Lieve Dames, Wil iemand die er verstand van heeft nog even reageren op mijn vraag? En voor de rest: succes met klussen! liefs Noppie
nou wij beginnen voor de pasen ook maar al vast, want wie weet ziet de gyn na de pasen dat mij eisprong al is geweest.... tja bij ons is het gissen, omdat ik niet altijd een eisprong heb...maar goed we gaan gewoon vanaf van de week weer ons best doen! wel grappig om te weten he dat we zo allemaal rond de pasen eieren gaan zoeken voor een kerst kindje
Als het bij ons raak zou zijn deze ronde en ik beval op de uitgerekende datum, dan word het geen kerstkindje. Het zou dan 17 december zijn. Maar ach, dan hebben we wel een kindje in onze armen tijdens de kerstdagen. Mmmm, wat een heerlijk en fijn idee. Lekker om bij weg te dromen.
ja daar heb je inderdaad gelijk in, maar goed zo rond kerst zullen de meeste van ons hun kindje in de armen hebben als het raak is natuurlijk nu!
OOOOOHHHH wat zou dat toch gaaf zijn! Ik heb ovulatietesten besteld zonet, hoop dat ik mijn ei vindt deze week. hebben jullie er ervaring mee?
Hoi noppie, ik weet niet een precies antwoord maar met de pil wordt steeds een onttrekkingsbloeding op gang geholpen in de stopweek, met je eigen menstruatie stoot je lichaam het niet bevruchte eitje en het opgebouwde baarmoederslijmvlies uit, misschien bouw je niet elke keer evenveel slijmvlies op? Ik menstrueerde met de pil maar 2 dagen, vorige keer met een vroege miskraam 8 dagen vloeien op volle kracht. Normaal zonder pil ben ik de ene keer 3, de andere keer 5 dagen ongesteld. Als je je erg druk maakt kun je morgen toch ffies het spreekuur bellen van de arts? Ik denk niet dat het effect heeft op je ei, en anders een keertje ovulatietesten proberen? Ik hoop dat je je niet te druk maakt. Liefs, Rosanna
Een klein beetje ervaring hier. Ben deze ronde voor het eerst gaan smeppen. En heb nu 3x zo'n test gebruikt. Tot nu toe een negatieve uitslag. Maar dat klopt ook wel hoor bij mij. Als het goed is heb ik over ongeveer 8 dagen mijn eisprong!
@natjes ja 21 uur op bed dan heb ik nog wel puf De kids van mijn vriend zijn nu weer naar hun eigen huisje toe dus het is ook wat rustiger, waarschijnlijk liggen we straks allebei op de bank te slapen van de drukte Ik denk wel dat mn ei geweest is, alleen moet ik me nu nog beheersen tot 1 april en niet rond de 26ste met testen gaan lopen slepen, het moeilijkst vind ik om dan niet te testen.. ik voel hier geen rare dingetjes, afgezien van kiespijn heerlijk zo'n slotjesbeugel op je 26ste...grrr. Ik ga even uitrekenen wanneer ik dan uitgerekend zou zijn als het deze ronde raak is
Ik ben benieuwd of mijn banner klopt en wil daarom de testen eens proberen. Hoop dat ze morgen of dinsdag worden bezorgd! Heb jij ze ook bij babyboomshop gekocht?
@Noppie...ik ben de ene keer 3 dagen ongie en de andere keer 5-6. Heb zelfs na een curretage een ongie gehad van 2 dagen en mijn eisprong kwam heel normaal hoor.Hopelijk krijg jij je eisprong ook op de normale tijd. Nou ik ben bezig met een vergelijkend waren onderzoek als het om de Ovu-testen gaat.Mijn digitale ClearBlue ovu-test had net een smiley dus m.a.w die is positief maar de sensitest en de apothersmerk ovutest(lijkt op een matcare) zijn bijna positief. Dit zou dus betekenen dat de digi clearblue gevoeliger is maar hij is ook veel duurder. Ik heb een foto van de 2 niet-digi's in mijn album gezet.De smiley van de digi is alweer verdwenen maar goed...hij was positief.Denk dat de sensitest en de andere over een paar uur ook positief zullen zijn.Maar goed.....mijn ei komt eraan.!
Ook ik wil me graag bij de groep voegen. Ik ben 30 jaar oud, mijn vriend is 32 jaar oud en zijn onlangs gestopt met de pil. We hebben nu de eerste ronde gehad en zijn net begonnen aan de tweede ronde. Spannende tijden! Rond 5 april heb ik mijn NOD. Zou ik ook aan de lijst toegevoegd mogen worden? Groetjes, Miranda
welkom hier, gezellig meekletsen! Succes! Ik kan de lijst nog niet vernieuwen, ben niet zo'n ster in dat soort dingen maar de anderen weten wel hoe het moet.
1: Naatje30 & Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Natjes 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & Iuno & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 5: Trees & Vera77 & Jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & miranke 6: 7: Saloua & JedidJah & Lautje1979 & Mnq 8: Cinneltje 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein 11: Re81 & Angela21 & Sisqa 12: RDJ 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre 15: FreeWilly8 & Sjansie28 16: Lola1982 17: Noppie & Dani08 18: Natjuh026 &Pearl29 19: Lb22 & Johanna1 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 71 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april Naatje30 & Rosanna04 & Natjes Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 Testmarathon 10 april 1. Stoetel Testmarathon 15 april Testmarathon 20 april Testmarathon 25 april Testmarathon 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @ Miranke: je staat er bij Hopelijk ben ik niemand vergeten
huh. ik bedacht me net dat ik gisteren een beetje bloei zag. Zou dat spring bloed? zijn geweest. Zo ja dan heb ik weinig hoop. Mijn temp was gistern lager dan daarvoor? Maar waarschijnlijk schreeuw ik weer te vroeg
zo weer even aan paar blz moeten bijlezen. wat is er toch weer veel geschreven. gisteren een bruiloft gehad was super gezellig. alleen had ik de hele avond steken die ik normaal heb als ik eisprong heb. als ik van een cyclus van 28 dagen uit ga dan klopt het wel die steken maar als ik uitga van de cyclus van vorige maand dan heb ik me eisprong pas over 2,5 week. we hebben wel geklust maar eigenlijk omdat we zin hadden en niet omdat het moest. dus weet nu niet wat het was nou afwachten dan maar.