NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    We blijven gewoon hopen, maar als dit inderdaad gebeurd dan is het wel heel erg toevallig; zoiets kun je niet plannen 8)

Ik zie trouwens dat je me op de 21e hebt gezet, als je de lijst weer bijwerkt, zou je me dan naar de 11e willen zetten. Alvast bedankt!

Groetjes,

Angela

2. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hoi meiden,
    Ben vandaag voor het eerst na mijn mk ongesteld geworden en wil ook graag in de bus :D . Mijn nieuwe NOD is 11 april. Ik wou wel quoten maar volgens mij doe ik iets verkeerd, dus misschien wil iemand dat voor mij doen ? :oops:

Groetjess

3. natjes

natjes Niet meer actief

goedenmiddag allemaal! Hier weet terug na hectisch dagje werken! Heb geknald met de manager erbij dus heb weer goede beurt gemaakt :-D

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Ik heb weer spotting dus misschien dat ik nu alweer ongi word. Mocht het doorzetten ga ik gewoon een week je later mee in de bus.

5. natjes

natjes Niet meer actief

wat is spotting?

6. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
  7. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hehe en als het dan al met 37 weken (of eerder) komt, is het nog net een november kindje en als het met 42 weken komt, is het een 1 januari kindje, tot zover over 'planning' gesproken... :)

Of wat als het deze maand idd niet lukt, maar volgende maand wèl en het komt dan een week of 4 tevoreg: zit je alsnog in december... 8)

Ik was 9 dagen vòòr m'n man's en m'n moeders verjaardag uitgerekend van de 1e, zaten al te gappen over een 3-dubbele verjaardag :D, maar kwamen niet eens in de búúrt omdat frummeltje de maand ervoor blijkbaar veel leuker vond. 8)

Zou dus idd toch maar 'stiekum' door blijven oefenen, hoor! ;)

8. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ja inderdaad, Iuno! Ik was van mijn zoontje half oktober uitgerekend en mooi dat hij al besloot om in september te komen! Daar kun je geen pijl op trekken hoor!

Wij doen deze maand een beetje smeppen, haha! We doen het om de dag, maar dan zonder ovulatietesten. Heb mijn cyclus op 36 dagen gezet, omdat ik steeds zon lange cyclus heb en ik wil niet weer teleurgesteld zijn. Dus doen we het om de dag, want stel dat ik deze keer toch geen lange cyclus heb.....en we gaan door tot 40 dagen, want stel dat mijn cyclus langer is....

Succes iedereen!

Moontje

9. Niet meer actief

NOD lijst April 2008

1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly & peaceful & Natjes
    2: Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno & PriscillaR &nynke1980 & Marlieke10
    3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & maybe & mootjen
    4: Moontje & jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & arianne22
    5: Trees & Vera77 &jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & liftrasa & Enise & Mieke74
    6:
    7: Saloua & JedidJah & lautje1979 & Mnq
    8: cinneltje
    9: stoetel & leonie1986 & deesje80 & Melrosie & Bahar & k3lly
    10: evitaaa1983 & Fio
    11: Re81 & Angela21 & sisqa
    12: RDJ
    13: pookie66 & Kweenie & Bonny76
    14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre
    15: FreeWilly8
    16:
    17: noppie
    18: natjuh026
    19: lb22
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

62 passagiers voor de roze bus!
    0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Passagiers voor de testmarathon

1 april
    Naatje30 & Rosanna04 & Natjes
    Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste :)

5 april
    jent & Mieke74

10 april

15 april

20 april

25 april

30 april

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie

Dit is de laaste update, dus deze quoten!

10. Niet meer actief

@angela21, ik heb het aangepast!

@sisqa, ik heb je op de lijst gezet. Welkom in de bus!
    Heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam!

Dikke knuf Naatje

11. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden.

Ik heb net een ovu-test gedaan.
    Ik zie een vage teststreep.
    Dat wil toch zeggen dat mijn eisprong er nog niet aan zit te komen?
    ( sorry maar het is voor het eerst dat ik zo'n test doe. )

Zou ik op de testmarathon van 10 april mogen?
    Het zou echt geweldig zijn als ik dan positief test.
    Dan is mijn moeder jarig! :)

12. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Stoetel: ik heb geen idee of je eisprong er dan al aan komt, maar ik denk t niet, zo te zien aan je banner..zou wel snel zijn dan toch? Ik heb ook nog nooit van die testen gebruikt...Hoop dat iemand je er mee verder kan helpen..

13. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hehe, da's dan heel toevallig! Ik was nl ook half oktober uitgerekend en zoonlief kwam dus ook al in september! 8)

Welk jaar was het bij jullie en hoeveel was jullie zoontje te vroeg? (als ik vragen mag ;) )

14. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Stoetel...de teststreep moet even donker of donkerder dan de controle
    streep zijn bij een ovulatietest.En als kan 3-4 uur weinig drinken
    en dan plassen.Ik test in de ochtend met geconcentreerde ochtendurine
    en on de avond rond 8 uur maar ik drink en plas dan vanaf 4-5 uur niet.
    Ik heb een paar maanden geleden 4x per dag getest om te kijken
    wat het beste was in mijn geval.Nu test ik dus 2x daags.
    Maar goed...een vage teststreep betekend dus een negatieve ovu-test.

15. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Heb vandaag ook m'n allereerste ovu-test gedaan (dipstick sensitest) en zelfs al een lichte maar hele duidelijke teststreep gehad (op dag 13, ei vermoedelijk op dag 18 )...
    Volgens mijn speurwerk zegt dit echter helemaal niets. :(
    Schijnt nl dat de tests bij elke vrouw anders reageren. Bij sommigen geeft ie altijd 'licht positief' en bij de LH-piek 'vet positief', bij anderen geeft ie alleen bij de piek een donkere streep, weer anderen krijgen dan alleen een lichte streep...

Heb ergens de tip gelezen alle tests van datum/cyclusdag te voorzien en te bewaren. Bij twijfel kun je de verschillende tests dan vergelijken en de test met de donkerste teststreep - ongeacht hoe donker/licht deze is - zou dan je LH-piek aangeven...

Hoop dus dat de komende dagen de teststreep bij mij steeds donkerder gaat worden, anders zal ik dus pas achteraf kunnen gissen wanneer m'n ei nu was... :-k
    Temperatuur ook (2e cyclus), dus kan het achteraf altijd controleren, maar dacht, probeer ook maar es ovu-test omdat je dan VANTEVOREN weet wanneer je ei komt :rolleyes: . Maar ach... we zullen wel zien... ;)

16. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hmmm... Bij mij staat in de gebruiksaanwijzing (en in die ik op internet gelezen heb ook) liever niet met ochtendurine testen...

Vaak lees je idd 4 uur van te voren niet extra drinken en/of plassen, maar heb inmiddels ook al gelezen 4 uur van te voren niets extra meer drinken en 2 UUR van te voren niet mee plassen...

Moest vannochtend rond 10 uur plassen (was daarvoor rond 09:00 geweest), maar wilde rond 13:00 testen, dus heb het zolang mogelijk opgehouden, maar om 12:00 moest ik toch echt gaan (en dus toen maar gelijk getest ;) ). Gezien het feit dat ik tòch al een lichte teststreep kreeg, zou ik best die 2 uur aan kunnen houden, toch? Zie het ècht niet zitten elke dag zolang te moeten ophouden, hoor!

17. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor jullie antwoorden! :D

18. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    @Iuno...staat bij sensitest inderdaad erop dat het beter is niet
    met ochtendurine te testen...maar ik doe het dus toch. ;)
    Ik ben eigenwijs... :D

Maar goed...ik heb een paar testen(sensitest) van mijn vorige cyclus
    bij elkaar gezet en gescant.
    Je ziet duidelijk dat op CD13 om 10 uur in de avond dat de test even
    donker was en op CD14 veel donkerder.In de avond weer lichter en
    daarna negatief.Ja...ik heb op verschillende tijden getest om te kijken
    wat prettiger en beter was.Ik begin deze cyclus weer vanaf morgen te
    testen want ik heb een eisprong tussen dag 11 en 18.Erg wisselend. :(

19. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Dat was ons idee inderdaad ook. en, nou ja, niet geschoten is altijd mis............

Groetjes,

Angela

20. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Dat je wat bloed verliest, maar niet zoveel dat je het menstrueren kan noemen. Hebben sommige vrouwen standaard een paar dagen voordat de menstruatie doorzet. ;)

Deel Deze Pagina