Oke! Ik moet helaas wakker blijven, heb 20 patienten om voor te zorgen, maar ben wel met een andere collega, dus heb wel aanspraak gelukkig!
ik slaap alleen en heb de verantwoordelijkheid over momenteel 15 clienten.... maar lijkt me inderdaad fijn als je dan als je wakker moet blijven samen met een collega bent! @nessy, je ovulatietest ziet er goed uit! goed jullie best doen
Er zijn hier meerdere die in de zorg werken. Ik heb tot voor kort ook in de zorg gewerkt. Nachtdiensten bij terminale patienten thuis.Ook geen slaapdiensten. Ben na jaren gewerkt te hebben gestopt met het werk. Maar het was wel fijn en dankbaar werk. Kan me ook voorstellen dat het met werktijden af en toe moeilijk is als je elke dag zou moeten klussen etc.
Marjolijn, ik heb een kijkje genomen op de site van Luna. Kreeg tranen in mijn ogen . Gecondoleerd met jullie dochtertje en veel sterkte toegewenst. Voor alle andere dames: Wel klussen he! Wij klussen soizo elke dag, ei of geen ei hihi. Ohja, ik wil meedoen aan de testmaraton op 15 april. xxx
@ sisqa : hier wordt ook elke dag geklust! :-D Ei of geen ei inderdaad... haha baadt het niet schaadt het niet toch?
Ja we doen goed ons best hoor..... Ik denk dat ik ook wil meedoen met de test marathon maar dan op 5 april.
Ja zo vind je hem zeker en hoef je niet meer te zoeken. Dat mag je op zondag ......naar choco-eitjes....hahaha!
Heeft iemand toevallig ook aleens bij babyboom ovulatietesten gekocht? Heb ze vandaag besteld, betaal achteraf, wanneer kan ik ze verwachten? Thanx!
Haj @ Nessy: dat lijkt me idd een vrij pijnlijke behandeling en zal ook niet in dank worden genomen . Hier is het ook klus tijd. Haha wel niet volgens mijn banner maar wel volgens mijn vent . Die lust er wel pap van. Ik ben er eerlijk gezegd ook niet vies van Nu kijken of mijn eitje(s) te vinden zijn. Het is idd wel lol. Paaseitjes zoeken voor een kerstkindje...
Hey meiden! Ik heb net zitten rekenen. Als mijn cyclus nu hetzelfde zal zijn als de vorige, dan word het echt een paaseitje zoeken. Ik zou dan namelijk op 2e paasdag mijn eisprong hebben. Grappig! PS: Dit is volgens het tempen en niet van de banner!