Dames het wordt een weekend vol klussers en als ik het goed heb krijg ik vandaag of morgen mijn eisprong. Ik weet dat wij het rustig aan zouden doen, maar mijn mannetje heeft de smaak te pakken . Na donderdag is hij het licht gaan zien en heel erg aan het dromen. We gaan er voor. Jedid
fijn jedid! Prettig idee dat jij niet alleen super graag wil maar hij ook! Vaak worden deze gevoelens toch overheersd door de vrouw.. Hier hetzelfde ook, mijn vriend is er bijna nog meer bezig dan ik Top gevoel is dat! Hier nog steeds gesloopt, hoofdpijn en ontzettend moe, doe maar even rustig aan vandaag.
grrr... ik word knettergek van die mensen... Zoals de meeste wel weten hebben wij een miskraam gehad. Errug vervelend allemaal. Dit gebeurde een dag voor mijn verjaardag. Je begrijpt natuurlijk wel dat wij ons niet lekker voelde. Vandaag waren we even bij mijn schoonvader en zijn vrouw. We wilde even langswippen. We kregen een hele preek over dat we niet te genieten waren en dat de kinderen geen taart hadden gekregen - we hadden wat anders voor hen. Nou een hele preek. Terwijl hij wist wat er aan de hand was. Het is dat het mijn schoonvader is, want ander had ik zijn hele huid vol gescholden. Mijn man is nu weer heel erg in zich zelf gekeerd en ook ik weet niet wat ik er mee aan moet. Ik haat dit :x. Kunnen mensen zich een keer met zichzelf bemoeien.
Hoi hoi! Pff 2 dagen niet geweest hier, wat een boel moet je dan lezen! Ik kom net uit bed, zit namelijk in de nachtdienst. Nu nog 2 nachtjes en dan kunnen we flink aan de klus! Komt gelukkig mooi uit. Zie dat de klustijd er voor een boel anderen ook weer aan is gekomen; veel succes! @JedidJah: wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat je 'm even niet zo aardig vindt...hou de eer aan jezelf zou ik zeggen.
zo ben er ook weer even! slaapdienst weer achter de rug en nu lekker een avondje thuis, morgen dienst van 9.30 tot 16.00 en dan weer 2 dagen vrij! nou ongi is al minder aan het worden, dus dat is wel prettig! jeditjah wat vervelend meid, pff eer aan jezelf houden, kan goed snappen dat je geen zin had in taart...
Ja, ik schrijf niet zo veel als jullie, maar lees wel heel veel, dus ken jullie ondertussen best aardig! Greetz, M.
haha dat zal ongetwijfeld... veel mensjes gebruiken het ook om stoom en frustratie af te blazen. Das de beste manier om iemand te leren kennen aan zijn frustraties. Ik ben in ieder geval errug blijd met het forum Jedid-Jah
goooooooeiemoggel allemaal! Wat is het toch weer ***weer! Helaas... @Naatje en Rosanna : wij zouden eisprong hebben vandaag of gisteren of morgen... alleen: hier nergens vruchtbaar slijm te ontdekken! Enige slijm wat ik gezien heb was op maandag... Zou ik dan toch eerder een ei hebben gehad of komt ie pas komende week...
goeiemorgen! Had het er gisteren met manlief over. Zegt hij: Aha! Dus we gaan met pasen eitjes zoeken voor een kerstkindje! De schat! Ben nog steeds een beetje ongi, wat duurt dat toch lang... (5e dag)
morgen re81! Wel schattig dat je man dat zo zegt Klinkt ook wel leuk he een 'kerstkindje' ! Ik had het ook toen ik ongi was, dat leek wel een eeuwigheid te duren voor we weer konden klussen!
Ik ben hier van de week begonnen met ovulatietesten, maar nog steeds geen ei gevonden Hier ook geen vruchtbaar slijm te ontdekken! Het kan natuurlijk altijd dat jou ei al eerder in de week is geweest, maar ik denk dat het nog moet komen. Gewoon om de dag flink KLUSSEN , dan mis je je ei niet. Dat doen wij ook gewoon, je weet maar nooit, nooit geschoten is altijd mis! Ik ga van de week nog even wel even door met testen, ben nu wel heel benieuwd wanneer mijn ei komt. Groetjes Naatje
Goedemorgen! Ook hier nog geen ei te bekennen....eitje is nog steeds zoek. Voel wel al wat gerommel alsof het eraan zit te komen.En heb al wel wat helder slijm dus we klussen netjes verder. Klinkt inderdaad schattig een kerstkindje. Ja...het weer.....
ik kom me hier ook melden ga maandag wel naar de dokter om me te laten doorsturen naar de gynaecoloog......
@Miek78...succes bij de dokter. @stoetel....ja....een het lijkt hier ook Pasen. Gelukkig zijn onze eitjes niet van choco...hahaha! Maar ze mogen wel samensmelten met een zaadje van me.
Mijn volgende NOD is ook in April. Ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden. Best balen maar we gaan door. Groetjes, Marielle