrasa & Enise & Mieke74 6: 7: Saloua & JedidJah & lautje1979 & Mnq 8: cinneltje 9: stoetel & leonie1986 & deesje80 & Melrosie & Bahar & k3lly 10: evitaaa1983 11: Re81 12: RDJ 13: pookie66 & Kweenie 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre 15: FreeWilly8 16: 17: noppie 18: natjuh026 19: lb22 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 59 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon 1 april Naatje30 & Rosanna04 & Natjes Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste 5 april jent & Mieke74 10 april 15 april 20 april 25 april 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie Dit is de laaste update, dus deze quoten!
Ik word helemaal compleet gestoord van het haar bij ons in huis... Wij hebben een zwitserse witte herder... (foto's in album) En ik kan de hele dag wel met de stofzuiger achter de hond aanlopen... En onze hond is ook bang voor de stofzuiger haha! Held op sokken! haha
Hey meiden, Hier nog een ontzettende honden fan. Ik heb 2 Engelse Staffords. Net nog even snel een hondenrek opgehaald voor in onze nieuwe auto. Kunnen ze van het weekend eindelijk weer mee
Ik heb er weer een pendel bij van Dani. En vorige keer had ze het gelijk. Heeft ze bijna altijd eigenlijk. Dus hoop zo dat het uitkomt.
lb, balen van je ongi misschien ff een warme kruik in je broek stoppen? Doe ik altijd in een joggingbroek, misschien is het tegen de avond al wat afgezakt. In ieder geval sterkte!
Een vriendin van ons heeft er ook 1 en die verharen net zo erg als onze hond.Je kan een trui breien van al het haar.Ja ik kan ook maar beter met de stofzuiger achter de hond aanlopen.Maar blij zal ie er zeker niet mee zijn. Dus...we doen dat maar beter niet.
dankje wel! 2was natuurlijk liever weg gebleven, maar gezien mijn cyclus verleden ben ik blij met mijn 37 dagen!
Ik heb een iets kleiner exemplaar, maar die kan ook enorm verharen: mijn lieve kleine konijn hahaha. Ik kom net onder de zonnebank vandaan, is zo heerlijk!