@ Marjolein:had ik al gelezen en dat kon ik dus zo gauw niet vinden 21 weken is veel te kort maar toch nog best wel lang. In elk geval lang genoeg om een band met haar op te kunnen bouwen. Heel goed dat je je verhaal van je af hebt geschreven hoor! Zo leer je te verwerken en hou je de gedachte aan Luna* ook levend. Goed hoor!
Hoi Marjolein, welkom in de bus. Ik hoop dat jullie Luna er een brusje bij krijgt op aarde. Liefs Rosanna ps @ Naatje Haha ik ben al moe van om de dag dat houden we net vol...maargoed dan neem ik het excuus maar van hij ondernemer, ik ook werken, al een kindje van 4 en nog 2 kids in de weekenden
Rosanna: Kijk wij hebben nog geen kids maar werken wel beiden fulltime, en elke dag redden we wel.. haha we liggen er altijd vroeg in ivm hij chauffeur en snachts alweer weg.. ik heb ieder geval puf zat als we er om 9 uur in liggen
Hallo mensjes, Ik ben er weer een keertje online. Ik moest wel weer ff wat bijlezen Mensen er is weer een heleboel gebeurt en ik kom weer tot de conclusie dat ik niet de enige met een MK ben. Ik heb erg veel respect voor je, Marjolein. Ik vond het verlies na 5 weken en 2 dagen al verschrikkelijk. Mijn respect heb je... Ook wij zijn weer lekker bezig met klussen. Ik heb altijd een belachelijk vroege sprong en een lange wachttijd. Dus wij zijn ook weer lekker bezig . We wilden graag rustig aan doen, maar dat zit er toch niet meer in. Succes Jedid
Helemaal waar! Ik zit 'pas' in de 4e ronde en dat vind ik al best lang. Terwijl er hier ook meiden zijn die al veeeeeel langer proberen om zwanger te worden. Geduld hebben is een schone zaak, zeggen ze. Maar het is best moeilijk om dat op te brengen, haha.
Haaaaaaai! Ik heb ook het probleem dat de paashaas niet weet wanneer het tijd is om de eieren te gaan zoeken. Kunnen we dan maar gewoon beter om de dag klussen? Pff, dat vind ik al veel . Meestal doen we het om de 2 dagen. Maar ja, alles voor een kleine he!
sucre: ik zou voor de zekerheid wel om de dag klussen... Ik heb nog geen slijm kunnen ontdekken terwijl vandaag of morgen eisprong is. Heb maandag en dinsdag wel slijm gehad dus misschien was ei eerder? Ben wel ontzettend moe en heb rare krampen in onderbuik... En reageer erg raar op geuren, beetje misselijk hele dag door... Heb geen flauw idee wat het is we klussen lekker door ieder geval. 1 april is de testdag dus dan zullen we wel zien!
Marjolijn ik heb net je dagboek gelezen ik kreeg er gewoon een brok van in mijn keel. Heel veel succes weer met zwanger worden!
Idd! ik zit pas in de vijfde ronde en was vanochtend vreselijk teleurgesteld toen ik naar het toilet ging. Ik was er deze keer het emotioneelst van, alle krampjes leken net iets anders als normaal dus ik begon goede hoop te krijgen maar helaas... Het rottige is steeds dat wachten he, eerst op je ei en dan weer of het gelukt is. Gelukkig heb ik een cyclus van 28 dagen, hoe moet het dan wel niet zijn voor de meiden met een lange cyclus....
hahah hier ook al erg moe van om de dag . Wij werken alle twee ploegendienst en hebben twee meiden met ADHD van 7 en 9 jaar, dus worden goed bezig gehouden. Groetjes Naatje
Hoi hoi! Ben weer wakker,(heb nachtdienst). Nog 1 nachtje en dan zit het er weer op. Ik heb net een aantal ovulatietesten besteld, heb nl. een stekend gevoel rechts onder in mijn buik, maar zou de 21e mijn ei pas moeten hebben. Vraag me nu af of ie misschien al eerder komt. Het kan ook zijn dat mijn darmen van slag zijn door de nachtdiensten...mmmm best lastig die wisselende diensten hoor, heb het idee dat mijn lichaam daarom af en toe ook weleens van slag is. Mijn vriend werkt ook in de zorg, dus het klussen is niet altijd even spontaan helaas...helemaal nu zo rond de eisprong moeten we het echt plannen. Maar ja, we hebben er alles voor over! Tot nu toe is mijn cyclus wel behoorlijk regelmatig, dus daar gaan we maar vanuit! @ladybug: jammer zeg, veel succes de komende cyclus! groetjes!
zo ben er ook weer! vandaag overdag gewerkt en nu 2 dagen vrij en dan nog een late en dan 3 vrij en met pasen weer werken dan een volle week bijna! wij gaan hier zodra mijn ongi voorbij is ook maar om de dag klussen en dan de 25e even afwachten wat de gyn zegt over de rijping/ groei van mijn ei en dan misschien een tijdje elke dag, maar met mijn onregelmatige werk is dat vrij lastig en kan je beter om de dag aanhouden! voor alle nieuwe meiden: Welkom en succes!
Hee werk je ook in de zorg? Ik werk in het ziekenhuis en herken het dat het lastig is om te klussen af en toe! Jij ook succes he. groetjes
Volgens mij mogen wij nu elke dag klussen.Gisteravond ook al geklust maar we gaan vanavond en morgen etc ook aan de slag tot een dag na de temp verhoging. Ik zla mijn ovulatie test in mijn album zetten.Ziet er zo goed als positief uit!