Ik ben net klaar met stofzuigen en dweilen en de vaatwasser uitgeruimd.Staat weer netjes..... Ik vraag me af of ik dit keer een vroege ovulatie zal krijgen. Ik heb wat gerommel in mien buuk. Hopelijk groeit er een mooie follikel(of 2?)
Wij hebben hier ook een hond, een zwarte labrador. Een heel lief beest, mar verharen Ik kan de hele dag met de stofzuiger achter hem aan lopen. Ik zal even een foto in mijn album zetten. Groetjes Naatje
Stom...had die foto van kenzo ook in mijn foto album kunnen doen. Zal ook kijken of ik er een paar van de kids bij kan doen.
Hi Rosanne, Oh, nou snap ik um. Rot voor je. Laten we die bus inderdaad maar flink roze maken! groetjes van Noppie
Zo...ben klaar met uploaden. Van alle kids,manlief en mij en de hond 1 en nog eentje om een beetje te plagen en iedereen lekker te maken...hahaha! Moet je wel net als mij verslaafd zijn aan de chocola.
Wij hebben 2 katten: Hobbe en Okkie, een grijze cyper en een zwarte. Sinds kort snappen de twee jonge buurkaters hoe ons kattenluikje werkt: 2x zoveel haren en gepies vanwege het territoriumgedrag....... Volgende week komt eindelijk ons nieuwe luikje, met speciale toegangsmagneten, want dit is natuurlijk niks.....
Dat is veel beter...geen vreemde katten meer in je huis! Wij hebben ook een kat, een rode, onze dikkie dik. Wij zijn een echte beestelboel, hond, kat, cavia en konijn Groetjes Naatje
@Noppie...lijkt me inderdaad niet fijn...vreemde katten in huis. Hoe reageren jouw katten daarop? Kan me voorstellen dat je graag een nieuw kattenluikje wilt.
Hoi! Wij hebben ook 2 katten, een hele grote boerenkater (8kg) en een klein benaals poesje. Echt schatjes! Verder hebben we nog een weitje met kippen en hanen en 2 dwerggeitjes (ook erg schattig en tam)! Ook beestenboel dus!
hellow, IK ben vandaag ongi geworden (want dat kan nooit innestelbloed zijn toch?) kon gisteren al testen...... dus denk ik me ongi dus mijn nod staat op 13 april........iedereen succes gewenst.......ik heb trouwens een vraagje tussendoor ik heb 18 april een fertilityonderzoek kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
@Bonnie....het ligt eraan wat ze willen onderzoeken. Meestal doen ze een echo om je baarmoeder/eierstokken te zien. Ze kijken of er antrale follikels zijn.Hoe dik je slijmvlies is. Ze meten je baarmoeder en eierstokken op. Bloedonderzoek op cyclusdag 3 dan prikken ze FSH en E2. Soms doen ze ook een volledig bloedbeeld en aanvullend hormonaal onderzoek,soms een uitstrijkje. Kan zijn dat men wilt dat je je temperatuurcurve gaat bijhouden om zo inzicht te krijgen in je cyclus.Een semenanalyse en een samenlevings- onderzoek en in sommige gevallen een HSG. Soms ook progesteron prikken 7 dagen na eisprong. Er is een scala aan onderzoek zoals je ziet.
@nessy; mijn vriend en ik zijn al ruim een jaar bezig en nu heb ik een eerste afspraak dus ja weet eigenlijk niet zo goed wat ze willen gaan controleren, vandaar ook mijn vraag aan jullie ...............moet me vriend gelijk de eerste afspraak mee (dit is namelijk niet altijd mogelijk)
Hey meiden! Vanaf vandaag beginnen we hier met smeppen. Ik ga 10 dagen lang elke dag een ovulatietest doen. Om de dag klussen en rond mijn ei elke dag. Ook ben ik aan het temperaturen. Dus als het goed is kan ik mijn ei echt niet missen. Hopelijk zal het deze ronde raak zijn. [-o< Iedereen succes met klussen!
@Bonnie...ik zou hem de 1e keer wel meelaten gaan. Meestal wordt er dan besproken wat ze willen gaan doen en dan is hij ook meteen op de hoogte. @Stoetel...wij smeppen ook hier.Om de dag klussen en als de ovutesten bijna positief zijn gaan we elke dag klussen tot 2 dagen na tempverhoging en dan weer 2-3 keer om de dag. Tot dag 7 na ovulatie......gewoon voor de zekerheid. Verder drink ik tot ovulatie elke dag 3 kopjes groene thee. Ik neem vitex,selenium/zink,femnatal,foliumzuur dubbele dosering, thyrax en mijn bloedverdunners(pillen).Na de ovulatie stop ik met de groene thee en neem ik tarwekiemolie capsules,progesteron creme. Mocht ik zwanger raken dan moet ik progesteron capsules vaginaal opsteken(2x daags) en fragmin injecties nemen.